![]() |
Niet alle VS-soldaten zijn inhumane klootzakken
Citaat:
bronnetje |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Dit is het eerste beeld dat in mn kop opkomt. |
Wat bedoel je met de titel van deze topic? Dat de schutter een moreel hoogstaand iemand is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, als hij andere soldaten ervan weerhoudt wat onschuldige burgers af te maken, kunnen we er alleen maar voorstander van zijn, toch?
|
Citaat:
|
Een soldaat draagt nooit schuld.
Dat sommige zelfverklaarde vrijheidsstrijders de schuld geven aan de soldaat... |
De krijgsraad zal hem vermoedelijk ter dood veroordelen.... :?
Verder lijkt het mij dat er in die Amerikaanse basis heel losjes omgesprongen wordt met wapens en munitie...Ik herinner mij dat in het Belgisch Leger er wel wapens in de kamer konden zijn maar GEEN(lees: NUL) munitie,en dat werd streng en om de haverklap nagezien(inspectie kasten,strakke boekhouding uitgedeelde en verbruikte munitie..). |
Citaat:
Wat ik helemaal niet begrijp, is dat de schietpartij plaatsvond in een 'stress-clinic'. Een soldaat die met zodanige stress te maken heeft dat ie in therapie moet, neem je toch beter zijn wapen af? Helaas moeten dergelijke rampen gebeuren vooraleer men het doorheeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ ministeR van agitatie
Citaat:
Citaat:
Vendetta |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent geen echte linkse. Al je zogenaamde verdiensten zeggen niks. Een roeper ben je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk wel dat die oorlog zal verergeren als de VS zich te snel terugtrekt uit Irak. |
Citaat:
|
Wel, niemand kan écht voorspellen wat er gaat gebeuren.
Trouwens, ze gaan niet compleet terugtrekken, dus geen zorgen. Ze zitten nog steeds in Duitsland ook om een voorbeeld te noemen. Er zullen nog voor een onbepaalde tijd ginds basissen zijn waar de VSA om totaal niet-imperialistische redenen de nodige mankracht zal stationeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Goed bezig kerel! :roll: |
Citaat:
Maar idd, als er maar genoeg papierwerk aan verbonden is is het goed voor de Belgische politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk worden indien je niets beters weet...as usual. |
Citaat:
Dat "papierwerk" was 1 (één) bladzijde per dag in het logboek van de officier van wacht herinner ik me nog,soldaat milicien kelt vormde daar met zijn patroontjes "uitgegeven" en "ingegeven" 1 (één) lijntje in.... ;-) Voor zover ik kan nagaan wordt er niet gevochten binnenin de Amerikaanse Compounds,en blijf dus bij mijn stelling dat het hebben van munitie in de slaapvertrekken geheel nutteloos is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik eens graag zou weten. Hoeveel militairen zitten er hier eigenlijk op het forum?
Ik bedoel dus militairen die vandaag de dag nog steeds militair zijn en er reeds de nodige zendingen erop zitten hebben. Misschien kunnen die eens een reaktie plaatsen. Och ja nog iets. Er zitten meer Belgische militairen op de niet zo veilige plaatsen dan je denkt zulle. Alleen worden die niet door het Belgische leger as such uitgestuurd. NATO bv. Kaboel is niet de enigste plaats waar je Belgen vindt. Alleen worden die niet vermeld in de Belgische statistieken. En onze special troops hebben ondertussen een heel behoorlijke reputatie opgebouwd. Och ja, nog iets. De tijd van de miliciens is over zulle. In oorlogs gebied heb je je wapen steeds bij je. En ook je munitie. Of slaan jullie ook nagels in de muur met een hamer zonder kop? |
ach...we dwaalden al af naar de aktiviteiten van Belgische troepen terwijl het hier eigenlijk om een accident in een Amerikaanse Compund ging ....mea culpa...
Misschien is het "oplossen van problmemen met vuurwapens" iets typisch Amerikaans,tenslotte zit het er daar ook in de burgermaatschappij diep in dat een vuurwapen een "oplossing" zou bieden... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be