![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De erfgenamen van Eichmann gaan ons leren wat democratie is
![]() dit proces is een aanslag op de vrije meningsuiting! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
VB is tegen: regering parlement Koning slechte gazetten alle niet blok partijen migranten linksen homo's walen gerecht centrum GKR Het VB pleit inderdaad voor vrije mening zolang deze uiteraard overeenstemt met het Blok. :!: |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
- Tegen een regering.... waar haal je dat? Ze zijn tegen dat paarse gedrocht zoals elke oppositie partij zou doen. - Tegen het parlement.... Dat zal je wel kunnen aantonen veronderstel ik. - Tegen de Koning.... Tegen de mens op zich niets, wel tegen de instelling "monarchie". In Welk beschaafd land hebben ze nu nog families die vanaf hun geboorte meer zijn dan een ander. In een normaal land kan je uzelf opwerken door studeren en hard werken, niet door iets anders. - Tegen slechte gazetten..... wie niet? Anders waren het geen slechte gazetten hé. enz........ Een hoop onzin die geen enkel draagvlak heeft. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk zijn alter-ego "antivlaams" maar eens, klasseer jij dat onder een "mening"? Ik noem dat frustratie... |
Citaat:
Toch geene van GROEN! |
:wink: die is goed
|
Citaat:
Maar doe maar gerust door!! Goe bezig!!!! |
Citaat:
Bruno, je denkt allicht mensen kwaad te kunnen maken met je gedoe, maar je bent echt alleen meelijwekkend: de zieligheid van je optreden, roept alleen een emotie van mededogen op. |
Citaat:
Ik bestrijd ideologiëen, geen individuen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Incivieken?
Waren dat niet de Belgische oudstrijders van 1830? :lol: |
Citaat:
Die termen hebt u toevallig niet gebruikt om zowat elk individu dat u niet beviel aan te duiden? |
Citaat:
Het Blok wil iedereen A license to Kill geven, ik verzet mij daar tegen. Ik heb vertrouwen in de democratische rechtstaat. Als je FDW bezig hoort, had het Blok zèlf haar een eigen rechter moeten posten in het Hof van Beroep te Gent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Herr" the Piano heeft gesproken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dat betreft hebt u een prima sidekick gevonden bij Piano... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bruno is een gepatenteerde leugenaar en vuilspuiter.
Wil je bewijs: zoek op Bruno* - Tacitus - Vlamingenhater (!) - etc ... Hij kan zelfs nog niet eens een debatje winnen van zijn o zo "gehate" Vlaams-nationalisten. :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be