![]() |
Subforum "Armoede"
Gezien de belangstelling en het niet te negeren aantal onderwerpen met betrekking tot 'armoede', vooral binnen het forum 'maatschappelijke discussies' stel ik voor een afzonderlijk subforum 'armoede' te plannen.
Heb aan deze draad een polleke gekoppeld. |
Met Eno2 als moderator.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grote vraag: waarom?
|
Maatschappelijke discussies... Waarom willen jullie per se een onoverzichtelijk gedrocht van dit forum maken?
|
Armoede is het maatschappelijk probleem bij uitstek, het allergrootste, maar van iemand als Rudy kan je helemaal verwachten dat hij het uit het maatschappelijke debat in een vergeetputje wil duwen omdat het hem ergert..
|
2 voor, 11 tegen. Slecht voorstel dus. Case closed.
|
Noem het forum gewoon "Eno2 is arm".
|
Citaat:
Maar dit is valse informatie, dus dat mag waarschijnlijk, heb ik al ondervonden. |
Citaat:
Citaat:
De informatie is op dat moment 'public domain' ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al s iemand zoals Rudy beweert dat "ik nooit gewerkt heb", en die leugens en laster worden door moderatie niet geknipt, dan behoort dat inderdaad tot het publieke domein. gelukkig dat ik anoniem ben... Dat is hier mijn enige bescherming. |
Citaat:
|
Citaat:
Je zou de perfecte gesprekspartner kunnen zijn tussen pot en pint. Mijn punt is dat er veel onderwerpen zijnover armoede, binnen de rubriek maatschappij, en voor 99% van jijzelf. Het onderwerp ligt dus gevoelig. Ik merk welen discripantie tussen uw goedbedoelde topicstart en hoe er op wordt gereageerd met dagdagelijkse praat tgen de vaak. Maakt mij niets uit, ik reageer niet meer op up topics. Mijn perceptie is dat voor u vooral aandacht hebben belangrijk is. Misschien dat ik het zo mag stellen dat je wel een afzonderlijk subforum verdient voor uw overmoedige inspanningen omtrent armoede. Ik zou dit enkel aanmoedigen. Wat mij vooral stoort is je overdadig getopic met aandacht voor uw persoontje. Een maatschappelijk debat hoeft niet noozakelijk over mij- of jijzelf te gaan. Dat ik je ooit zou hebben verweten nooit te hebben gewerkt zou best kunnen. Mag ik je er dan ook bij vertellen dat ik je eerst en vooral niet ken en dus niet zou weten wat je actueel doet of ooit hebt gedaan. De persoon Eno2ken ik dus niet, en ik wens dit ook nooit te weten, behalve insjallah tussen pot en pint. Groetjes, Rudy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dan ook dat dit onderwerp ernstig moet worden genomen. Dit doe je niet door wekelijks een vijftal topics over armoede te poneren. Ik stel vast dat juist door die kwantiteit de inhoud van de draad aan het belachelijke grenst, zo te lezen ben ik niet de enige. En soms vraag ik mij af of onze vriend "Eno2" dit wel inziet, of ruikt dit niet eerder naar zoeken om aandacht ? Maar, je hebt gelijk hoor Karma. |
Citaat:
Ik ben echter tegen stigmatisering (Kobaf en Limburgse Leeuw leerden me dat ooit). Arm zijn is dikwijls een gevolg van omstandigheden ... niet van eigen keuze. |
Citaat:
|
Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is
Laat ons een boom en het zicht op de zee Vergeet voor één keer hoeveel geld een miljoen is De wereld die moet nog een eeuwigheid mee |
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand dan beweert dat ik niet weet wat werken is en nooit gewerkt heb, dan is dat pure laster. Punt. Moderatie hoort dat op mijn aanvraag te verwijderen. Ik heb nog nooit zelf gezegd dat ik een profiteur ben en een parasiet, noch dat ik een werkweigeraar ben etc etc toch wordt mij dat voortdurend straffeloos door een beperkte kliek voor de voeten gegooid. Moderatie hoort dat op mijn aanvraag te verwijderen. Hun nalatigheid betekent dat ze mensen in de armoede, in de werkloosheid en in de uitsluiting gewoon in de wind zetten, niettegenstaande hun mooiklinkende eigen reglementen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be