![]() |
Tom Dobbelsteen vertegenwoordigt België op het songfestival.
|
de eerste tonen zijn al genoeg... :x
|
Kansloos³
|
:cheer: kansloze loser :cheer:
|
Als diene mens graag liekes zingt op joerosong, wie kan daar iets tegen hebben?
Ge gaat me toch nietzeggen dat gijle u iets �*�*ntrekt van joerosong? |
Citaat:
pettekes |
tettekes?
|
Maar jullie gaan wel hoger scoren dan wij hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Saai nummer.
Toch zal hij met dit "ingetogen" nummer ietwat opvallen tussen al de prefab-muziek op het Songfestival. |
|
Citaat:
|
Dat is opvoorhand gewonnen.
|
Er is maar één iemand die Eurosong kan winnen voor Vlaanderen:
:cheer: ![]() ![]() ![]() |
|
ik vind het eigenlijk wel een leuk nummer 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze moeten mij er niet mee terroriseren, anders zet ik TuningBeats op. In den auto |
hop naar de laatste plaats!
|
Katastroof op eurosong :cheer:
|
Citaat:
Goed hé: Valencia... 8-) http://www.youtube.com/watch?v=-KldA...eature=related |
Die gast zingt heel Europa in slaap... Een welgekomen intermezzo om van de schreeuwerige kleuren, melige acts en hyperkinetische balkandeuntjes te bekomen... Of om "ne kie een piske te doeng" , de borrelnootjes aan te vullen, het slapend wijf van uw lijf te duwen ... whatever
De mening van het "Vlaams plebisciet" is blijkbaar een minderwaardige geworden. "VLAANDEREN, GIJLE ZIJT TE STOM VOOR EUROSONG! ZEG DAT KRIS WOUTERS EN MARCEL SLA TILT HET GEZEGD HEBBEN! (ONDER)GA NU ALLEN IN VREDE ... DEZE AANFLUITING VAN RECHT EN REDE!" Tommeke, Tommeke toch ... De toonvastheid en de hoge toontjes waren nu al kantje-boordje. Wat gaat dat zijn als ge voor een paar duizend muilentrekkers van 27+ landjes komt te staan? Mijn prognose: ge gaat blaten gelijk een schaapskopke, de mensen irriteren en afgaan gelijk ne gieter |
Citaat:
Schaam je diep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok,
De mens ziet eruit als een janet. Maar vervang nu eens Guitar door gun(of door iets anders). Me and my Gun People always say Tom, this has gone too far But I'm not afraid to chase my dreams, Just me and my Gun And no one may ever know The feelings inside my mind 'Cause all of the lines I ever write Are running out of time So maybe I should get a nine to five But I don't want to let it go, there's so much more to life Tell me that I've got it wrong Tell me everything will be okay Before I fall Tell me they'll play my songs Tell me they'll sing the words I say When darkness falls All of the stars will see Just me and my Gun I'm sure that I'll find my way 'Cause I'm not afraid to try Even a world of love and hope can't guarantee that price So maybe I should get a nine to five But I don't want to let it go, there's so much more to life Tell me that I've got it wrong Tell me everything will be okay Before I fall Tell me they'll play my songs Tell me they'll sing the words I say When darkness falls All of the stars will see Just me and my Gun Me and my Gun... |
Laat'm dan ineens het Ierse volkslied zingen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarenboven ben ik het slachtoffer van onverantwoordelijke ouders die de kijkdoos gebruikten als babysit en opvoeder tegelijk. Zelfs mijn voorlichting over de bloemetjes en de bijtjes was een Video 2000 cassette. "Hier menneke, wij gaan naar de Makro hé. Tot straks *knipoog*" :x Ik heb gisteren de volle 5 minuten TV gekeken. Verder heb ik de bedenkelijke exploten van dobbelsteen enkel hier op het geposte filmpje gezien. En deze week heb ik alleen (deels) "the Cable Guy" meegenomen :lol: Ik heb al jaren een bloedhekel aan T.V. Het is het opdringerige, hypnotiserende "oog des duivels" dat elk gesprek of familiaal contact verhindert. Het beheerst ook de discussies daarbuiten: "hebt ge dit of dat gezien?" of het debiteren van loze weetjes van het Discoverykanaal over Egyptenaren en de paringsdans van de korhoenders ... Het probleem is dat als je geen T.V. kijkt, je een kritische geest begint te ontwikkelen. Boeken lezen wordt een aangename bezigheid, een eenzame wandeling in de natuur kan je wel smaken ... Allemaal van dat "afwijkend gedrag" dat door 80% van de bevolking niet begrepen kan worden. Dat hele generaties de T.V. als enige bron van informatie zijn gaan beschouwen, is niet alleen tragisch: het is de doodsteek van de maatschappij. Ik zou nog oneindig kunnen doorlullen over alphagolfpatronen en het bypassen van het kritisch/analytisch gedeelte van onze hersenen ... bla bla ;-) |
Verstaat ge nu waarom ik geen TV in huis haal? :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een gevaarlijk toestel, zoveel is zeker. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij zou beter in het Russisch zingen of een ander Balkantaaltje, dan zou hij misschien nog kunnen winnen. Eurosong is sinds jaren het Oostblok-stemt-op-elkaar-festival geworden waarbij enkel liedjes worden gezongen waarbij je maar 1 hersencel moet gebruiken. veel show, weinig inhoud en pure verspilling van belastingsgeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be