![]() |
Schurkenstaat vermoordt vrouwen en kinderen
Citaat:
Wraakroepend. Absoluut wraakroepend is het. De NATO doodt vrouwen en kinderen aan een hoger tempo en in grotere aantallen dan de Taliban ooit gedaan heeft. Wraakroepend is het. De militaire en politiek verantwoordelijken voor de rechtbank. Onmiddellijk! |
Citaat:
|
Citaat:
In dit geval, mijn beste, is het overigens het Westen dat opnieuw dood en vernieling zaait. Het heeft met de moslims niets te maken, tenzij als slachtoffer van onze imperiale en neokoloniale pretenties. |
Fait divers.
|
een paar bernbommen en wat zelfmoordterroristen en dit aantal zal miniem lijken...
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.708825 |
Moet dit niet bij "Goed nieuws uit Afganistan en Irak"?:roll:
|
Minstens 21 burgerdoden en onze hedendaagse negationisten voelen zich genoodzaakt om dit te minimaliseren of op de man te spelen.
|
Citaat:
trouwens hiervoor moet je niet steeds een nieuwe thread maken er bestaat er reeds een over afganistan en de taliban... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens: is voor u alles koek en ei indien de taliban zich verontschuldigen? Maakt het aanbieden van verontschuldigingen iets ongedaan misschien? U doet verder alsof de VS in Afghanistan zouden kunnen bijdragen aan een structurele en blijvende oplossingen aan de problemen van het land terwijl net zij mee aan de basis liggen van de totale implosie van Afghanistan, het aan de macht komen van de taliban, het opstarten van Al Qaida, de organisatie van islamisten (zoals ze dat ook in voormalig Joegoslavië hebben gedaan) en dus de kern van het probleem. |
Volgens de logica van de titel moeten de krantekoppen vanaf nu zeggen in het geval van iemand die per ongeluk een kind doodrijdt in Vlamertinge:'Man vermoordt 8-jarig meisje in Vlamertinge'.
|
Citaat:
Zij gaan liever mee in de doctrine: Your are with us, ore you are against us. Geen tussenweg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De aanwezigheid van Amerika, waar ook ter wereld, heeft nooit bijgedragen tot een rustige samenleving.
Het is een samenleving die zo door en door verrot is dat mag blijken uit de belachelijke schuldenberg, decennia teren op de banken uit andere landen en tot slot de wereld in de meest diepe crisis ooit storten. Praten we nog niet eens over het zinloze geweld dat ze in die landen brengen waar men zich niet verheugd in hun actieve aanwezigheid. dat ze half krankzinnig zijn bewijst het feit dat enerzijds de vreemdelingen met bakken worden binnengehaald, aan de Mexicaanse grens een torpedonet wordt gespannen van prikkeldraad - een contradictio in terminus waar dan ook. |
agitprop, Uw link zegt dit;
Citaat:
Citaat:
Doet de NATO ook aan 'suicide bombing'? |
Citaat:
Een docu die de voornaamste praktijken van de CIA sinds z'n ontstaan in beeld brengt. Een aanrader. http://video.google.co.uk/videoplay?...60981340825213 |
Citaat:
bron Het aantal doden is inmiddels opgelopen tot 27. De andere link toont aan dat de VS en de taliban elkaar waard zijn. Ze passen dezelfde praktijken toe, maken allebei onschuldige slachtoffers en gooien olie op het vuur in plaats van op de golven. Van de taliban is dat tactisch gezien begrijpelijk: zij hebben alle belang bij polarisatie. Van de kant van de VS en de NATO kan het alleen begrepen worden als het logisch gevolg van een totaal verkeerd beleid dat overigens ook het omgekeerde resultaat heeft van wat de regeringen ons hier voorhouden. Ik kan me niet voorstellen dat de familie van een slachtoffer van de taliban meer of minder pijn heeft om het verscheiden van een geliefde dan de familie van een slachtoffer van de NATO-aanvallen. Een klein overzichtje van wat de VS en NATO dit jaar al gerealiseerd hebben in Afghanistan (het laatste 'incidentje' staat er nog niet bij: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
U verafschuwt laffe aanslagen waarbij onschuldige burgers; vrouwen en kinderen vermoord worden? Ik ook.
