![]() |
Naar welke banneling heb je heimwee?
Mogen er ook meer zijn...
|
Circe, Online, groentje-18, floppy, Uh-huh, ...
|
allemaal
|
Flanelcondoom :(
|
ThePiano
|
Zeikstraal, KrisKras, Pindar, Guderian, carlgustaaf, devilke, Sinistra, ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, het forum is niet hetzelfde zonder hen... :-D |
Flanelcondoom. Hij was 't beste dat ik tegenkwam in de zes jaar dat ik hier al meelees op het forum.
|
Polly, Groentje, Kaffer.
|
Bazilfunk. :-D
|
Citaat:
|
BlueThunder.
|
Flanelcondoom en Groentje-18 mogen ze hier zo weer binnengooien, wat mij betreft. De anderen die hier al vermeld zijn ken ik niet, of vond ik toen al irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Guderian was een echte rebel, in tegenstelling tot de linksen hier die maar hielenlikkers van het derde knoopsgat zijn.
Uh-Huh kon ook wel aardig uit de hoek komen, veel karakter en moed - iets waar de linksen ook nog eens aan tekort komen. |
Largo W (of hij een banneling is weet ik niet zeker)
|
Polly, Online, Uh-Huh, Largo W. Van de rest vind ik het eigenlijk niet zo erg dat ze weg zijn.
|
Citaat:
Dat waren zo'n ambetanterikken dat ik nu denk dat ze dezelfde persoon waren. |
Xenophon. Oei die is er nog :-D
|
Public Enemy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flanelcondoom, zonder twijfel
|
Flanelcondoom
|
Polly! :-(
|
Citaat:
Naar geen enkele. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mis:
el Turco Justice Lover Stonaar Kochari The Answer Het probleem is, al deze zijn maar 1 persoon. Ik heb nog goed gedebatteerd met die turkse jongen. Maar hij maakte het altijd te bont en werd verbannen. Maar hij kwam telkens terug, onder een nieuwe naam. Maar hij slaagde er telkens in zich te laten bannen. Eigenlijk is dat jammer. Hij was geen slechte. Hij beet alleen zijn tanden stuk op de racisten hier, hij kon hen niet verdragen en schold hen uit. Hem wil ik terug zien hier! ik vermoed dat hij met een nieuwe nick is terug gekomen een tijdje geleden maar nu houd hij zich koest. of beter gezegd nogal inactief of afwezig. Hij is niet meer de oude, helaas. |
er is een andere turkse jongen sinan123, hij was van nederland. Ook hij is verbannen dankzij de racisten hier. Hem mis ik ook.
|
Citaat:
|
de laatste paar dagen heb ik het gevoel dat mijn geliefde El Turco terug is. Ik herken zijn stijl bij iemand die de laatste periode actief is. Maar ik ben niet zeker.
El Turco, als je dit leest, please let me know. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be