![]() |
Wat voor straf zou die Ronald Janssen verdienen ?
Hij is nog verdachte, maar is wel duidelijk dat hij een seriemoordenaar is.
Ik ben tegen de doodstraf en in principe ook tegen levenslange gevangenisstraf. Echter in dit geval mag deze man m.i. nooit meer terug in de maatschappij. Maar het zou me niet verbazen als zijn lijst van slachtoffers veel groter zal worden. Ook zaken in Nederlands Limburg worden nu opnieuw geopend. In Nederland wordt vaak TBS opgelegd, een soort van gedwongen verpleging, maar in ernstige gevallen levenslang wat ook daadwerkelijk levenslang is. |
Levenslang ten dienste van de maatschappij zonder enige kans op vrijheid. Hoe ... da's natuurlijk een goede vraag waar ik niet moet over beslissen.
|
Levenslang.
|
Citaat:
Lijkt me in dit geval zeer onwenselijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezien de wreedheid van zijn daden lijkt me hier levenslang op zijn plaats. http://www.nu.nl/algemeen/1902702/tw...kpanmoord.html |
effectief levenslang lijkt me passend als hij die feiten inderdaad gepleegd heeft.
|
Citaat:
|
Levenslange internering
|
zelfmoord
|
Binnen drie jaar staat die terug buiten.
Volledig aangepast aan de maatschappij. |
In Brussel een Collosseum bouwen.
Dan hem in de arena lossen met al die ouders van de kinderen die hij vermoord heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zegt me niks Kan iemand me iemand er iets over vertellen of een linkje geven ? |
Citaat:
|
Alle moordzaken uitklaren en hem dan harakiri laten plegen. Goedkoper. Good riddance. Menselijk.
Wilt ge nu echt die gast nog 40 jaar in een cel steken en onderhouden ? Kost geld eh.... |
Citaat:
En dat naast het militait domein van Kleinen Brogel bouwen. Als der binnen 10 jaar een WO3 uit barst en de bommen vallen een paar meters naast de militaire dings in Kleine Brogel is der niemand die er rouwig om is. |
Ik ben van mening dat hij zolang moet zitten totdat hij daadwerkelijk genezen is.
20 jaar plus begeleiding lijkt mij een goede en zware straf. Eventueel vroeger vrij mits goed gedrag en zeden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar voor sommige ziektes, zoals psychopathie, is geen werkende therapie gekend. |
De strop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de Humo van vandaag staat een interview met ouders van vermoorde kinderen. Eén ervan is echt niet normaal. Hun dochter werd onthoofd, de hersenen werden hier en daar uitgesmeerd en het hoofd werd op het aanrecht gezet.
De dader loopt allicht intussen vrij rond. Hij had het volgens de ouders slim aangepakt en net door de moord op die manier te plegen ervoor kunnen zorgen dat hij geïnterneerd werd. En dan is het enkel: genezen --> vrij. Best vreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die zoiets doet is ook ziek in zijn hoofd en moet ook genezen. Trouwens, voor het zelfde geld geneest die man niet meer en blijft hij daar zen ganse leven. |
De doodstraf uiteraard.
|
Levenslang in het beste geval volgens de belze wet, (ze beginnen nu ook wel te beseffen dat ze dergelijke rotzakken niet meer in de natuur kunnen lossen. )
Ik zou het humaan oplossen, en hem ergens naar een of anderen bos voeren, waar hij eerst zijn eigen put mag graven, en dan een nekschot, spaart ons den babysit voor de komende decenia. voor dergelijke figuren kunt ge geen medelijden hebben, dus levenslang in een donker kot, is misschien nog de beste marteldood. |
Citaat:
|
Ik ben geen rechter noch jurylid. Al vind ik niet dat dit heerschap ooit nog mag rondlopen, dat heeft niets te maken met straf, enkel met veiligheid voor de gemeenschap.
|
Citaat:
De enige manier om zo`n gasten te genezen is ze kapot spuiten met allerhande smeerlapperij zodat ze zelf hun eigen naam met moeite kunnen herinneren. |
op de gewone wandeling laten
|
Citaat:
|
Omdat niemand ( ook geen psychiater ) echt een psychopaat kan doorgronden, kan men nooit met enige zekerheid recidivisme uitsluiten..dus levenslange internering..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be