U bewondert heldhaftige, moedige zelfmoordontploffers onder het mom van 'vrijheidsstrijders' die net zo goed onschuldige burgers; vrouwen en kinderen vermoorden? Ik niet. |
Citaat:
Voor zover het relevant is: ik keur alle aanslagen af die gericht zijn op onschuldigen of waarbij onschuldigen het slachtoffer zijn. En ik heb al helemaal geen bewondering voor de taliban die via terreur op meisjes en vrouwen hun patriarchale machtsstructuren willen bestendigen. Tevreden? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens bemoei ik me niet met buitenlandse affaires, in eigen land is er al genoeg dat 'opgekuist' dient te worden. Dáárover zijn er trouwens al draden genoeg met 'iets te melden'. |
Citaat:
|
Citaat:
Anywayzz; klik jij steeds de gegeven links aan om te verifiëren of verdwaal je ook hopeloos in iets waarvan je niet eens weet of het waar is? |
Citaat:
Wat dit betreft, is het waar |
Citaat:
Ik denk dat ik maar eens ga shoppen, de winterkleren in de kast, tijd voor lentejurkjes! De zon schijnt, er is geen regen...:-P |
Citaat:
|
Citaat:
:mrgreen: |
Citaat:
Hypocriet! |
Citaat:
|
Citaat:
Waarover zijn de VS aan het liegen dan? Welke misleidende ballon? |
Citaat:
ik weet zelfs niet wat ik moet antwoorden... er zijn al genoeg discussies over... Geef eens een oplossing in plaats van altijd anderen te bekritiseren... |
Citaat:
- het opzeggen van onze steun aan die bezetting, en andere landen ertoe aanzetten hetzelfde te doen. Op die manier worden de regeringen van die landen die Afghanistan nog verder willen bezetten sowieso onder druk gezet, daar zij hun bezetting en zichzelf zullen moeten legitimeren. Hopelijk leidt dat tot het einde van die oorlog. - het opzeggen van onze steun en samenwerkingsverbanden met terreurbewegingen en staten die die terreurbewegingen direct ondersteunen. Dus: geen steun voor pakweg de Taliban (gesteld dat er Belgisch geld naar hen gaat), en evenmin geen steun voor pakweg de VS of het VK. Ofwel zij in de Navo, ofwel wij. - Je kan plaatselijk in Afghanistan of elders bewegingen ondersteunen die mensenrechten en democratie wel genegen zijn. Ik denk dan aan bewegingen voor vrouwenrechten of onderwijs, het verwijderen van niet ontplofte munitie,... - Een laatste punt betreft het corrigeren het aangedane historische onrecht, alsook het vermijden van herhalingen van deze misdaden. Dat kan bestaan uit het voor een rechtbank brengen van zij die zich schuldig maakten aan de inval, aan de bezetting of aan overige oorlogsmisdaden, maar ook uit het aanbieden van verontschuldigingen en herstelbetalingen. Zoiets verzekert je samenleving ervan dat geschiedenisboekjes de onzin over een 'bevrijding' van Irak of Afghanistan niet zullen overnemen. Een laatste preventieve maatregel behelst een serieus onderzoek naar de oorzaken van onze plotse deelname aan de Navo-missie, het onvermogen van media en politici om te zeggen wat ze weten, en het onvermogen van onze zogenaamde bondgenoten om open kaart met ons te spelen (cijfers over burgerdoden werden achtergehouden, er zijn de geheime gevangenissen, de hitsquads van de cia, de onmogelijkheid om deze oorlog te winnen, het ontbreken van een serieuze strategie,...). Enfin, 't zijn maar enkele van de ideetjes die hier wel meer geopperd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
euh Pakistan heeft kernwapens... soms vraag ik mij af of de mensen hier wel weten wat er gebeurt het is correct dat het om olie te doen was maar er is een ander groter probleem ondertussen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is iets anders dan MOORD!!!!!!!!! |
Citaat:
waarom is het een ongeluk, omdat de dader in questie het nooit gewild had porbeer maar eens een zelfmoord terrorist dat uit te leggen gans de wereld draait om zelfbehoud (werken, sporten, slapen, kledij, bla bla bla) en die mensen willen dat niet. Dus ge kunt er ook niet mee redeneren... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be