Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tom Dobbelsteen vertegenwoordigt België op het songfestival. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135926)

Max van Dietschland 8 maart 2010 19:50

Tom Dobbelsteen vertegenwoordigt België op het songfestival.

Hier is zijn liedje:

http://www.youtube.com/watch?v=omdtzeMUVcQ

*** geeuw ***

Txiki 8 maart 2010 20:04

de eerste tonen zijn al genoeg... :x

Renesse 8 maart 2010 20:05

Kansloos³

Txiki 8 maart 2010 20:09

:cheer: kansloze loser :cheer:

Pelgrim 8 maart 2010 20:11

Als diene mens graag liekes zingt op joerosong, wie kan daar iets tegen hebben?

Ge gaat me toch nietzeggen dat gijle u iets �*�*ntrekt van joerosong?

Txiki 8 maart 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4632423)
Als diene mens graag liekes zingt op joerosong, wie kan daar iets tegen hebben?

Ge gaat me toch nietzeggen dat gijle u iets �*�*ntrekt van joerosong?

:cheer: jawel jawel :cheer:

pettekes

Pelgrim 8 maart 2010 20:30

tettekes?

Bovenbuur 8 maart 2010 20:38

Maar jullie gaan wel hoger scoren dan wij hoor...

Txiki 8 maart 2010 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4632461)

:magniet: tenzij Txiki in hoogst eigen persoon zou meedoen 8-)

Zwartengeel 8 maart 2010 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4632461)

Who cares?

kiko 8 maart 2010 20:48

Saai nummer.

Toch zal hij met dit "ingetogen" nummer ietwat opvallen tussen al de prefab-muziek op het Songfestival.

Zipper 8 maart 2010 20:50

Liever Mien Dobbelsteen

http://www.youtube.com/watch?v=E_j8OuX9Wfc

Txiki 8 maart 2010 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4632474)
Saai nummer.

Toch zal hij met dit "ingetogen" nummer ietwat opvallen tussen al de prefab-muziek op het Songfestival.

de rest... de rest van al dat prefab

Xenophon 8 maart 2010 21:03

Dat is opvoorhand gewonnen.

De Prof 8 maart 2010 21:14

Er is maar één iemand die Eurosong kan winnen voor Vlaanderen:

:cheer: :cheer:

Max van Dietschland 8 maart 2010 21:30

Voor op het songfestival

http://www.youtube.com/watch?v=-KldA...eature=related

:cheer:

Jedd 8 maart 2010 21:33

ik vind het eigenlijk wel een leuk nummer 8-)

kiko 8 maart 2010 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4632484)
de rest... de rest van al dat prefab

Misschien wel. Maar het is niet zo dat enkel in het Songfestival prefab muziek gemaakt wordt.

From_Vlaanderen 8 maart 2010 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4632571)

²
Maar ze moeten mij er niet mee terroriseren, anders zet ik TuningBeats op. In den auto

marlowe 8 maart 2010 21:37

hop naar de laatste plaats!

Dronkoers 8 maart 2010 21:39

Katastroof op eurosong :cheer:

Max van Dietschland 8 maart 2010 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4632571)

Goed hé: Valencia... 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=-KldA...eature=related

kgeefgenefok 8 maart 2010 21:42

Die gast zingt heel Europa in slaap... Een welgekomen intermezzo om van de schreeuwerige kleuren, melige acts en hyperkinetische balkandeuntjes te bekomen... Of om "ne kie een piske te doeng" , de borrelnootjes aan te vullen, het slapend wijf van uw lijf te duwen ... whatever

De mening van het "Vlaams plebisciet" is blijkbaar een minderwaardige geworden.

"VLAANDEREN, GIJLE ZIJT TE STOM VOOR EUROSONG!
ZEG DAT KRIS WOUTERS EN MARCEL SLA TILT HET GEZEGD HEBBEN!
(ONDER)GA NU ALLEN IN VREDE ... DEZE AANFLUITING VAN RECHT EN REDE!"

