![]() |
He got beat by his own car!!!!
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leid=GPH2F4KRT
Blijkbaar gold voor zulke types niet de maximumsnelheid van 45 mph. Het is economische crisis, bedrijven gaan failliet, mensen moet bokes met choco eten terwijl dit associaal geval wat gaat streetracen in Antwerpen tegen waarschijnlijk snelheden nabij de 100 mph. Thank the lord dat hij dit gezien heeft en dit associale varken een gepaste straf heeft gegeven. Daarom lads zingen wij uit volle borst....chup chup chup...he got beat, he got beat , he got beat by his own car, he got beat, he got beat, he got beat by his own car, he got beat by Tommie, he got beat by mommie.....papapaaapapaapaaaa...:rofl::rofl::rofl: :rofl::rofl: :drinking: .....You now that girl from Salt Lake city, two quart legs and two rubber titties, she loves electricity, but she burns off gas, she got a V8 Pussy and a Cadillac ASS!!!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Start je dit topic nu speciaal om nog eens je voorliefde voor mph te laten blijken? :-D
|
Jij vindt het dus leuk dat iemand verongelukt is.
Niet te begrijpen....:-( |
God straft diegene die een zondig leven hebben:cheer:
|
Citaat:
|
Wa een commie joh, die topic starter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is een rijke lul dood, maar dat is blijkbaar minder belangrijk dan de wagen waarmee hij reed. Het artikel schenkt alleszins meer aandacht dááraan dan aan de rijke lul in kwestie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet zelfs zeggen... De meeste mensen met een Ferrari zie ik doorgaans redelijk rustig rijden. Die weten wat dat ding kost. Als je gaat streetracen met een Lamborghini in een stad, dan heb je geen idee van de kost van de wagen, de taksen, het verbruik en last BUT FIRST de kost van het leven van een mens. En ja... de kost van die wagen is wel belangrijk. Ik zie soms wel mensen die boterhammekes met choco eten totdat ze hun droom-mercedes of de BMW waarop ze verliefd zijn willen kopen. Als ze zo willen leven, tja... wie ben ik. Ik kan best geloven dat iemand een spaarcentje opzij wil zetten voor een mooie BMW, hoor. Iemand die alle nachtclubs afschuimt met een auto die doorgaans niet eens te betalen is voor een goede chirurg en daarmee heel de nacht van club naar club trekt en doorheen de leien in A'pen nog wat streetraces gaat doen, dan weet je het wel, he. Nogmaals... geen sympathie. Eerder blij dat er eentje minder is die waarschijnlijk al snel wat mensen tegen zijn voorkap krijgt en daar waarschijnlijk nog verontwaardigd over zou zijn. No mercy. Darwin Award. |
Citaat:
|
Mijne auto gaat 130. Na!
Zonde van die 'jonge' gast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is niet om met diene mens te lachen - integendeel, G'd hebbe zijn ziel want het is erg om zo jong te sterven - maar ik heb wel een vraag bij dit:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kent U de persoon in deze kwestie hoogstpersoonlijk.... Anders zou U weten dat deze persoon hard heeft gewerkt voor iedere euro die hij heeft verdiend,en dat hij een neus voor zaken doen had....... Dit is namelijk wat een goede vriend van mij over deze betreffende persoon mij gisterenavond nog heeft verteld aangezien deze persoon tot zijn professionele relatiekring behoord... U bent gewoon jaloers mijn beste en bijzonder snel met oordelen.... |
Citaat:
|
Ach hiere.
Typisch Onzen lambo-man is weer De doodrijder van allemaal: veel te hard gereden enzo. In een bocht waar iedereen die die bocht kent, weet dat het onmogelijk is om tegen 150 die bocht te nemen. Het crapuul! Gelukkig was Sterchele zo niet. Die brave mens had niet gedronken.. o nee! en reed zeker niet te hard..... o, nee! Diep in de nacht van zaterdag op zondag.... Dan nog rijdt Sterchele niet te hard en dronken!... *zucht* Sterchele, arme man, we denken aan u, we zullen u nooit vergeten... Maar onze lamboman... wat is da voor crapuul seg. Om maar aan te tonen hoe hypocriet ons landje in elkaar zit. Oprecht: mijn innige deelneming aan deze mens |
Citaat:
Een Lamborghini is dan ook een met de hand gemaakt kunstwerk, ... zonde toch dat dat in stukskes uit elkaar ligt. |
Citaat:
Ik heb geen reden tot jaloers zijn. Het is niet omdat Johnny Blaze dat hier tegen de openingsposter komt zeggen dat je hem meteen achterna moet komen. 1. een ritje in een lambo zou ik wel eens leuk vinden. op een testparcours dan. voor alledaags gebruik lijkt het me een onhandige wagen. waar is die jaloezie? 2. racen op de openbare weg is verboden en met reden. waar is die jaloezie? 3. neuk KrisKras nog wat in zijn aars en dan krijg je goede puntjes en schouderklopjes. Citaat:
|
Citaat:
Is het niet de droom van elke man om een Aston Martin te bezitten? ![]() ![]() |
Wie houdt er van deze Amerikaanse boy?
![]() |
Pick up trucks zijn gay.
Aston Martins in een andere kleur als Oranje zijn best wel coole autos. Als ik er een kreeg zou ik niet nee zeggen. |
Citaat:
Ik wilde zien of er forummers zouden intrappen in zo een walgelijke auto Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kunt ge voor amper meer geld kopen deze dagen. |
Citaat:
![]() Lijkt voor mij niet zo walgelijk, en is bovendien zeer practisch. Ik heb jaren een ouwe als tweede voertuig gehad, en sinds ik gestopt ben met werken enkel nog een truck wegens de rest allemaal niet meer nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be