![]() |
Internationale Party Of the Poor opgericht
Wie wil mij helpen de POP op uit te bouwen?
Dat is een internationale Party of the Poor(People) Gratis lidmaatschap en diensten voor aantoonbaar armen. Erelidmaatschappen voor niet-armen, via een vrije minimum-jaarbijdrage. Een maximum-bijdrage zal in een later stadium ingevoerd worden. Kandidaturen via PB aub U krijgt een lidmaatschapsnummer op orde van aanmelding, te beginnen met nr 2. |
Euh, voor iemand anders zich opwerpt: ik ben wél stichtend voorzitter, voorlopig, als eerste (en enig) lid.
|
:lol:
|
En als jullie toch bezig zijn wil ik ook een aalmoes in de vorm van een vrije minimumbijdrage.
|
Citaat:
|
Ik heb al een eerste kandidaat, maar nog geen geld.
We kunnen toch al vergaderen... |
Je partij zal nog groot worden ......
|
Ik mag aannemen dat het de bedoeling is uw partij zo klein mogelijk te houden?
|
Citaat:
Omdat ik niet rijk wil worden en me dus niet wil laten opkopen? |
Citaat:
|
Ik wil gerust de vierde man zijn, als Backfire maar niet mee doet, want ik wil me niet ongedekt voelen in d e rug.
|
Citaat:
't is maar een letter verschil, hé. |
Citaat:
|
Ik ga eerst visitekaartjes laten drukken en dan ga ik op bezoek aan arme bevolkingsgroepen.
|
Citaat:
|
Er zijn hier zelfs veel eenlingen die uitblinken.
|
Citaat:
|
Je weet het nooit. Er was ooit een partij in Amsterdam "Had je me maar" en wat dacht je van de LPF?
Misschien hoef je niet naar leden te zoeken, die komen vanzelf wel. Laat de politici, onverschillig waar, nog maar even hun gang gaan. |
Dit is toch niet ernstig meer...
|
Wat is je konkreet programmapunt dat je bv. door de EU , de USA, China, India en Brazilië zou willen aangenomen zien om de armoede effectief volledig uit te bannen ?
|
als ik geld krijg zonder iets te moeten doen, dan wil ik wel meedoen.
|
Citaat:
Op zich is dat een schandelijke doelstelling. Armoede moet de wereld uit, compleet en niet tegen 2015 maar onmiddellijk. Een halvering van het aantal mensen dat in armoede leeft is een inhumane doelstelling, zeker met in het achterhoofd de middelen die ter beschikking zijn maar gebruikt worden voor bewapening, voedsel voor huisdieren, cosmetica, reclame, het zogenaamd redden van de banken en andere onzin. Maar het schandaal gaat verder. Tijdens de "Monterrey Conference on Finance for Development" in 2002 werd bekeken hoe dat zou gefinancierd worden. En hoewel de VS en de EU beloofden ontwikkelingshulp te vermeerderen, lag er uiteindelijk in totaal slechts een kwart van de 50 miljard dollar op tafel die berekend was om het doel in 2015 te behalen. Dat lijken me op internationaal gebied twee duidelijke doelstellingen: - armoede de wereld uitbannen in plaats van halveren - landen verplichten hun bijdrage te betalen en substantieel te verhogen. |
Armenpartij. Mmh, kan, zolang je niet op werkbezoek gaat in zeg de rest van de wereld, waar echte armen wonen.
|
Citaat:
|
Daar kan ik het zeker mee eens zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil het miljard hongerenden wel een gratis lidmaatschap aanbieden, maar eigenlijk zou ik ze liever een gratis iets anders aanbieden.
|
VWS is reborn ...:roll:;-)
|
Citaat:
bron |
Citaat:
't Zijn namelijk deze instanties die niet enkel zorgen dat een arm land arm blijft, maar tevens ernaar streven (en erin slagen) redelijk gezonde naties ten gronde te richten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be