Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Laten we labels invoeren op goederen van criminele staten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141014)

Black Bl°c 28 juni 2010 08:55

Laten we labels invoeren op goederen van criminele staten

Zoals, dit werd gemaakt in een illegale bezetting, hiermee steunt u het apartheidsregime. Zodat mensen zich beter bewust worden van de dingen en kiezen of ze dat al dan niet steunen.

Arnold Layne 28 juni 2010 09:14

*** verplaatst van 'binnenland' naar 'internationaal'. ***

The Common Sense 28 juni 2010 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4842866)
Zoals, dit werd gemaakt in een illegale bezetting, hiermee steunt u het apartheidsregime. Zodat mensen zich beter bewust worden van de dingen en kiezen of ze dat al dan niet steunen.

En wie bepaalt wat een criminele staat is?

Gwyndion 28 juni 2010 09:33

Daarvoor hebben we embargos.

The Common Sense 28 juni 2010 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4842951)
Daarvoor hebben we embargos.

Ook waar

Black Bl°c 28 juni 2010 09:41

Geen idee waarom dat naar "buitenland" moet terwijl we daar binnenlands maar eens werk moeten van maken.

In de UK werkt dat goed, maar mag van mij gerust iets agressiever met plaatjes als deze.

Gwyndion 28 juni 2010 09:44

Als we zo beginnen, voeren we dit dan in als het hallal keurmerk?

The Common Sense 28 juni 2010 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4842971)

En wat heeft dit precies met halal te maken?

Black Bl°c 28 juni 2010 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4842971)

Israel is nothans de grondlegger van hedendaags terrorisme zoals jij dat voorstelt.

Overigens mag dat daar voor mij op dagelijkse basis gebeuren.

Los daarvan, is het nooit bewezen geweest dat 20 mannen uit grotten dat gepleegd hebben. En mocht dat zo zijn, waarom moest Afghanistan en Irak boeten voor misdaden van Saudi's?

Gwyndion 28 juni 2010 09:55

Beide is gedaan in naam van hun religie. Ik beweer ook niet dat alle moslims dit steunen maar niet elke Israëli steunt het kolonialisme en vermits dat onderscheid hier evenmin gemaakt wordt... Ik ntoeer alvast dat Black graag elke dag zotten duizenden mensen ziet vermoorden. Tegen de oorlog zijn is een ding, massamoord als de oplossing zien daarentegen...

Grondlegger van het terrorisme? Is het streven naar macht, het uit zich in veel vormen maar daar komt het in essentie op neer.

Dixie 28 juni 2010 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4842978)
Israel is nothans de grondlegger van hedendaags terrorisme zoals jij dat voorstelt.

Los daarvan, is het nooit bewezen geweest dat 20 mannen uit grotten dat gepleegd hebben. En mocht dat zo zijn, waarom moest Afghanistan en Irak boeten voor misdaden van Saudi's?

jij blijft grappig:-D onder hoeveel nicks ga je nog terugkeren...
tuurlijk was 9/11 het werk van MOSLIMterrroristen zoals zowat 95 % van alle terrorisme...

Cdude 28 juni 2010 09:58

Citaat:

De vraag van 100 miljoen barrels of crude?

Black Bl°c 28 juni 2010 09:58

Dus laten we vooral niet lachen. Met elke gallon olie waarmee de Yanks rijden, financieren ze extremistische islamscholen die het op hen gemunt hebben.

Dus laten we daar een extra disclamer bijzetten voor de onwetende Amerikanen en er bij zetten hoe hun establishment hen voor de gek houd.

Black Bl°c 28 juni 2010 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4842989)
Beide is gedaan in naam van hun religie. Ik beweer ook niet dat alle moslims dit steunen maar niet elke Israëli steunt het kolonialisme en vermits dat onderscheid hier evenmin gemaakt wordt... Ik ntoeer alvast dat Black graag elke dag zotten duizenden mensen ziet vermoorden. Tegen de oorlog zijn is een ding, massamoord als de oplossing zien daarentegen...

Grondlegger van het terrorisme? Is het streven naar macht, het uit zich in veel vormen maar daar komt het in essentie op neer.

Zij voeren toch ook massamoorden uit? En dagelijks terroristische aanslagen met hun drones in gans de wereld.

Ik zie het niet als oplossing, ver van, maar het zou me weinig kunnen schelen.

Black Bl°c 28 juni 2010 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4842994)
De vraag van 100 miljoen barrels of crude?

Nog even en de golf van mexico zit daaraan. Dankzij de corrupte kloothommels

The Common Sense 28 juni 2010 10:05

Citaat:

:-o iemand hier is een extremist!