Tommeke, Tommeke toch ... De toonvastheid en de hoge toontjes waren nu al kantje-boordje. Wat gaat dat zijn als ge voor een paar duizend muilentrekkers van 27+ landjes komt te staan?
Mijn prognose: ge gaat blaten gelijk een schaapskopke, de mensen irriteren en afgaan gelijk ne gieter

Jazeker 8 maart 2010 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4632381)
blablabla vertegenwoordigt België op het songfestival

Toen ben ik gestopt met lezen, maar het begin lukte me ook niet. Dobbel maar met die dobbelsteen en laat me vooral met rust over een songfestival. Wat een barbarij over wat men muziek placht te noemen.

Schaam je diep.

Jazeker 8 maart 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok (Bericht 4632594)
Die gast zingt heel Europa in slaap... Een welgekomen intermezzo om van de schreeuwerige kleuren, melige acts en hyperkinetische balkandeuntjes te bekomen... Of om "ne kie een piske te doeng" , de borrelnootjes aan te vullen, het slapend wijf van uw lijf te duwen ... whatever

De mening van het "Vlaams plebisciet" is blijkbaar een minderwaardige geworden.

"VLAANDEREN, GIJLE ZIJT TE STOM VOOR EUROSONG!
ZEG DAT KRIS WOUTERS EN MARCEL SLA TILT HET GEZEGD HEBBEN!
(ONDER)GA NU ALLEN IN VREDE ... DEZE AANFLUITING VAN RECHT EN REDE!"

Tommeke, Tommeke toch ... De toonvastheid en de hoge toontjes waren nu al kantje-boordje. Wat gaat dat zijn als ge voor een paar duizend muilentrekkers van 27+ landjes komt te staan?
Mijn prognose: ge gaat blaten gelijk een schaapskopke, de mensen irriteren en afgaan gelijk ne gieter

Je verraadt dat je aan je TV wordt gezogen zoals elke garnaal niet aan een fijnmazig net kan ontsnappen. Gooie je tv buiten.

Txiki 8 maart 2010 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4632575)
Misschien wel. Maar het is niet zo dat enkel in het Songfestival prefab muziek gemaakt wordt.

Dat heeft dan ook niemand komen beweren, he.

From_Vlaanderen 8 maart 2010 21:57

Ok,
De mens ziet eruit als een janet.
Maar vervang nu eens Guitar door gun(of door iets anders).

Me and my Gun
People always say
Tom, this has gone too far
But I'm not afraid to chase my dreams,
Just me and my Gun

And no one may ever know
The feelings inside my mind
'Cause all of the lines I ever write
Are running out of time

So maybe I should get a nine to five
But I don't want to let it go, there's so much more to life

Tell me that I've got it wrong
Tell me everything will be okay
Before I fall
Tell me they'll play my songs
Tell me they'll sing the words I say
When darkness falls
All of the stars will see
Just me and my Gun

I'm sure that I'll find my way
'Cause I'm not afraid to try
Even a world of love and hope can't guarantee that price

So maybe I should get a nine to five
But I don't want to let it go, there's so much more to life

Tell me that I've got it wrong
Tell me everything will be okay
Before I fall
Tell me they'll play my songs
Tell me they'll sing the words I say
When darkness falls
All of the stars will see
Just me and my Gun

Me and my Gun...

Txiki 8 maart 2010 22:02

Laat'm dan ineens het Ierse volkslied zingen...

From_Vlaanderen 8 maart 2010 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4632624)
Laat'm dan ineens het Ierse volkslied zingen...

Mor ik verander heel zijne tekst ni e. Dat is een amendement dat ik indien.

kgeefgenefok 8 maart 2010 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4632600)
Je verraadt dat je aan je TV wordt gezogen zoals elke garnaal niet aan een fijnmazig net kan ontsnappen. Gooie je tv buiten.

