![]() |
De Spyker automobiel.
Ben mijn oude fotoplakboeken aan het digitaliseren.
Hier zijn de gebroeders Spijker (later werd dat Spyker) begonnen met een koetsenfabriek in ons dorp. ![]() Gelukkig zij ze net op tijd van de sloop gered. ![]() Deze Spyker zal wel gesloopt worden. ![]() |
Volgens mij heb je dit jaar al eens een draadje over Spyker gestart, Derk.
|
Citaat:
Toch maar eens een negatiefscanner kopen...wat een werk. Had ook kunnen zeggen. Moskeeën komen en kerken......... ![]() |
Je hebt een fout gemaakt in de topictitel. Het moet toch "De Spyker automobiel:" zijn?
|
6 Bijlage(n)
Hier, een paar foto's van de snelste Spyker ooit:
Bijlage 60383 Bijlage 60384 Bijlage 60385 Bijlage 60386 Bijlage 60387 Bijlage 60388 |
Citaat:
Dit was vroeger een nette katholieke meisjesschool. Later werd het een jongerencentrum waar drugs werden gebruikt! Het is een schande! ![]() |
Citaat:
|
Zeg IronChef, heb jij een account op ebaumnation?
|
Diene C8 rijdt afschuwelijk. De gracht is zijn natuurlijke habitat. De huidige auto heeft, behalve de opgekochte merknaam, ook niks met de Koninginne-Koetsen-Bouwer te maken. De koetsen lagen waarschijnlijk ook beter op de baan.
|
Citaat:
Waarom? |
Citaat:
:( Saab zal waarschijnlijk gaan sluiten :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spyker is een nep-merk van een idioot die niet kan boekhouden, Spijker was het echte werk. De gouden koets van de koningin is een Spijker, een heuse oldtimer. Kwaliteitswerk, daar bij Spijker.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=9tO1gAXczBM ![]() |
Als de Walen iets goed doen, mag het ook gezegd worden ;-)
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 60456 Ik heb ongeveer dit type maar dan in het rood en zonder versnellingen. |
Citaat:
Kwam van Beerens, 't was aant regenen en't was glad, gelukkig hebben we die dag nog een andere kunnen fixen. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwa, stuurgevoel mijn beste, lekker weg driften én tegenstuur geven... The good old days.... Telkens ik in een MX5 stap overvalt mij dat gevoel weer.... Die roadsterrekes kun je nog eens plaatsen in een bocht zuiver op gas en stuur alleen... Feelings......woowwooowwooooow8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wij krijgen dat speelgoed geregeld mee.....;-) Over de mps zullen we het maar niet hebben zeker....;-) |
Citaat:
Jaja, Spyker. Eens benieuwd. Als GM geen geschikte overnemer vind gaat Saab waarschijnlijk dicht ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be