Black Bl°c 28 juni 2010 10:14

Maar goed, to the point opnieuw. In de UK is de labeling iets gematigder, maar wel effectief. Daarom moet dat hier ook komen. Laten we er werk van maken. Bel den bart en di rupo.

Cdude 28 juni 2010 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4843021)
Maar goed, to the point opnieuw. In de UK is de labeling iets gematigder, maar wel effectief. Daarom moet dat hier ook komen. Laten we er werk van maken. Bel den bart en di rupo.

Beetje volledig zijn in je berichtgeving ;)

http://www.inminds.co.uk/article.php?id=10273

Gwyndion 28 juni 2010 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4843000)
Zij voeren toch ook massamoorden uit? En dagelijks terroristische aanslagen met hun drones in gans de wereld.

Ik zie het niet als oplossing, ver van, maar het zou me weinig kunnen schelen.

Totdat het jou treft natuurlijk. Ik ben tegen de daden van Amerika, het Israëlisch kolnialisme,... betekent niet dat ik de islam ga omarmen of terrorisme als aanvaardbaar ga beschouwen.

Black Bl°c 28 juni 2010 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4843070)
Totdat het jou treft natuurlijk. Ik ben tegen de daden van Amerika, het Israëlisch kolnialisme,... betekent niet dat ik de islam ga omarmen of terrorisme als aanvaardbaar ga beschouwen.

Ik ook niet, spijtig voor de burgers. Maar die burgers zijn ook schuldig voor het niet in opstand komen tegen hun crimineel regime.

Jozef Ostyn 28 juni 2010 10:57

Citaat:

Dus bv. op allle producten uit China (illegale bezetting van Tibet)?

Black Bl°c 28 juni 2010 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4843088)
Dus bv. op allle producten uit China (illegale bezetting van Tibet)?

Vanzelfsprekend.

Jozef Ostyn 28 juni 2010 11:06

Uiteraard ook op alle Russische producten (illegale bezetting delen van Moldavië, Georgi¨, enz.) en op alle Turkse producten (illegale bezetting van deel van Cyprus).

Jozef Ostyn 28 juni 2010 11:07

Op welke producten gaan we dat eigenlijk NIET moeten zetten?

Black Bl°c 28 juni 2010 11:14

Geen idee, maar het werkt.

Op sigaretten staat ook een disclaimer. Dat mag doorgetrokken worden. Als je dit product koopt, steun je dit en moet je dat moreel zelf maar beslissen. Elk land zijn eigen gezicht. Tot we elkaar niet meer in de ogen durven zien en ons herpakken, op naar de beschaving!

Gwyndion 28 juni 2010 11:17

Dus je hebt er geen probleem mee als er morgen een bomaanslag in Antwerpen gebeurt? Tenslotte heeft België ook wat troepen geleverd.

Black Bl°c 28 juni 2010 11:23

Wij zijn geen imperialisten, kolonialisten. Geen agressors voor persoonlijk profijt. Enkel wat zielige corrupte schoothondjes van politici die anderen achterna huppelden en Afghanistan voorzag van een kookploeg, dat amper soldaten te noemen zijn, voor internatiole soldaten.

Ik denk niet dat ze ons wat kwalijk nemen.

Antoon 28 juni 2010 11:41

Citaat:

Why am I not surprised? Wanneer mensen iets beginnen over drukkingsmiddelen 'ten goede van de mensheid', dan blijkt daarna steeds weer hetzelfde anti-Israel gedoe.

De duizenden mensen die dagelijks op de meest gruwelijke manier sterven (moord, massamoord, honger, onderdrukking, oorlogen) door de schuld van de tientallen moordregimes in de Islam wereld, of In Africa, het Verre Oosten, de sub-tropische gebieden, noem maar op, daar hebben die wel zeer ijverige initiatiefnemers nooit het minste probleem mee.

Het gaat altijd, automatisch en eenzijdig, over het weer eens actievoeren tegen Israel.

Wat uiteraard steeds minder effect heeft vanwege het verlies van geloofwaardigheid.

Black Bl°c 28 juni 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4843141)
Why am I not surprised? Wanneer mensen iets beginnen over drukkingsmiddelen 'ten goede van de mensheid', dan blijkt daarna steeds weer hetzelfde anti-Israel gedoe.

De duizenden mensen die dagelijks op de meest gruwelijke manier sterven (moord, massamoord, honger, onderdrukking, oorlogen) door de schuld van de tientallen moordregimes in de Islam wereld, of In Africa, het Verre Oosten, de sub-tropische gebieden, noem maar op, daar hebben die wel zeer ijverige initiatiefnemers nooit het minste probleem mee.

