![]() |
U bent binnenkort bezit van Monsanto !
U bent binnenkort bezit van Monsanto !
http://www.vilt.be/Protest_tegen_Eur...ent_op_ggo-koe Citaat:
|
nu je het toch noemt (voedsel) laat mensen maar eens zoeken naar de Codex Alimentarius!!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
I know all about it !
|
Citaat:
|
Citaat:
dna, wij, eten. dna, wij, opnemen. Het is gebleken dat varkens die Monsanto GGV voedsel eten, de DNA code in zich dragen. zie http://video.google.com/videoplay?do...nsanto+canvas# |
Dus het DNA van wat wij eten komt in ons DNA of wa?! 8O
|
gij wist dat niet of wa?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn dna wijzigt niet door het eten van ander dna..ook niet omdat sommige mensen reeds omschreven worden als 'een kalf','een lompe koe' of een 'arm schaap'..:lol: |
Citaat:
U heeft niets van de les begrepen :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Of weet jij al meer, fish? |
sure
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik teel zelf mijn groenten (90% zelfbedruipend), kweek zelf mijn zaad, wissel zaden uit met gelijkgestemden. Ik maak met niet ongerust dat "ze" daar een stokje voor willen steken. |
Citaat:
De reden? Een politiestaat! daar willen ze geen zelfstandig levende mensen, maar afhankelijke mensen afhankelijk=controle Dat is ook de reden waarom ze de boer aanpakken, in het verleden ging het mis met de boeren als ze een politiestaat door wilden voeren, want deze mensen zijn te vrij omdat ze hun eigen voedsel kunnen verbouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
en idd dit is belangrijke info maar zie ook de thread over de NWO |
Citaat:
Citaat:
Als jij zaden uitwisselt, moet je daarop BTW betalen. Ruilhandel is verboden, moet worden omgerekend naar euro's, en de transacties zijn btw-plichtig. Zodra die transacties door de overheid in de gaten kunnen worden gehouden, kan de overheid ze ook vroeg of laat verbieden, en bijvoorbeeld alleen nog handel in door de EU genormeerde zaden toestaan. Eigenlijk is het al grotendeels zo. In b.v. Portugal moeten tal van particuliere olijfboeren hun oliepersen laten staan omdat ze niet aan de EU-hygiënenormen voldoen. Terwijl je met olijfolie wonden kunt helen en verkoudheden genezen, en ik heb altijd olie uit ambachtelijke persen gebruikt! Zo worden deze boertjes afhankelijk van transporteurs en grote olieslagerijen. De zelfredzaamheid van de burger moet volledig worden gebroken. Ik zie niet in waarom de bezitters van moestuintjes niet het volgende slachtoffer zouden worden. Als iedere burger zijn eigen munt mocht slaan (waar ik voorstander van ben), was het al stukken moeilijker ons te knechten, en zaten we nu niet in een financiële crisis. De BTW zou niet bestaan. Onze eerste redding is dat de overheid geen tijd heeft om zich over zaadruilhandeltjes en zo te buigen. Volgens de EU-jurisprudentie, nogal bedenkelijk bekrachtigd door een Verdrag dat zelf geen bepaling in die zin bevat (Lissabon) staat de EU-wetgeving boven de nationale wetgeving. En eerstgenoemde is nog veel duidelijker dan laatstgenoemde zonder democratische procedures, en dus buiten de volkswil om tot stand gekomen. Als dat eens tot iedereen doordringt, gaan de mensen misschien beseffen dat zij geen enkele morele verplichting meer hebben, de wet te gehoorzamen. Dat zou onze tweede redding kunnen zijn: massale burgerlijke ongehoorzaamheid en wat belastingen betreft: betaalstaking. |
zeer goed heb wel een zeer goed alternatief even zoeken
|
zeg, waarom richten jullie geen eigen staat op, zonder belastingen, maximale persoonlijke vrijheid, geen GGO's, NWO, GW e.d.?, waar wacht je op?...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar gaat-ie komen? |
Citaat:
we gaan een paradijs creeren op aarde!!!!!!! duurt nog effe maar die gaat er komen!!! het hele ganse controle systeem (hoort U me? ) zal instorten en ophouden te bestaan. |
Citaat:
Allé ja, ge kunt mensen die er geen interesse in hebben uw staat toch niet opdringen? |
Citaat:
Citaat:
Welkom in the Age of The Internet, waar een hele wereld 1 muisklik weg is. Waar het nog nooit zo gemakkelijk is geweest om met gelijkgestemden in contact te komen, om info uit te wisselen, en om zaden uit te wisselen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En sinds wanneer zou iemand die de staat zo wantrouwt, laten tegenhouden door een geïmagineerde ruilhandelpolitie? een beetje achterdocht is aan te raden. Maar laat het aub niet ontsporen |
Citaat:
En daarna kunnen we eens de gemiddelde levensverwachting bekijken van uw alternatief wetenschappelijke staat met genezingen door handoplegging en de rest van de wereld die werkt volgens de "old school" wetenschap. |
Citaat:
http://www.heritageharvestseed.com/ er zijn er nog veel meer zenne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en geen óld school' wetenschap hoor. Het zal niet te vergelijken zijn met wat we nu hebben. |
Citaat:
Allé ja, ge kunt mensen die er geen interesse in hebben uw staat toch niet opdringen? (x2) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be