![]() |
België bevind zich in een verre staat van ontbinding
België is verleden tijd als je het mij vraagt
Wat moet komen nu als nieuwe staatsstructuur? Vlaanderen,of de nieuwe Nederlanden? |
Mijn kinderen gaan niet meer weten wat het oude België juist was
|
Citaat:
dan Nederlands-Vlaamse confederatie ten slotte De Nederlanden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 2 kinderen en 1 kleinkind,dus ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry, maar je maakt jezelf wel echt belachelijk want wat er op een feest is, heeft niets te maken met vlaanderen of nederland maar met centen. koffie en gebak is wel veel goedkoper dan een all out party. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mischien wordt het tijd dat de Nederlandse regering officieel z'n verontschuldigingen aanbiedt aan Vlaanderen omdat we niet zo goed kunnen koken als jullle. |
Citaat:
ze willen excuses? kom ze maar halen over de Waterlinie! |
Citaat:
http://www.hbvl.be/limburg/bocholt/k...n-bocholt.aspx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hollanders kunnen kwa gierigheid nog wat leren van die inhalige walen met hun eisen.
Andersom zijn hollanders weer zuiniger. |
Citaat:
|
[quote=Ratatosk;4965677]Een feest alleen al. In Nederland een kop koffie en een taart. In Vlaanderen feest volle bak met alles erop en deraan.[/QUOTE
Doe niet zulke belachelijke uitspraken. Ik ben ook een Nederlander en bij vrijwel niemand in mijn familie krijg je alleen een kopje koffie met een stukje gebak. Je moet die goedkope prietpraat allemaal niet rondstrooien! Alsof alle Belgen zo vreselijk gul zijn. |
Citaat:
Dat heet dan een "koffietafel", als er iemand gestorven is weet je wel... Meestal krijg je er naast gebak ook pistoleetjes bij. |
Citaat:
Gelieve verder onze juiste naam te gebruiken. Wij zijn het "Vlaams Collaboratiecommando Herenigde Nederlanden" (VCHN), en bereiden de overname van de zuidelijke Nederlanden door de Nederlandse staat voor. Enkel communiqués getekend door E. Gidius en/of djimi zijn authentieke VCHN-communiqués. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog Zeeuws-Vlaanderen, dat wordt het, ik ga even de landkaart hertekenen!:-D |
Een Heel-Nederlander die geen Frans verstaat en denkt gerespecteerd te worden wanneer ze hem fromage noemen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be