![]() |
Les goûts et les couleurs on ne discute pas.
(Frans met haar op :p) ![]() |
Mag ik eerst eens weten of de knapheid waarvan sprake zich situeert op bestuurlijk-politiek vlak :?:
Of mag ik me volledig laten meeslepen door mijn voorkeur voor uiterlijkheden van het vrouwelijk schoon :?: |
Uiterlijk natuurlijk...
alsof we hier ooit met politiek bezig zijn... goe zot gij :wink: |
Citaat:
Link me dan eens een fotootje van Kathleen Van Bremt. De andere kan ik mij moeiteloos voor het geestesoog halen. Freya- teenage-sex 8O Big-melons-Vogels :cry: Ars-Antiqua-Maes :? Kinky-Ankie-BDSM-VanderMeersch :twisted: 't Wordt smulleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :!: :!: :!: :!: Tiens, geen mannen in de poll? Of is dit een thread 'for (straight) men only?' Ook hetero's kunnen een esthetisch oordeel over hun sexegenoten vellen :!: Dat is geen alleenrecht voor onze andersgeaarde medeburgers hoor :!: |
een foto van Kathleen.
Als je de laatste optie aanvinkt, laat dan es weten wie je verkiest. Alles wordt enkel en alleen bepaald door het uiterlijk. |
Ok pieterjan, bedankt voor de link.
In elk geval dus reeds de poll ingevuld met 'andere'................... Ik snuisterde toch maar eens in de kieslijsten, en weet je wie daar ook nog op prijkt? SABINE DE VOS!!!!!!!!!!!!! Toch een jongedame om U tegen te zeggen. Zwoele look, sensuele stem, handig om mee op reis te hebben in Japan................. Als ik echter ook mijn latente voorkeur voor mentaal weerbare en exotische vrouwen laat spreken, dan moet ik toch weer eventjes een rilling onderdrukken en, de ogen sluiten. Voor mijn geestesoog ontrolt zich dan weer de scène waarin de aantrekkelijke spetter FATIMA BALI haar partijgenoot, met een oerschreeuw recht vanuit de onderbuik betitelt als:" Smeerlap!!!!!!!!!!!!!!!!", toen hij haar vorige verkiezingen deerlijk in 't zak zette. Evenals ik nu, was zij toen blijkbaar zijn naam vergeten............. Was dat even genieten. Zulke vrouwen krijgen mij echt gek! Wat een uitstraling en een dynamisme. Bij deze twee zal ik het dan maar laten. Bigamie is nog niet echt ingeburgerd, maar ik meen me te herinneren dat regelrechte veelwijverij in elk geval strafbaar is, en mogen uw goden mij steeds behoeden voor het stellen van illegale handelingen, zo smeek ik hen althans.............. |
Superstaaf: bigamie = zich problemen op de hals halen
....en dan hebben we het nog enkel over de hals... :d |
Ook ik wil mijn duit in het zakje doen...
Om het jullie iets makkelijker te maken om uw keuze te maken, publiceer ik hieronder een foto van alle genomineerden. Freya Van Den Bossche Kathleen Van Brempt ![]() Mieke Vogels ![]() Nelly Maes ![]() Anke Vandermeersch ![]() |
Citaat:
|
en blijkbaar wordt het een "hals-aan-hals-strijd"....:lol::lol::lol::lol::lol:
|
Excuseer mij, maar van Freya moeten er toch meer flatterende foto's bestaan.
Geef ze een eerlijke kans. Anke V D M wordt hier anderzijds veeeeeeeeeeeeel te smakelijk voorgesteld. Op de duur zou zelfs een anti-bruinhemd zoals ondergetekende erin happen, en nochtans is mijn zelfbeheersing legendarisch............ Superstaaf® (kwestie van te ondertekenen) |
Als je online een betere foto vindt van freya, plaats die dan maar... want deze is inderdaad niet veel soeps, maar ik heb geen andere gevonden.
|
wat dan te zeggen van Nelly Maes, zo'n babe!!! De Marilyn Monroe avant la lettre!!
en die is toch ook al een eindje dood :lol::lol::lol::lol: |
we want kathleen! we want kathleen!!!
|
Geduld Ananas!!! Moge de beste winnen.
ik zou er een prijs willen aan verbinden maar ik denk dat geen enkel van de dames zich daartoe bereid voelt. Misschien volgende keer proberen met enkele mannelijke politici. Bruno De Lille zit al te popelen :lol: |
Zoals verwacht, staat Anke aan kop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
Citaat:
Dat is omdat prinses Matilde niet meedoet!! |
Citaat:
Jammer dat één en dezelfde persoon meerdere malen zijn voorkeur kan doen gelden, nietwaar Intruder? Ongeveer een 15 keer??? |
Citaat:
Dat zal je wel kunnen bewijzen zeker? |
Wel, uw overdreven adoratie, bijna obsessie voor Anke. Uw utopische gedachten over haar politieke ambities. Uw oogklepstandpunt (negatieve dissonantie).
