![]() |
04/05 Sancties na massale vechtpartij
Burgemeester Lydia Peeters van Dilsen-Stokkem geeft niet toe aan de groep van 200 amokmakers, die afgelopen weekend op de vuist gingen in zaal Nieuwenborgh in Stokkem. Jongeren uit de stad en allochtonen uit Maasmechelen raakten er voor de zoveelste keer slaags. Daarbij vielen dit keer zes gewonden, [size=6]onder wie een Marokkaans meisje[/size]. Peeters belooft bijkomende maatregelen. "Het geweld escaleert," zegt politiecommissaris Van den Bergh. [size=7]"De jongeren gebruiken broeksriemen, messen, bakstenen tot zelfs brandblussers om te vechten. Het loopt de spuigaten uit. Wij zijn bijna door ons arsenaal aan maatregelen heen." [/size]Na de bewakingscamera's en de identiteitscontrole denkt burgemeester Peeters aan het verplaatsen van de hoofdingang naar de Arnold Sauwenlaan en aan een systeem met clubkaarten. |
Je titel vind ik 'opmerkelijk' gekozen....vrije interpretatie neem ik aan?!
In Dilsen-Stokkem en omgeving zijn er nu al jaren achter elkaar steeds problemen en grootschalige vechtpartijen bij fuiven. Ik zou zeker niet durven stellen dat deze enkel te wijten zijn aan 'Blok'-jongeren :? |
Citaat:
:roll: |
blijven zoeken Jean :lol:
|
als overheid niks doet tegen islamisering en bezetting, logisch dat volk in opstand komt.
8) |
kaiser, potver,...hoeveel keren moet ik nu herhalen dat je niet teveel mag overdrijven! Straks hebben ze het hier door dat je een door ons betaalde provocateur bent! 8)
|
Mooi zo, de weerbaarheid van onze jongeren neemt toe!
|
Vechten doe je altijd met twee
dus ik vind de titel pervers gekozen |
Citaat:
|
er staat zelfs nergens in dat artikel dat het om autochtonen vs. allochtonen ging.
Misschien waren de marrokanen elkaar aan het ineenslaan? |
Niet swansen he :evil: sinds dat blok-proces zijn de terreuraanslagen op allochtoonse kinderen enorm toegenomen en het is algeem gewten dat blokjongeren in groepjes speciaal in een BMW of MERCEDES naar fuiven gaan, naar dancings om onze meisjes te verkrachten in de bosjes , zie hier ook weeren een Marokkaans meisje dat gemolesteerd werd... :x
maar dit wordt ook weer doodgezwegen in de media , blauwe VTM en de bruine VRT :evil: |
Ik zie het verband niet tussen Uw (zelf verzonnen) titel en het artikel uit de pers :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me hier enkel maar bij aansluiten. Nergens word er melding gemaakt van blokjongeren. ER is enkel sprake van gewonden en niet van half doodgeslagen. En wat is de nationaliteit van de andere 5 gewonden.
Dit is een totaal smakeloze post die aanzet tot discriminatie of segregatie. :( :( :( |
Citaat:
Ja, die brave, lieve, tolerante, geweldloze en voorbeeldige allochtoontjes. |
wees maar gerust,als het blok er bij betrokken zou zijn,het stond dan wel met grote letters in alle kranten,maar als het allochtonen zijn dan lees je er niks over.
|
Citaat:
|
Citaat:
meisjes verkrachten? Het is het eerste dat ik ervn hoor. En algemeen geweten?? Dit is een uitdrukking die ik nogal veel zie verschijnen en lijkt me een uitvlucht om een stelling niet te moeten argumenteren. |
Citaat:
|
ja die vredevolle onschuldige allochtoontjes! zie eens hoe onschuldig ze poseren voor uwe foto.
