![]() |
Lombas is de vierde zelfverklaarde forummer van de week
Omdat iémand initiatief neemt. Uw nederige dienaar - ik - sta ter uwe beschikking.
|
waarom een mexicaanse scheet als onderschrift ?
|
Citaat:
:-D |
hoe verkoel jij je u met deze temperaturen?
|
Citaat:
Ge moet wel rekenen dat ik de laatste maanden wat gewend ben geraakt aan warmte want op kantoor bengelt de temperatuur rond de 26 graden. :? |
Citaat:
Heb je koorts ofzo? of iets gelijkaardigs? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Buiten dat het niet de meest optimale omstandigheden zijn om mijn archieffonds in te bewaren, maar ja. |
Citaat:
Voor de rest: Alles goe? ;-) |
ben/ was je aktief op andere fora ?
|
Citaat:
:-P Citaat:
:-) |
Citaat:
:-D |
Dag lombas
Hoe gaat het met je? |
Citaat:
Met mij gaat alles prima, dank je wel. Met jou? |
Citaat:
Citaat:
Vind je ook dat ze eerst eens mogen lezen voor ze vragen stellen? :-P |
Heel belangrijke esthetische vraag
Vind je vrouwen met teensletsen nie vele sexier dan vrouwen met botten? |
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
:> |
Citaat:
Hoe is't in de liefde? |
Citaat:
:-) Heel goed. Ik ben erg gelukkig. |
Welk Gnosisbezorgend systeem geniet jouw voorkeur, of ben je een spirituele eunuch?
|
Beschrijf Antwerpen in maximaal 20 woorden.
|
Bestaan er plekken waar je niet graag binnenkomt omwille van je verleden met bepaalde mensen die daar frekwent vertoeven?
|
Citaat:
|
Beschrijf je optimale treinrit.
|
hey lombas.
krijg je dat wel vaker te horen? |
Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven, en waarom de keuze voor juist die kleding?
|
Ben je een cultuursnob die afkeer heeft van Amerikaanse humor omdat het moet, hou je van Amerikaanse humor, of laat Amerikaanse humor je volstrekt koud?
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is donker en het regent, ergens in een eenzaam straatje in Berchem. Je loopt naar huis. Drie sinister uitziende figuren spreken je aan en je voelt dat ze iets kwaadaardigs beramen. Wat doe je?
|
Weet jij trouwens waar Kim naartoe is?
|
heb ja al met agressie te maken gehad?
wat voelde je toen? |
Citaat:
Ge kunt een intens plezier beleven aan een mooie vrouw, het boek dat zij aan het lezen is, twee ambtenaren, enkele toeristen - &c. Maar ook ziet ge soms mensen met rode ogen, wallen, een gespannen blik naar buiten. Ge ziet op een dag, in een reis Antwerpen-Brussel, zoveel gezichten dat de emoties u van tijd tot tijd niet loslaten. Citaat:
:-P |
Citaat:
De reden is dat ik op het werk plots veel meer half bekostumeerd moet rondwandelen, en dat ik dus een contrast zoek met m'n vrijetijdskleding. Vroeger droeg ik altijd gewoon een broek (geen jeans) en een hemd. Citaat:
Anderzijds is er een amalgaam van ander werk: "dieper" gaande series als Curb Your Enthousiasm (dat wordt heruitgezonden maar jammer genoeg voor mij digitaal). Én de "comedy" uiteraard, waar ook enkele pareltjes in zitten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be