![]() |
Hallo
Hallo, gegroet, ik ben hier nieuw, en hoop dat ik hier vele pennevrienden zal maken.:-D
|
Hallo, kan je wat meer informatie geven?
|
Citaat:
Hope is often sweet, desired and cherished. It is something we hold close to us, and something we almost never fail to have. But alas, what we hope for often eludes us. And that is what gives us the impression that hope is nothing but an illusion to man, something that gives us only temporary relief, only to bring torture and suffering after its effects wear off. Adrian Tay |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals: Schoenmaat, wagen, sport, tetten, bier. |
Citaat:
welkom trouwens |
|
Pennevrienden ??? Wat zijn pennen mss ??? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welkom in alle geval , en amuseer je hier ;-) |
Wees welkom :)
|
hallo.
|
Citaat:
Heb je goeie relaties met je buurman? Al ooit last gehad van piraten? Ken je persoonlijk kannibalen? Wonen er barbaren in jouw stad? Heb je de sfinx al eens gezien? Maak ik kans je beste vriend(in) te worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik trouwens de enige die die anagram niet ontcijferd krijg:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welkom, ik ben de enige normale hier op het forum ;-)
|
Citaat:
En dat had ik niet door:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal in spoken geloven, als ik er zie, hoor of lees Wat soort piraten bedoel je ? Zeerovers, of internetpiraten ? Verder, met geen van beide ooit last gehad. Kannibalen heb ik niet in mijn vrienden-en kenissenkring, alhoewel daar wel zwarten tussenzitten. Barbaren woner er zeker in mijn stad...Nieuwe barbaren. Ik was nog nooit in Egypte, en heb bij gevolg nooit de sfinx gezien... Zo, ales beantwoord.:-) Zijn we nu vrienden ? |
Citaat:
Indien nuchter wel ja....8-) |
Citaat:
Gisteren zelfs melk gedronken! |
Citaat:
|
Citaat:
carlgustaaf, ik ken wel iemand in Anderlecht die voor de expeditie zorgt.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heeft de melk me zo gemaakt... |
Citaat:
|
Citaat:
Dus, nee, spijtig dat ik je moet teleurstellen. Grootvader worden zal er eerder inzitten voor mij denk ik.:-) Zelfs in mijn afkomstland maken ze niet zo een grote familie's niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Hetis inderdaad gemakkellijk om op een forum zich voor te doen als Grote Jan, met veel levenservaring, diploma's, toffe job en geld :-) Spijtig genoeg is de waarheid dikwijls heel anders...Ik heb wel opgemerkt, op de paar forums die ik tot nu toe bezocht heb, dat degenen die zich het belangrijkst voordoen, en zoeken om de plak te zwaaien, het forum te domineren, in het échte leven de grootste gefrustreerden zijn , die dikwijls thuis, en/of op het werk onder de sloef liggen, en veel vernederingen moeten slikken, hetzij om hun pietlulligheid, onbekwaamheid , seksuele geaardheid enz enz. Hier zal het zeker ook zo wel zijn...Ook opgemerkt dat het dikwijls om mensen gaat , die dan paradoxaal genoeg absoluut de anderen willen overtuigen van hun zogezegde progressiviteit, en verdraagzaamheid , terwijl ze zich dikwijls gedragen als waarachtige fascisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be