Uit deze argumenten zou het toch logisch zijn moest u een aantal keren gestemd hebben voor Anke. |
Citaat:
Ha vooroordelen dus. Mijn oogkleppenstandpunt, ik sta juist open voor elke mening, ik probeer anderen te overtuigen van dat ook te doen. Maar de meeste zijn verblind door hun Vlaams Blok haat. Moest die haat er nu niet zijn en moest elke persoon even veel waarde hebben (dus geen minderwaardige personen) en zou men beter luisteren naar wat er verteld word. Het zou een pak prettiger... :wink: |
Impliceert dat je iemand adoreert automatisch dat je ook een valsspeler bent Pieterjan? Intruder is zeker geen valsspeler ook al heeft hij sympathie voor iemand van het Vlaams Blok en voor Anke in het bijzonder.
Wees eens eerlijk bij het beantwoorden van de volgende vraag: Zou je Superstaaf ook verdenken moest Mathilde een dergelijke poll winnen? Wat een stomme vraag eigenlijk. Ik geloof nooit dat ze die zou winnen. Of er zouden enkel typjes a la Nelly Maes moeten tegenoverstaan.(Sorry hoor Staafje) Waarom zet je zelf niet eens een poll op met allemaal mooie vrouwen Superstaaf? Al of niet uit de politiek. Dan weten we het meteen... Of zetten we Anke (nog) eens tegenover Matilde op dit forum? |
Citaat:
:lol: :lol: neen, seriueus, heb je haar al eens goed bekeken, zeg nu zelf dat er geen concurrentie voor haar bijstaat toch......... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heet dan wel geen Thomas maar toch eerst zien en dan geloven Superstaaf! Niet dat ik eraan twijfel dat jij voor Matilde geen strain-injurie wilt oplopen maar ik zou heel graag weten of de anderen hier daar ook zo over denken.
Komaan Intruder! Gooi de Knuppel in het hoenderhok! Knuppel zonder hoofdletter bedoel ik natuurlijk... Ik gok op Anke als zij tegenover Mathilde wordt gezet. |
Citaat:
Een boerekar tegenover een ferrari? Al wie voor de boerekar stemt heeft gewoon geen "balls" om te gaan voor de wagen van zijn dromen! Leve Tilleke!!!!!!!!!! |
["quote"=Intruder]
Ha vooroordelen dus. [/quote] ik noem dat logische conclusies... |
Dé politieke babe van België is toch nog altijd Phaedra Hoste zenne!! :-)
|
Citaat:
|
Weet ik ook wel maar het is en blijft een [size=6]babe[/size] :D
![]() |
Elke reden is goed om eens een posting met zo'n foto te sturen. Vanaf nu kan je daarvoor terecht op 'Maatschappelijke Discussies'. Want we leven toch nog steeds in een maatschappij die de man dient...
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk naar een doorsnee gezin en je kunt niet anders dan toegeven dat het meestal de vrouw is die nog altijd meer dient dan gediend te worden. Niettemin verliest de man meer en meer de exclusieve plaats waar hij altijd al als vanzelfsprekend recht op dacht te hebben. In het Westen toch. Zelfs voor de voortplanting is hij niet meer onontbeerlijk. Desalniettemin wordt hij nog altijd goed gediend al is het maar omdat ook de meeste vrouwen niet van de ene dag op de andere hun eeuwenoude rolpatronen opgeven. |
Citaat:
Bewonder dan de man die je verwent, om zijn culinaire vaardigheid en vrouwelijke charme en gastvrijheid, waarin hij steeds zijn dierbaren hult. 8) Citaat:
Of maak je de klassieke redeneerfout van het 'ab uno disce omnes', m.a.w. je kent niet veel mannen, noch hun gedachten, en omwille van één gedéfroqueerd exemplaar veroordeel je ze maar snel allemaal? :roll: <marquee> ![]() |
Citaat:
Ja! Superbordelen rijzen als paddestoelen uit de grond, stripteaseclubs vertonen zich meer en meer in het straatbeeld, de minirok is opniuw in de mode, vrouwen worden niet enkel meer gezien als lustobject maar ook als kunstobject, naaktfoto's worden kunstfoto's genoemd (en dus beter aanvaard),... |
Citaat:
Ik dacht steeds aan hen als lastobject :( |
Citaat:
Linus En nu wachten op de eerste woeste reactie van een of ander feministisch wicht 8) |
Mensen,
Blijf even met je hoofd bij de zaak!!! Jullie slaan alles door elkaar zodat het hier een ongeregeld zootje wordt. De vrouw is een lustobject en een is ezel is een lastdier. |
Zo bij deze is de knoop doorgehakt!
Zoals het een echte democratische poll taamt roepen we Anke Vandermeersch als winnares uit. Zij die zegeviert ontvangt gratis ende voor niets een doos vol respect. Dit alles aangeboden door politics.be! Bij deze betuigen wij ons medeleven met de facteur! |
ik ben dus niet bereid om dat rechts scharminkel ook maar énig respect te tonen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be