![]() |
Lijkenteller verbannen?
Best wel indrukwekkend om te zien hoe iemand die haat/racisme predikt gewoon zn gangetje kan gaan maar oh wee als iemand daarop in gaat en de hater op zn plaats zet.. want dan riskeert i direct een ban.. Laag echt laag! Vond lijkenteller's reacties geweldig!
http://forum.politics.be/showthread....139386&page=23 Waarom krijgt hij een ban en Sus niet? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat Lijkenteller/Zeikstraal/nog-20-andere-nicks betreft: Ik heb tot twee maal toe getracht een serieuze discussie met hem aan te gaan, maar daar wilde hij blijkbaar niet op in gaan. Liever beperkte hij zich tot wat schreeuwerige oneliners van het niveau van een kleuter die in zijn anale fase is blijven steken. Dat u zulke reacties geweldig vindt, lijkt me ook wel wat over u te zeggen trouwens, maar dit terzijde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je al zo rap gechoqueerd bent kan je hier misschien beter wegblijven. |
Citaat:
Nochtans is het simpel: als je het niet eens bent met een ander, dan kan je daar altijd over discussiëren. In mijn bescheiden ervaring kan je je in het heetst van de strijd zelfs best wel wat permitteren. Als Zeikstraal (of andere dubbelnicks van permanent gebanden) echt willen meediscussiëren, dan kunnen ze dat probleemloos doen. Het enige wat ze dan moeten doen is niet hervallen in hun oude gewoontes. |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=430 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enne, wat u 'zich verlagen' noemt, was niets anders dan mezelf enigzins trachten aan te passen aan het deplorabele niveau van de door u zo bewonderde Zeikstraal/Lijkenteller, maar dan op een beschaafde manier. |
Citaat:
Ik vertrouw er op dat je - voldoende inzicht hebt om zelf getreiter te herkennen. - voldoende objectief bent om ieders getreiter te herkennen. |
Citaat:
Ten slotte nog dit: als je vindt dat Sus je persoonlijk aanvalt, is er niets dat je tegenhoudt op het rode driehoekje te drukken. Zomaar stellen dat de moderatie daar niet tegen zou optreden omdat hij rechts is, is zever. Ik herinner me een welbepaalde forummer die gebannen werd nadat hij zelf op het rode driehoekje had gedrukt om zijn beklag te doen over een paar "linksen" (het ging toen onder meer over mij). Ik heb daar zelfs geen waarschuwing aan overgehouden, de forummer in kwestie werd geband wegens oproepen tot geweld (die ik niet had aangegeven, ik heb eigenlijk een hekel aan dat driehoekje). Er zijn door de jaren al zo veel rechtse forummers geband dat ze inmiddels hun eigen forum hebben ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"Waarbij je je zou kunnen afvragen wie er tegen wie een treitercampagne voert." voldoende duidelijk is; zodat daar geen B bij hoeft. Je weet ook al langer dan vandaag dat ik niet zo hou van persoonlijke aanvallen. Ik wens daar dan ook niet zelf mee te beginnen. In die zin is dit inderdaad niet geheel onverwacht. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een paar posts hierboven heb ik de context waarin ik die uitspraak deed (was iets in de trant van: als u de term racist op die en die manier meent te moeten herdefiniëren, dan ben ik een racist en er nog trots op ook), al aangegeven. Ter aller informatie wil ik ook wel even kwijt dat er in mijn vriendenkring mensen te vinden zijn zo zwart dat zij licht absorberen. Ook een paar Aziaten overigens. Trouwens, af en toe verdenk ik Zeikstraal ervan zelf een 'rechtse' te zijn, die door middel van het soort achterlijk gedrag waarvoor hij nu wederom een ban heeft bekomen, 'links' schade wil toebrengen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verbannen is iets uit de middeleeuwen. Blijkbaar leven we nog in de middeleeuwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Negationisme i.v.m. de Holocaust, of wat daarvoor doorgaat, leidt echter onmiddellijk tot een ban. "Of wat daarvoor doorgaat" is in deze context belangrijk: Nestor Burma werd eens geband voor het publiceren van de opinie van een mainstream expert inzake de Holocaust, waar helemaal geen negationisme aan was. De moderatie heeft zich achteraf geëxcuseerd, maar het toont wel de heersende vooroordelen aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be