Dat ik een garnaal ben, wil ik nog geloven. Maar een T.V.-junkie ... No way. Ik heb genoeg mensen aan dat ding zien onder gaan.
Daarenboven ben ik het slachtoffer van onverantwoordelijke ouders die de kijkdoos gebruikten als babysit en opvoeder tegelijk. Zelfs mijn voorlichting over de bloemetjes en de bijtjes was een Video 2000 cassette. "Hier menneke, wij gaan naar de Makro hé. Tot straks *knipoog*" :x
Ik heb gisteren de volle 5 minuten TV gekeken. Verder heb ik de bedenkelijke exploten van dobbelsteen enkel hier op het geposte filmpje gezien.

En deze week heb ik alleen (deels) "the Cable Guy" meegenomen :lol:

Ik heb al jaren een bloedhekel aan T.V. Het is het opdringerige, hypnotiserende "oog des duivels" dat elk gesprek of familiaal contact verhindert. Het beheerst ook de discussies daarbuiten: "hebt ge dit of dat gezien?" of het debiteren van loze weetjes van het Discoverykanaal over Egyptenaren en de paringsdans van de korhoenders ...

Het probleem is dat als je geen T.V. kijkt, je een kritische geest begint te ontwikkelen. Boeken lezen wordt een aangename bezigheid, een eenzame wandeling in de natuur kan je wel smaken ... Allemaal van dat "afwijkend gedrag" dat door 80% van de bevolking niet begrepen kan worden.

Dat hele generaties de T.V. als enige bron van informatie zijn gaan beschouwen, is niet alleen tragisch: het is de doodsteek van de maatschappij.

Ik zou nog oneindig kunnen doorlullen over alphagolfpatronen en het bypassen van het kritisch/analytisch gedeelte van onze hersenen ... bla bla ;-)

Txiki 8 maart 2010 22:20

Verstaat ge nu waarom ik geen TV in huis haal? :cheer:

Jazeker 8 maart 2010 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok (Bericht 4632641)
Dat ik een garnaal ben, wil ik nog geloven. Maar een T.V.-junkie ... No way. Ik heb genoeg mensen aan dat ding zien onder gaan.
Daarenboven ben ik het slachtoffer van onverantwoordelijke ouders die de kijkdoos gebruikten als babysit en opvoeder tegelijk. Zelfs mijn voorlichting over de bloemetjes en de bijtjes was een Video 2000 cassette. "Hier menneke, wij gaan naar de Makro hé. Tot straks *knipoog*" :x
Ik heb gisteren de volle 5 minuten TV gekeken. Verder heb ik de bedenkelijke exploten van dobbelsteen enkel hier op het geposte filmpje gezien.

En deze week heb ik alleen (deels) "the Cable Guy" meegenomen :lol:

Ik heb al jaren een bloedhekel aan T.V. Het is het opdringerige, hypnotiserende "oog des duivels" dat elk gesprek of familiaal contact verhindert. Het beheerst ook de discussies daarbuiten: "hebt ge dit of dat gezien?" of het debiteren van loze weetjes van het Discoverykanaal over Egyptenaren en de paringsdans van de korhoenders ...

Het probleem is dat als je geen T.V. kijkt, je een kritische geest begint te ontwikkelen. Boeken lezen wordt een aangename bezigheid, een eenzame wandeling in de natuur kan je wel smaken ... Allemaal van dat "afwijkend gedrag" dat door 80% van de bevolking niet begrepen kan worden.

Dat hele generaties de T.V. als enige bron van informatie zijn gaan beschouwen, is niet alleen tragisch: het is de doodsteek van de maatschappij.

Ik zou nog oneindig kunnen doorlullen over alphagolfpatronen en het bypassen van het kritisch/analytisch gedeelte van onze hersenen ... bla bla ;-)

Dit klinkt goed. Laat die lichtbak maar staan en gebruik hem eens om naar een natuurdocu te kijken of eventueel het nieuws. Je begint me steeds meer sympathiek te klinken als je niet zo je best zou proberen te doen om alles zo grof mogelijk te verwoorden.

