![]() |
350 000 burgers erbij: waanzin
Door de massale regularisatie komen er straks 350 000 mensen bij in dit land. Minstens één op drie zal jarenlang een leefloon of een uitkering krijgen. Beseft Vlaanderen wel wat zich hiermee op de hals haalt, tot meerdere eer en glorie van Joëlle Milquet en Laurette Onkelinx? Dat zegt een topambtenaar van de Dienst Vreemdelingenzaken , die de dossiers beoordeelt. Wie in de praktijk staat weet; ”dit is waanzin”
bron HLN |
|
Citaat:
|
hehehe
Ik denk dat de poster van de thread "doek af of buiten" beter zijn titel mag veranderen in "doek aan of buiten" :twisted::twisted: Ik wist dat belgen als volk een doodswens hadden, maar dit slaat werkelijk alles :lol: . Ik heb ook gehoord dat het voornamelijk turken zouden zijn die op de regularisaties afkomen... das nie echt wat ik hoopte, maar uiteindelijk zijn ze toch van de goeie kant hé :-) |
Citaat:
:cheer::cheer:hogere kwaliteit van de pitta's :cheer::cheer: :cheer::cheer:lekkere smeuige looksaus :cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
(persoonlijk denk ik niet dat het echt vlees is, maar goed) |
Citaat:
|
350000 ofwa!??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Hopelijk vestigen ze zich allemaal in Antwerpen. :D
|
Citaat:
Of dacht hij dat beleidsmakers zelf de buren worden van de zoveelste mens die levend van een uitkering waarbij het jaren duurt voor communicatie mogelijk is? Sommigen zullen kun kansen benutten om iets van hun bestaan te maken maar bij de meesten is het overbrengen van minderjarige kinderen, partner, opsturen van geld naar famillie hoofdzorg, pas daarna komt opleiding, scholing, inburgering, taal en werk! Wat kraam je eigenlijk toch allemaal uit, haat je deze samenleving zo erg? |
Citaat:
Dat is voor die persoon een kwestie van eigen volk eerst. Zij mogen dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige probleem in Atwerpen zijn Islamofoben a la Alice... Die de toestand verzieken en samenleven oinmogelijk maken... Van mij mogen er nog meer komen, hoe meer zielen hoe meer ..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn broer en maar die hier nu naast mij zit zijn overvallen geweest in antwerpen 's avonds laat,werden bedriegd met een mes en hebben al hun geld moeten afgeven. Ze hebben ook hun paspoort moeten laten tonen en hebben gekeken waar ze wonen en gezegd;als je naar de flikken gaat gaan zeggen dan weten we u wel te vinden. Jeanneke die in antwerpen woont is overvallen geweest doro 2 allochtonen,ze liet daarbij het leven,de pers heeft daarover in alle getalen doodgezwegen.Jeanneke was iemand die regelamtig te horen was op zwart of wit van verstrepen zovele jaren geleden. |
Citaat:
Een vlaming/belg die onze frituur niet lust,er moet al wat aan schelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Haha,dom en laks houd,vanwaar haal je dat toch allemaal,rofflll. Je bent duidelijk in het verkeerde land geboren jij ;-). |
Citaat:
|
Citaat:
Voorzover ik zelf al heb gezien helemaal niet. Deftig eten kennen ze daar al niet,leuk om zien hoe je zoiets met belgie vergelijkt. Ik ben dus zelf al naar amerika geweest. Amerikanen worden dom gehouden ook door de politiek net zoals ze hier ook proberen te doen en dat zie ik aan de vele mensen die steeds met oogkleppen blijven oplopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik noem dat eerder meer een soort van trend die komt overwaaien maar het echt een cultuur noemen ;) maar ik begrijp u wel zenne. Op gebied van eten zie ik zo het probleem niet want das economie,das zeer belangrijk voor iedereen.Ik heb geen probleem er hier pittazaken zijn of pizza zaken alleen ben ik wel tegen een wildgroei ervan zoals nu soms gebeurt. Amerika was van de indianen. |
Citaat:
|
Citaat:
IK ben zelf nen indiaan se,gent supporter e ;). Als er 1 ding is die ik een multicul verrijking vind dan is het op gebied van eten maar daar blijft het dan ook bij. |
Citaat:
Maar er is nog zoveel meer dan eten: zowat alle moderne muziekgenres kan je terugtraceren naar de VS, film, tv, moderne kunst, stand up-comedy ... Kortom, ook jouw dagelijks leven zit vol met elementen die wij met graagte hebben overgenomen uit de Amerikaanse populaire cultuur. De Amerikabashers mogen mij dan nu komen uitschelden ;-) |
Citaat:
een frituur lustnouook nieet , eeeej , bakstenen , ijzer , .... :-D ;) ivm de Snacks , ni'alles lust ik :oops: Voor de rest , a'ge ECHT honger hebt .... |
Citaat:
Het echte amerika is niet zoals jij hier nu zo mooi allemaal voorsteld.Ik zeg niet dit er niet is,dat weet jij beter dan mij maar ik ben op minstens 6 verschillende plaatsen geweest en amerika is weldegelijk vooral fastfood en noem maar op. Je vind als je zoekt altijd wel veel betere zaken en dergelijke. Film,tv en eten,geen probleem mee,dit zijn slechts de weinig zaken die ik als een verrijking zie in onze maatschappij. Maar zoals men hier beweerd dat mensen hier dom zijn omdat ze frieten eten en vlees vanuit een frituur val ik toch wle op mijn gat zenne,heeft niks mee te maken met domheid of laksheid. |
Citaat:
Wilmen een zaak starten , da's wettelijk !! Wat Bhairav bedoeld metdom & laks , er zijn die nooit ietsander (nieuw willen) proberen !! Ok , daarniks op tegen !! Maar wanneer eenbepaaldiets definief vande wereld is verdwenen .... A'ge'ECHT honger hebt .... |
Citaat:
Ik zou het maar niks vinden in 1 straat die nauwelijks 500meter lang is of zo lang nog niet zelfs er daar meer dan bv 6 frituren zijn?Is niet mooi en ook al niet nodig vind ik. Niks anders willen proberen?Ik heb vorig jaar nog maar pizza beginnen eten en zelfs eens ne pitta zowaar. Ik heb dit jaar nog maar broccoli gegeten en aantal jaar geleden bloemkolen ;). Ik proef graag eens van zaken die ik nog niet geproefd heb,dus ik sta weldegelijk open voor nieuwe zaken maar het hangt er natuurlijk van af over wat het gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga naar beste !! 30eettenten in een straal van 500m = overconcurrentie !! Ni'goed , klopt !! Citaat:
Pizza , preiroom , broccoli roosoep , kotelet mmmm :D Ik proef graag nieuwe ; indien niet (wegens bv ni'lekker) , probeer ikweer iets anders :D Maar TE veel TE veel natuurlijk ;) Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be