![]() |
Nieuwe taak voor leger ? Interventieteam bij overvallen...
Ik was zo aan het doorredeneren op het artikel dat politievakbond de alarmbel trekt...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Agenten zijn gewoonlijk zo lui dat moesten ze in brand staan ze nog te lui zijn om zichzelf te blussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Xeno heeft hier wel zijn grappigste kantje, zo ken ik u nog niet kerel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een idioot antwoord ook: doe het dan zelf. M.a.w. als morgen de brandweer niet uitrukt omdat het gevaarlijk werk is, dan moet ik zelf maar branden gaan blussen? Als leerkrachten morgen niet opdagen op hun werk omdat er toch leerlingen bijzitten die dom gaan blijven, dan moet ik zelf maar gaan lesgeven? Als dokters en verplegend personeel geen zieken meer verzorgen omdat ze dan ziektes kunnen oplopen, dan moet ik maar geneeskunde gaan studeren? Zo moeten we hier over niet veel meer discussiëren natuurlijk. |
Citaat:
Neen, u bent geen flik, hoogstens een flik-ker of een verbitterde ex-bajesklant. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Heb niet gezeg dat je het zelf moet doen, dat wou jij waarschijnlijk lezen. Je komt af met leerkrachten en brandweer, houdt totaal geen steek. De overheid moet de functie van politieman opwaarderen, dwz beter betalen en beter opleiden, van beter materiaal voorzien en vooral beter juridisch beschermen zodat ze geen 26 keer moeten nadenken voor ze hun pistool gebruiken. |
Citaat:
Trouwens, wie is in de eerste plaats het slachtoffer van een lakse justitie? De burger. Als dan de politie ook maar gewoon weigert haar werk te doen, dan is diezelfde burger een tweede keer genaaid. |
Citaat:
Iets tegen homo's misschien? |
Citaat:
Dus als je in onze geweldloze maatschappij volledig platonisch gedepriveerd van alle munitioneel geweld, moet je toch verwachten dat onze jongens diehier als enige wapendragers, met de juiste munitie en wapentuig kunnen tegenantwoord bieden aan dit tuig. Zij hebben als het ware het monopolie op het wapen...L |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
politie
Citaat:
:evil: :x :evil: |
Citaat:
|
tijd voor een militaire politie? Full body armor, zero tolerance, verharde gasmaskers, schieten met scherp
|
Citaat:
|
Citaat:
Het dienstwapen dat politiemensen wereldwijd mee naar huis nemen. Hier is dat verboden omdat men de politiemensen er niet mee kan vertrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat de politie functioneert zoals ze functioneert is nog altijd om dat ze moeten kleuren binnen de lijntjes die de politiek voor hen uittekent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be