![]() |
De Belgische Driekleur bestaat nog!
![]() |
Citaat:
|
Saillant detail misschien, maar waar is de leeuw? :wink:
|
In zijn kooi, langzaam zal die sterven aan ondervoeding
|
Citaat:
How do you like them apples, bitch? |
Ja, de Vlaamse vlag is geel zwart en Di Rupo's kleur is rood ... Kan het nog meer Belgisch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die tekening klopt trouwens niet. Er is meer rood dan geel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bericht uit de echte wereld: de flaminganten halen meer stemmen dan ooit. De leeuw heeft nog nooit zo luid gebruld! Bovendien wordt de leeuw niet gekooid, zo lang een Vlaming leeft - en die Vlamingen hebben zich talrijker en levenslustiger getoond dan ooit tevoren. Uw hoop is ijdel. mvg, Rogge |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag zijn de meeste mensen geen actieve Flaminganten, maar het kan hen niet schelen mocht het niet meer lukken met de Walen. "Dan maar zonder, want heel dat België verhaal interesseert mij niet echt", hoor ik regelmatig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En doe aub iets aan die kanjers van spellingsfouten. |
Citaat:
Ik hoef daar helemaal niets aan te doen. Dat zijn futuliteiten voor op de schoolbanken. Je hebt miss uw roeping als leraar nl gemist? |
Citaat:
En zo'n reactie zegt heel wat... Werkloos, veronderstel ik? |
Citaat:
|
Vanzelfsprekend is mijn analyse brilliant. Jij noemde de vlamingen mongolen aangaande mijn analyse. Je herhaalt het iets platter dan dat ik het zei.
|
Citaat:
|
De frustratie druipt er bij sommigen af.
|
Citaat:
Met uw stelling toont u zich een uiterst slechte verliezer. Maar dit is democratie en daar hebt u zich bij neer te leggen, hoe gefrustreerd u zich ook mag voelen. De meerderheid beslist, en als u zich daar niet bij kan neerleggen, ligt dat niet aan een verschil in bekwaamheid, maar aan uw te smalle denkkaders. Succes bij het solliciteren, en ik heb 2 tips voor u: 1. het is niet door uw frustraties te spuien op indernetfora dat je aan werk geraakt 2. herschool uzelf, het is hoognodig. |
Citaat:
Democratie, waar? Bartje is al lang door de knieen gegaan voor de heersende macht. Waarom zou ik solliciteren als ik mijn eigen zaak heb? Zo slecht draait die niet hoor, toch bedankt voor uw bezorgdheid. Nu sla je toch wel een Letermpje hoor, wederom. |
Rogge en Breezertrut, stop alsjeblief eens met op elkaar te zagen, zeg.
|
Moest bij de naam "Breezertrut" automatisch aan dit denken...
http://www.youtube.com/watch?v=tdpepWWoXfw Vanaf 2.35 |
Moei u eens niet, zagevent
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be