![]() |
Rapporteren van dubbelnicks van permanente bannelingen
Om de moderatie te helpen bij hun vele, moeilijke moderatietaken, is het zeker en vast handig dat we hen melden wanneer een permanente banneling weer op het forum opduikt.
Doen we dat best in een topic onder "suggesties & mededelingen", of liever via het driehoekje? |
Persoonlijk lijkt me dit niet zo'n goed idee.
Als een post duidelijk de forumregels overtreedt, kan je die rapporteren. Dat is iets dat je zelf kan checken en helpt de moderatie inderdaad. Echter, als gewone forumleden beschikken we niet over de middelen om uit te maken of een bepaald nieuw member een alt account is van een banneling of niet. Teneinde heksenjachten en het verzieken van de sfeer op het forum door al dan niet valse beschuldigingen te vermijden, zou ik persoonlijk op uw suggestie niet ingaan. Als het dan toch moet, doe het dan via privébericht of via het driehoekje; een publieke draad met (valse of terechte) beschuldigingen die (vals of terecht) worden tegengesproken is een draad die binnen de kortste keren vol zal staan met posts die de forumregels overtreden (persoonlijke aanvallen en scheldpartijen) en dus meer werk voor de moderatie. |
Ik treed hier Andres21 volledig bij. Mooie, evenwichtige repliek.
|
Rapporteren van dubbelnicks van permanente bannelingen
't Is ni EERLIJK ... :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat er een minimum leeftijd moet ingevoerd worden voor lidmaatschap van het forum. De -16 jarigen zijn nog iets te kinds.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het plezier van mensen aan te geven en te verklikken... moeilijk in te beelden maar toch |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een discussieforum, ik begrijp niet waarvoor het nodig is te beledigen. Tenzij bij gebrek aan argumenten. Geef toe, iemand met zo'n gedrag is geen verlies voor een discussieforum. |
Ik vind vrije meningsuiting een absoluut recht, hoe verderfelijk deze ook moge zijn. Gewoon je schouders ophalen zou ik zeggen. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg mannen, na de interventie van longhorn is het hier afgelopen hoor.
|
Ik denk dat dat rafke over wie hier zoveel te doen is ondanks het feit dat hij op eenieders negeerlijst lijkt te staan hier ook wel eens als permanent gebande met een nick tevoorschijn gaat komen :lol:
|
Sorry, maar ik heb geen zin om hier mee te doen aan een sfeer van paranoia en heksenjachten.
Er zijn nu eenmaal mensen die er graag een levenstaak van maken om zichzelf onfeilbaar en boven de wet te voelen en met hun ingebeelde grote gelijk anderen het leven zuur te maken. Sorry, maar ik heb privé al genoeg met zo 1 persoon rond mij, ik kan er meerdere missen. Laten we dus maar gewoon doen en de inhoud van de posts bekijken en niet naar mogelijke stalkers erachter gaan zoeken, zonder duidelijke bewijzen. |
Citaat:
Ziehier: een onverbeterlijke dubbelnicker: http://forum.politics.be/member.php?u=15710 Misschien eens proberen te bannen op IP-nummer in plaats van op nicknaam? |
De GeRafPo slaat weer eens toe...
Heeft u werkelijk niets beters te doen dan de hobby-Stasi uit te hangen op dit forum? Als u er zelf geen weet, kan ik u wel helpen met het vinden van nieuwe hobbies, zoals u bijvoorbeeld naakt, met een paar veren op ludieke plaatsen in uw lichaamsopeningen gestoken, door Borgerhout zou kunnen gaan paraderen. Veel leuker en het wordt ook door veel meer mensen echt gewaardeerd. Dit i.t.t. het kleuterachtig gezever van u en een paar net zo zielige medestanders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Raf heeft gelijk
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be