![]() |
Vlaams Belang verliest hard
Zogenaamde 'versplintering op rechts' of hebben de mensen door dat je vreemdelingen niet zomaar kan buitensmijten?
|
Manman,wat voor zever is me dat nu weeral.
Het vb is nog nooit aan de macht geweest,lol. |
het VB neemt idd af
maar de "salonfähige" rechtse partijen nemen dan weer sterk toe in % interessant fenomeen |
Eerder een BDW effect me dunkt
Maar de uitslagen van BV antwerpen zijn nog niet binnen he |
Op veel plaatsen slechts 12 % voor het Vlaams Belang. Ik vrees voor een dramatische score.
|
http://forum.politics.be/showthread.php?t=122203
http://forum.politics.be/showthread.php?t=124213 De hoofdreden waarom het VB voor Vlaanderen mijn stem niet gekregen heeft. |
En hoeveel bureaus zijn er geteld? Zeven?
|
Vele Vlaams Belang stemmen lijken naar NVA te gaan. Dit is toch al duidelijk.
|
Citaat:
|
ZWARTE ZONDAG voor het VB.
|
Citaat:
Heel normaal, 30 klaar met de kl*ten gespeeld van elke rechtgeaarde Vlaming. Tot eigen profijt. Eigen Zak Eerst, altijd en overal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd voor een herbronning, terug naar het solidarisme!
|
Verlies is relatief he. Zolang het verlies binnen de perken blijft, en rechts meer stemmen wint dan dat het VB verliest, kan het VB nog altijd een grote speler blijven.
Door de versplintering |
Citaat:
|
Citaat:
VB zal te extreem zijn. ze hadden beter hun programma meer centrum-rechts gemaakt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik zie hoe cd&v zo wint is om van te bleiten,hoe meer je hier klungelt hoe meer stemmen men krijgt.triest.
|
Citaat:
Ben ik hier nu nog de enige normale? |
Citaat:
|
ze zijn wel nog niet officieel.
als ze VB en CD&V hebben omgewisseld, ga ik toch nog goed lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
Yup :-D Met NVA en LDD heeft de fatsoenlijke rechtse kiezer tenminste een alternatief. En dat zullen Dewinter en co geweten hebben. Benieuwd hoe ze hun eruit zullen willen praten. |
Wat een voorbarig gezwets... Op Radio 1 vertellen ze dan resultaten voor 1 of 2 getelde stembureau's... Straks zien we wel he.
|
Ik zou wel eens weten hoe ze een regering gaan vormen nu VLD en SP.a zwaar op hun bek gaan en een coalitie met LDD en NVA ondanks hun goed resultaat wellicht stemmen te kort zal komen. Zal SP.a en VLD nog willen regeren met CD&V. Een coalitie met NVA, CD&V, LDD, en Groen! lijkt me uitgesloten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onvoorstelbaar hoeveel mensen willen blijven betalen voor wallonie,die voor de laksheid en bepampering zijn van crminelen en andere zoals overlaats waar een rechter zelf zegt;ik heb em vrij geproken want het heeft toch geen zin,echt onvoorstelbaar dat mensen zo laks en dom blijven. |
Te gek voor woorden allemaal...:lol:
Ge beseft toch lekker allemaal wat dit inhoudt? Vlaanderen heeft vandaag z'n eigen grafkelderke gedolven.. Ik weet nu echt wat voor een bende hypocriete, lafhartige kutsmoelen mijn landgenoten zijn.. Toch raar dat er vandaag 400+ problemen gemeld zijn met hun schijtcomputers en urnes.. Enfin, kga ni parano doen.. Vlamingen zijn voddeventjes en hun wijven zijn lelijke bloedzuigende roddelteven.. La Wallonie vous remercie! Hollandia, ya voy... |
Citaat:
Bye!! |
Citaat:
Alright en die 10% die nog voor het VB stemt zijn de slimmerikken die ons land van de ondergang zullen reden, zeker? :lol: |
Op zich is de NV-A beter dan VB voor seperatisme maar ik had toch graag meer ik had toch graag meer stemmen gezien voor partijen die Vlaanderen meer zelfstandig of appart wensen te zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens zien of Valkeniers zijn hoofd op het kapblok beland en, indien dat het geval is, wie hem vervangt.
|
Citaat:
Internet gangsta, all the way. Stoer! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be