![]() |
Christelijke regularisatie.
De christelijke asielzoekers uit pakistan zijn in mijn ogen zowat de enigen die recht hebben op asiel in ons land.
De niet vredelievende islam is een gevaar voor ieder. Niet te vatten waarom onze regering massaal moslims regulariseert. Lees dit artikel en huiver. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Pakistan.dhtml |
Citaat:
De pakistani's op dit forum die de islam toch zo goed vinden maar ervan weg zijn gelopen om zich bij de ongelovigen te gaan vestigen, zouden eens hun woonplek met die christenen daar mogen omruilen, dat zou pas consequent zijn! |
AKKOORD! En die vuilaards die ze net uit dat blokske gezet hebben, sturen we mooi terug! Embalage cadeau!
|
Bestaat er echt geen spray tegen fundamentalistische religieuzen?
|
Citaat:
|
Awel, dat vind ik nog een prima gedacht... We ruilen de rotte appels tegen één of twee goeien, zelf uit te kiezen w.t.v. We zullen Selor examens laten organiseren in de ambassades.. Zo krijgen de mensen die een kans verdienen op een beter leven die ook.. En niet Momo met de meeste connecties en de langste arm, het meeste geld...
|
Citaat:
Voor de rest zijn de vietnamoorlog en deze kutcampagnes identiek. "The hearts and minds" winnen deden ze toen niet, en nu zeker niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij wil misschien wel betogen dat dat boek niet deugt, maar je toch maar bij de gelederen van de djihadi's vervoegen door even oorlogszuchtige taal uit te slaan als hun koran? Waar maken we dan nog bezwaar tegen? |
Citaat:
|
Het Westen moet christenen uit Irak en Pakistan politiek asiel verlenen. Voor de meeste anderen daarentegen moeten de grenzen gesloten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben godsdienstvrijheid in Europa. Je kunt véél eisen van asielzoekers en ondermeer dat ze hier niet in geen geval aan politiek komen doen of conflicten binnenvoeren en dat ze zich strikt aan de hier geldende wetten houden- maar hun levens-overtuiging gaat eigenlijk niemand een barst aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De islam moord christenen uit. Ik ben beschaamd dat men hier durft te beweren dat de christenen de moslims uitmoorden. Geef daar eens een voorbeeldje van.
|
Het maakt mij woedend. Onze christenen worden massaal vervolgd en uitgemoord in de islamwereld, en het Westen kijkt toe.
Maar pas op wanneer een Westerse mogendheid ook maar één moslimterrorist durft op te sluiten, laat staan neer te schieten. |
Citaat:
Christian genocides Christian terrorism Christian violence Christian extremism .... Veel, veel leesplezier. |
Citaat:
Het eerste genomen en kijk het dateerd uit de wereldoorlogen. Dus mij geen blaaskes proberen wijs te maken. |
Ik heb ook op eentje geklikt; Christian Violence, en kijk welke zoekresultaten ik overwegend krijg:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stap eens in jouw helicopter Antoon en bekijk het eens van op afstand ... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vakantie kan deugd doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk ook dat gij de bijbel niet goed kent en net als die 'christen extremen/terroristen' etc. hem fout interpreteert - de bijbel is namelijk vooral een verhalenboek over hoe het TOEN was, in DIE tijd - geschreven in de 'voltooid verleden tijd' en claimt nérgens het létterlijk woord van god te zijn voor eeuwig, alle tijden en onveranderbaar in tegenstelling tot de koran - lees beiden eens zou ik zeggen, maar in 1 ding ben ik het wel eens met je; álle monotheïstische abrahamistische religies zijn 1 pot nat en door de eeuwen heen bron van alle kwaad geweest. . Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...en de mate waarin ze onderdrukt worden, christenen worden in die landen nl. nóg meer onderdrukt en vervolgd dan de islamieten, reden temeer om hen als vluchtelingen op te nemen! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be