![]() |
DHKP-C geen terroristische organisatie
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20091223_014
Ik ben benieuwd of de rechtbank ook zo mild zal zijn voor de BBEt verdachten binnenkort, die hebben zelfs nog minder uitgespookt.;-) |
BBEt . Die zullen wel een paar jaar den bak in mogen ( effectief ) .
Niks nieuws onder de zon voor het belgisch gerecht . En die hervorming zal ook op nietveel trekken . |
Gelieve de politie naar Sint Joost af te sturen aub (je weet maar nooit)
|
Tja, als je ziet dat Michael Regener in Duitsland drie jaar effectief heeft moeten zitten voor een paar cd's te maken.
|
Waw... Dan was de CCC waarschijnlijk ook geen terroristische organizatie, en is Al-Qaeda waarschijnlijk een fout begrepen kantklosclub.
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
na vijf ( ! ) geldverslindende processen en 27 agenten van de Staatsveiligheid die niet konden verhinderen dat Erdal ging lopen, kan het me eerlijkgezegd niet meer schelen of ze terroristen zijn of niet. Gewoon stop deze klucht (geen nieuw Cassatieberoep) en gooi dat zootje het land uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet veel van BBET af, enkel wat de media schrijven.
As we die mogen geloven zou volgens een informant van de staatsveiligheid er in het BBET clubje ooit gepraat zijn geweest over aanslagen plegen zonder echter concrete plannen te maken. Dat lijkt me toch minder erg dan de verantwoordelijkheid opeisen voor een bomaanslag die hun collega's in Turkije gepleegd hadden. Ik wil hiermee BBET niet verdedigen,ik denk wel dat het een stel naieve kletskoppen waren, dit in tegenstelling tot de DHKP-C die wel een professionele terreurorganisatie is die al wel mensen vermoord heeft. Ze staan trouwens wel op de EU lijst van terroristische organisaties. Dus ik ben benieuw of ons Belgisch gerecht BBET gevaarlijker gaat vinden dan de DHKPC. |
Citaat:
Daarnaast bestond de anti-terreur wet nog niet op het moment van de DHKP-C-zaak, wel op moment van BBET. |
Ik vind dat we op een gevaarlijk hellend vlak zitten met al die nieuwe speciale wetten. Eerst hadden we de anti-terrorismewet, nu de wet op de bijzondere opsporingstechnieken. Wat zal de volgende stap zijn?
|
Citaat:
Ze zijn niet veroordeeld voor terrorisme, maar WEL voor bendevorming. Dit is volledig in lijn met de realistische eis dat veroordeelde criminele vreemdelingen worden uitgewezen. (vergelijk: wie te gast is in je huis en zich misdraagt, zal door jou ook de deur worden gewezen) |
Citaat:
|
Wie bewijzen heeft voor betrokkenheid van de beklaagden bij terrorisme-activiteiten mag ze gerust doorspelen aan de betreffende autoriteiten.
Het zou wel eens wat anders zijn, na tien jaar processen, effectief met bewijzen op de proppen te komen. |
Aha! Daar moet ik op toasten! Op de gezondheid van Erdal en haar kameraden! Schol! :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let wel, de activiteiten van de DHKP-C en die van de ETA lijken mij verder toch wel verschillend gemotiveerd te zijn, dus elke vergelijking wat dat betreft loopt altijd mank. Kort gezegd: De ETA staat immers een autonoom Baskenland voor, en dat is iets waar ik me als volksnationalist wel in kan vinden, zij het dat er geen nodeloos geweld gebruikt wordt. En daar schort het bij de ETA nogal eens aan. De DHKP-C is gewoon een communistische terreurorganisatie die zowat alles en allen aanvalt dat niet met hun zieke doctrines overeenkomt. |
Citaat:
Citaat:
Mensen die onze wetten verachten en misprijzen, wat zou jij daar mee doen? Niet veel goeds dacht ik zo. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Aantrekkelijk? 8O |
prima...
Nu kunnen alle DHCP-leden in alle rust uitgewezen worden...ze zijn zonet niet-terroristisch verklaard,dus zelfs in hun teerbeminde Turkije hebben ze niks te vrezen.... |
Citaat:
:roll: |
Igg, ik vind trouwens ook dat we alle Roma zigeuners terug moeten sturen naar Roemenië en Slovakije, dat zijn EU landen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo zien we maar weer hoe de rechtse zelfverklaarde democraten werkelijk zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noorman |
Bahar is geboren Belg hoor.
|
Citaat:
|
Alweer een "grote onderscheiding" voor ons zustisieel apparaat:
iemand die de terroristische daden van een buitenlandse terroristische groep goedpraat, is daarom nog geen bewezen terrorist. Okee, ik ga mee. Maar als diezelfde oen dan in een vredelievend land als Vlaanderen betrapt wordt met wapens en soortgelijke .... dan vind ik de kombinasie van die twee gegevens (verdedigen van .. en wapenbezit ...) wel degelijk een bewijs dat hij medeplichtig is aan terrorisme. En het verstoppen van iemand die in naam van dat terrorisme meehielp om een moord te plegen in Turkije, maakt de kombinasie nog terroristisch-krimineler. Maar niet zo met zustisie in dit apenland. Oh neen. En dat wordt dan nog verdedigd door hun vriendjes, a ja, want het zijn markistisch-leninistische strijdbroedertjes .... |
Citaat:
Dus dan is foltering een democratisch middel? |
Turks regime: géén demokratie !!!
Citaat:
De vrijheid van meningsuiting is zeer beperkt. Rechtbanken aanvaarden nog altijd "bekentenissen" die afgedwongen zijn door foltering ! Tegenstanders v.h.regime worden ontvoerd door politieagenten in burger en daarna mishandeld. Gerechtelijke intimidatie tegen mensenrechten-aktivisten is schering en inslag. Zo kunnen we nog een ganse blz. verder gaan. Volgens de EU is Turkije nog géén demokratie ! :evil: :x :evil: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be