![]() |
Stoppen met roken verbetert seksleven
Vooruit, sukkelaars, neem jullie leven terug in eigen handen, en geniet van bovenstaand neveneffect.
Dat je andere mensen hindert op alle mogelijke (overdekte) plaatsen, dat je gevaarlijker bent in het verkeer, dat je je peuken overal op de grond gooit, dat heel je huis stinkt, ... kan dan ook tot het verleden behoren. link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100823_057 titel: Stoppen met roken verbetert seksleven beetje tekst: Citaat:
|
Citaat:
Stoppen (of niet beginnen ) met roken doe je om persoonlijke (gezondheids)redenen niet om een zeurpiet ter wille te zijn.. |
Citaat:
Ik rook nooit tijdens sex enkel erna "als het goede sex was ".;-) |
Citaat:
Kan dat niet ook zijn: diegene die te vroeg klaar komt zou beter - ervoor - wat roken dan hebben beide partners meer van hun seksleven... :-D |
dus als ik stop met roken krijg ik betere erecties?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
best blijven roken dan. |
't is toch triestig é. Eeuwenlang langs alle mogelijke kanten heeft eender welke overheid hun inwoners gepushed om te roken en eenmaal de maximumverpreiding bereikt was (dwz de rest die niet rookte deed voldoende onderzoek en was voldoende in contact met het eigen lichaam om het ongezonde van nicotine en teer in te zien) kwamen en, net zoals hun eerdere werkwijze, blijven ze komen met allerlei "redenen" om u nu de andere richting te pushen. Pillen slikken!
De pil is voordeliger en heeft niet dat vervelende neveneffect van rookontwikkeling en maakt mensen evengoed verslaafd; dat is het mooie aan de benaming medicatie : een mens denkt dat kan niet anders dan gezond zijn |
Mmmmmmm
Ik ben al lang gestopt,maar nog geen seksleven hoor.Tenzij jij zelfseks erbij rekend |
Citaat:
Tip ... ga eerst op je hand zitten tot het slaapt . Dan lijkt het net of iemand anders speelt met uw ding . :lol::lol::lol: |
dat klinkt nogal sterk als iemand die spreekt uit ervaring.
|
Citaat:
Wedden dat jij straks een slapend hand hebt.:-D |
Zelfseks met een hand die slaapt,nu ja alles moet kunnen hé
|
Citaat:
Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze gaan ook niet eerst op hun hand zitten . |
Citaat:
|
Citaat:
daar is helemaal niks aan moet ik zeggen. :-( |
Citaat:
:-D Tof om te weten en het te delen met ons . |
Als iemand nog maar durft insinueren de behandeling bij longkanker van deze sukkelaars niet terug te betalen wordt die meteen de vinger gewezen. Longkanker waarvan 9 op de 10 het niet eens haalt.
Daar tegenover staat dan een jonge gast met nog een heel leven voor zich die hard tandimplantaten nodig heeft. De mutualiteit komt niets tussen want ge moest uw tanden maar beter verzorgen terwijl een roker zichzelf bewust ligt te vergiftigen. Van zo een hypocrisie sla ik graag een paar mensen de tanden uit. |
Citaat:
Ik heb ook geen implantaten wegens te duur...wat heb je liever..een vals gebit of longkanker ? |
Maar zonder zwans,roken heeft mij veel gezondheid gekost
|
Citaat:
|
Citaat:
dat anderen roken heeft mij al veel ongemak opgeleverd. Maar dat wordt nu goedgemaakt, nu dat die dokter gezegd heeft dat die mensen iets poverder zijn wat betreft hun genotsspier. |
Citaat:
maar ik ga het niet zeggen :lol: er zijn een paar mensen die me persoonlijk kennen en ik wil geen mal figuur slaan. Want die mensen zouden me voor de rest van mijn leven uitlachen... |
Citaat:
|
Citaat:
Het echt doen mss ... ?? Flauwerik . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een aperoke voor, een sigaret nadien, het is een kwestie van afwerking. |
Citaat:
Het zit overal, behalve tussen uw oren. Het zit vooral lager. Letterlijk en figuurlijk, gelijk bij de beesten. Met alleen dat verschil: nog beestiger. |
Hoezo, stoppen met roken? Waarom zou mijn vrouw geen pijpje meer mogen zetten? :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be