![]() |
n-VA en LDD redden het establishment
in vele steden ziet men het volgende.
Vb -N-VA en LDD halen daar samen 49% van de stemmen in zeer voorlopige resultaten.... gaat dat iets opleveren of ligt establishment daar wakker van? bah neen gij... mocht het Vb daar 40% halen ze stonden nu te pissen in un broek bij de rode zender. DAT is het verschil. Zo lang n-va en LDD het VB uitsluiten is het zinloos. ik ben nog altijd zeer trots op mijn Vb stem want het is de enige stem voor onafhnakelijkheid . Als de n-va kblijft kiezen voor het estbalishment zal het snel terug naar af zijn. |
Alles in orde, falcootje? :-D
|
Citaat:
Moest NVA 40% halen scheten ze zich in hun broek omdat ze die NIET opzij kunnen zetten. |
Citaat:
de traditionele partijen mogen een kaars opsteken voor NVA en LDD die hun "democratie" gered hebben door de rechterzijde te verdelen. Dit moet wel het collectief orgasme van politiek correct Vlaanderen zijn. |
Citaat:
|
alle nu gaan we nen hoop tread's krijgen van ontgoogelde belangers hier die de schuld aan een ander geven.
|
Citaat:
Toch nog een beetje goed nieuws |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zwak om het falen van VB op nva en LDD te steken, simpleweg een algemeen falen van haatpolitiek. Veel mensen zijn hetzelfde VB-liedje van 20 jaar terug al lang beu.
LDD haalt bovendien het merendeel van zijn stemmen van VLD. NVA heeft ook een beter programma dan Vlaams Belang. Niet meer dan normaal dat ze dan ook aan hun stemmen verliezen. |
Citaat:
|
Niet akkoord. De NVA is het enige en juiste alternatief.
|
Van die drie rechtse partijen vind het de NVA het meest aanvaardbaar (er zit daar nog verstand en redleijkheid) maar ben benieuwd hoe ze het volgende keer zonder Dewever-effect gaan doen
|
Citaat:
|
het dehaene effect is ook nog altijd niet voorbij, de wever zal ook zolang duren
|
Je moet toegeven dat Dewever zwaar gehypet werd de laatste paar maanden (hoevaak heeft die man niet in de humo gestaan??), ik gun het hem maar dat kan je geen twee keer doen( cfr Freye VDB)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij was voorwerp van een hype, dat was mijn punt, denk je dat hij dat volgende keer zal kunnen herhalen? (waarmee ik niet wil zeggen dat NVA een eendagsvlieg is hé, dat zijn ze zeker niet) |
Citaat:
Het zal volgende keer hard knokken worden om dit resultaat te evenaren. Maar je haalt natuurlijk ook geen 14% énkel door de hype van De Wever. |
Citaat:
Ik vraag me af of dat zich dat op een keer zal keren. |
Citaat:
Nu ik neem aan dat ze verstand hebben en niet gaan proberen van hype nr hype te gaan zoals de SPA indertijd, maar volgende keer wordt het wel verlies denk ik |
Citaat:
En als ze in een regering stappen, gaat u ze uitmaken voor smerige linkse ratten? Ietwat te doorzichtig, Ardenneesje! |
Citaat:
het estbalishment mag een kaars branden voor DD en dewever. |
Citaat:
Anderzijds, kwam het communautaire heel weinig aan bod in de aanloop naar de verkiezingen. Het Vlaams Blok focuste enkel op haar arisch jongetje met "dit is ons land", en de 3 traditionele partijen waren enkel aan het vechten over wie de grootste zou worden. Met veel moeite probeerde de N-VA haar communautaire visie (meer Vlaanderen, en vooral minder België, als antwoord op de crisis) daartussen te wringen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn LDD opeens de goeien .... tssssssss
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arrogant ventje die Streep, net op TV bezig gezien en was bezig over Dewever ( jaloezie tot en met ) was te denken, DD moest hem buitengesmeten hebben.
|
Citaat:
Wat een blaas! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be