Het gaat altijd, automatisch en eenzijdig, over het weer eens actievoeren tegen Israel.

Wat uiteraard steeds minder effect heeft vanwege het verlies van geloofwaardigheid.

Ik had toen met geen woord over Israel gerept. Maar blijkbaar moet ik u haar niet meer leren kennen en ben je perfect op de hoogte van hun criminele feiten en probeer je die nu goed te praten door er anderen bij te halen.

Heel uw post trekt op niks, is lachwekkend en al weerlegd nog voor je hem postte.

Antoon 28 juni 2010 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4843151)
Ik had toen met geen woord over Israel gerept.

Uw tweede bericht, snel achter de eerste, en welk mijn verbazing in feite niet wekte...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4842965)

:lol::lol::lol:

Citaat:

Heel uw post trekt op niks, is lachwekkend en al weerlegd nog voor je hem postte.

Het ging u dus, zoals ik reeds vertelde, enkel en alleen over Israel.

Maar dat weet u zelf ook wel. ;-)

Black Bl°c 28 juni 2010 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4843165)
Het ging u dus, zoals ik reeds vertelde, enkel en alleen over Israel.

Maar dat weet u zelf ook wel. ;-)

Het is een globale solidare name & shame actie tegen onderdrukking en andere ziekelijke activiteiten. Ik startte uit gemak met het meest actuele. Iedereen is vrij om te participeren.

Maar ik zie dat je liever apartheid steunt dan u in te zetten voor een betere wereld.

The Common Sense 28 juni 2010 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4843070)

Het terrorisme wordt natuurlijk wél op één of andere manier in de hand gewerkt

The Common Sense 28 juni 2010 14:32

Citaat:

Ik had toen met geen woord over Israel gerept. Maar blijkbaar moet ik u haar niet meer leren kennen en ben je perfect op de hoogte van hun criminele feiten en probeer je die nu goed te praten door er anderen bij te halen.

Hij heeft dan misschien het voorbeeld van Israël aangehaald, maar wat hij werkelijk bedoelt is een internationale boycot van álle staten die resoluties, mensenrechten,... schenden. Israël hoeft niet per se in echt élke post vermeld worden, nu bestaat al 2/3 van alle threads uit Israël-gerelateerde onderwerpen!

Tamam 28 juni 2010 16:40

Staat elk Israelisch bedrijf dat exporteert naar het buitenland dan achter de regering van Israel?

Ik dacht van niet.. Daarom ben ik niet voor een algemene boycot.

Ivan47 28 juni 2010 19:13

Black Bl°c,
Dan moet jij zichzelf terughouden van te gebruiken handtelefonen (gsm's), computers, geneeskunde toestellen enz... want deze allemaal en nog anderen bevatten onderdelen afkomstig uit Israel en ook talrijke geneesmiddelen zijn van Israëlische oorsprong.

den dinges 28 juni 2010 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4842974)
En wat heeft dit precies met halal te maken?

Awel ! Religieuze kamikazen zijn toch halal .

den dinges 28 juni 2010 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4843003)
Nog even en de golf van mexico zit daaraan. Dankzij de corrupte kloothommels

Hier geef ik je wel gelijk. Groot gelijk.

den dinges 28 juni 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4843376)
Hij heeft dan misschien het voorbeeld van Israël aangehaald, maar wat hij werkelijk bedoelt is een internationale boycot van álle staten die resoluties, mensenrechten,... schenden. Israël hoeft niet per se in echt élke post vermeld worden, nu bestaat al 2/3 van alle threads uit Israël-gerelateerde onderwerpen!

Begin dan al maar om België totaal onafhankelijk van import te maken, dat de Belgen in volledige autarcie kunnen leven. Niks meer invoeren uit China, geen petroleum meer invoeren uit arabische landen ( allemaal ondemocratische regimes ginder ), niks uit de US, niks uit Rusland ( geen gas ook niet meer )...En ga zo maar verder.

The Common Sense 28 juni 2010 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4843897)
Awel ! Religieuze kamikazen zijn toch halal .

Fout! Niet alle religieuze kamikazen zijn moslims, en dan nog: Niet alle halal-moslims zijn religieuze kamikazen

The Common Sense 28 juni 2010 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4843904)
Begin dan al maar om België totaal onafhankelijk van import te maken, dat de Belgen in volledige autarcie kunnen leven. Niks meer invoeren uit China, geen petroleum meer invoeren uit arabische landen ( allemaal ondemocratische regimes ginder ), niks uit de US, niks uit Rusland ( geen gas ook niet meer )...En ga zo maar verder.

Inderdaad, en dat zou België in een afgrond storten --> conclusie: onhaalbaar!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be