als ik in de plaats van die onschuldige arme allochtonen was, zou ik eisen : - de julie een stemrecht krijgen - een eigen politieke partij - zeer gemakkelijk de belgische nationaliteit krijgen - ook uitkeringen krijgen zonder te werken - ... en indien jullie dit alles zouden krijgen, dan zouden die onschuldige lammetjes toch zeker niet meer durven klagen, ofwel :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Als allochtone jongeren in bmw's en mercedes'en rondrijden is het goed maar autochtonen mogen dit niet ofwat? Autochtone meisjes worden ook verkracht en daar word ook niet speciaal op gereageerd, je laat ook wel duidelijk merken door te zeggen "onze meisjes" dat het dus voor jou persoonlijk niet zo erg zou geweest zijn indien het niet jullie meisjes waren. Als het doodgezwegen word hoe komt het dan dat jij het weet? Was jij bij al deze verkrachtingen aanwezig? |
Citaat:
|
Citaat:
maar wie spreekt er van verkrachtingen en moorden. Het artikel gaat over vechten en onmiddellijk is er een of andere uitspraak "van horen zeggen" of "algemeen geweten" dat er een of andere neonazistische bende met bmw's (Duitse wagens, nvdr) op pad gaat om marokaanse vrouwen te verkachten ... Mijn inziens, als het effectief al waar is dat jongeren in die streken zich verenigen om te vechten tegen marokanen dan heeft dat twee redenen. Ten eerste wordt hun politieke uitlaatklep het zwijgen opgelegd, waardoor ze zich wel moeten wenden tot extremisme en ten tweede zullen ze de pesterijen van een bepaalde groep allochtonen beu zijn waardoor ze nu alle allochtonen aanvallen. Als het zo zou zijn, zou dat erg zijn, ja natuurlijk, zou het normaal en menselijk zijn ? ja natuurlijk. |
Citaat:
Akkoord met de meesten hier: indien het VB was werd dat met koeien van letters geschreven, omdat er weer geen afkomst vermeld is wordt dat met varkens van letters verzwegen. 'k zou nog willen lezen van het eerste marokkaans meisje dat verkracht werd. Denk dat ze zelfs graag met de autochtonen naar bed gaan, veel liever dan met hun eigen volk dat hen veracht als ze geen afwashanddoek dragen. Door de autochtonen worden ze ten minste geapprecieerd en leren ze wat bij :lol: :lol: |
Hoezo Blokjongeren in BMW en MERCEDES naar fuiven ?
Hoe kan dat nu. Blokkers zijn toch onnozelaars, domme mensen, en die zitten zonder werk dat door de Marokkanan is afgepakt en daardoor zijn ze gefrustreerd en stemmen ze blok. Maar zeg me nu eens hoe kunnen zulke armoezaaiers dan in dure auto's als BMW en MERCEDES rijden ? Ik denk dat der nog veel zulke verhaaltjes in die zijnen duim zitten. |
Citaat:
zijt ge niet een beetje aan het flippen en uw ene nick met de andere aan het verwarren? Beetje minder op politics zitten zou ik zeggen. Chillen man. |
Jammer, halfdood wil ook zeggen dat ze halflevend zijn. Klop ze dan maar volledig dood want de belzieke regeringen zitten boordevol halfslachtigen, we hebben er genoeg.
|
Citaat:
blijft is van da wit poeder af! Da tast uw hersenen aan zenne. Ge weet precies nie meer wat da ge schrijft. Ge slaagt de woorden allochtoon en autochtoon door elkaar. Chilleuh man.... 8) |
Citaat:
Ga nu maar verder spelen ipv op papa's PC te tokkelen... :lol: |
Als 21-jarige uit Beringen heb ik deze thread met een niet te onderukken smile gelezen. Eindelijk eens een groepje Vlamingen die de agressie van dit allochtoon krapuul beu is en zich er eindelijk eens tegen verzet.
Het is wel belachelijk om dit hier breed uit te smeren want deze toestanden maak ik al 5jaar in het uitgaansleven mee, maar dan telkens omgekeerd. |
Kaiser heb nu 4 kranten gelezen en nergens staat dat er blok jongerren bij betrokken zijn.
|
*geeuw* 8)
|
Citaat:
|
onze dierbare blokkers zijn toch een bende hypocrieten
:arrow: marokkaan slaat blokker neer: marokkaan is in fout :arrow: skin-head slaat blokker neer: marokaan is in fout. de logica is weer ver te zoeken: wie slaat is altijd in fout, ongeacht de kleur van je vuisten. de blokkers op deze site zouden er beter aan doen om zich van zulk tuig te distansiëren. |
Er staat ook nergens geschreven wie er is begonnen met te vechten.
|
Citaat:
|
Kaizer u bent een gevoelig mens.En dat komt allemaal doordat arrest :lol: Jonge moest u weten hoe die vreemdelingen hier in de Genstse uitgansbuurt alles naar de kloten maken.Kunt u zich voorstellen dat ik gwapend moet uitgaan,dit door jullie .
|
Citaat:
kaiser blijf van drugs en alcohol... een gevaarlijke combinatie 8O ge krijgt precies waanvoorstellingen of is het maar linkse waanzin :x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be