Jazeker 8 maart 2010 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4632658)

Ik heb er wel eentje... 20 jaar oud en geen abbo. Wel een DVD-speler van 30 euro :cheer: Een filmpje is soms eens leuk :cheer:

kiko 8 maart 2010 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok (Bericht 4632641)
Ik heb genoeg mensen aan dat ding zien onder gaan.

Dagelijks zijn er inderdaad veel slachtoffers van de TV... aangevallen door de TV, zich verslikt in de afstandbediening, gestruikeld over een kabel, tot een aantal jaren geleden gespietst op de antenne.

Een gevaarlijk toestel, zoveel is zeker.
Citaat:

En deze week heb ik alleen (deels) "the Cable Guy" meegenomen
Je kijkt dan eens TV, en dan net zoiets doms lol.

Citaat:

Ik heb al jaren een bloedhekel aan T.V. Het is het opdringerige, hypnotiserende "oog des duivels" dat elk gesprek of familiaal contact verhindert.
Eh neen. Dat hangt van jezelf af. Tot zover ik weet zijn de meeste TV's dode toestellen zonder eigen wil met een aan- en uitknop. Als jij zo snel gehypnotiseerd raakt door het oog des duivels heb je een eerder zwakke persoonlijkheid, of toch een bepaalde zwakheid, niet ?

Citaat:

Het probleem is dat als je geen T.V. kijkt, je een kritische geest begint te ontwikkelen.
(houdt niet op met lachen)
Citaat:

Boeken lezen wordt een aangename bezigheid, een eenzame wandeling in de natuur kan je wel smaken ... Allemaal van dat "afwijkend gedrag" dat door 80% van de bevolking niet begrepen kan worden.
Ja hoor, 't is wel waar. Een boek lezen, een wandeling maken, de meerderheid van de bevolking kan dit simpelweg niet geloven... je zult ongetwijfeld al vele malen bekrompen boeren met brandende fakkels en hooivorken achter je gehad hebben.

Citaat:

Dat hele generaties de T.V. als enige bron van informatie zijn gaan beschouwen, is niet alleen tragisch: het is de doodsteek van de maatschappij..
Die bewering is zo fout dat ik niet eens moeite ga doen
Citaat:

ik zou nog oneindig kunnen doorlullen over alphagolfpatronen en het bypassen van het kritisch/analytisch gedeelte van onze hersenen ...
Nee echt, vertel !

Dronkoers 8 maart 2010 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4632658)

Tv is wel handig: het verzamelt stof, dus minder voor de vloer ;-)

Jazeker 8 maart 2010 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4632704)
Tv is wel handig: het verzamelt stof, dus minder voor de vloer ;-)

Mijn vloer denkt daar anders over. :|

Jazeker 8 maart 2010 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4632692)
Dagelijks zijn er inderdaad veel slachtoffers van de TV... aangevallen door de TV, zich verslikt in de afstandbediening, gestruikeld over een kabel, tot een aantal jaren geleden gespietst op de antenne.

Of gewoon iedere avond in slaap gewiegd tot elke mogelijke kritische bedenking is versmoord in een restaurant-programma of de 50ste herhaling van de Kampioenen. Misschien kan dat wel.

Dronkoers 8 maart 2010 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4632717)
Mijn vloer denkt daar anders over. :|

Grijze stenen of tapiplein leggen, valt minder op ;-)

Jazeker 8 maart 2010 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4632724)
Grijze stenen of tapiplein leggen, valt minder op ;-)

Mijnen huisbaas gaat lachen als ik zo zondermeer heel de parket open ga breken. Mag ik bij u komen slapen zolang ik geen brugske vind om onder te slapen?

Schelfie 8 maart 2010 23:08

Hij zou beter in het Russisch zingen of een ander Balkantaaltje, dan zou hij misschien nog kunnen winnen. Eurosong is sinds jaren het Oostblok-stemt-op-elkaar-festival geworden waarbij enkel liedjes worden gezongen waarbij je maar 1 hersencel moet gebruiken. veel show, weinig inhoud en pure verspilling van belastingsgeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be