![]() |
Ahmadinijhad steelde de show tijdens de UN als een echte leider
Hij schuwt geen enkele hete snaar en gaat volop in de aanval tegen de US en Israelische terreur. Wat lezen we in de pers? Dat iedereen wegliep, het waren enkel marionetten van de VS en een paar honden die er achter aan liepen. Van het oorverdovend applaus kregen we niks te horen.
Zo wil hij een onafhankelijk 9/11 onderzoek, net zoals de rest van de wereld. Onwaarschijnlijk dat de Amerikanen genoeg nemen met dat frauduleus commissie rapport. En waarom Afghanistan en Irak bezetten ons zogezegd een veilige wereld zou bezorgen, gepropagandeert door de propagandamachine. Over de toenemende wapenrace doorheen de wereld door het vs militair complex. En de nucleare farces die de wereld bedreigen. Alsook de onverantwoordelijkheid inzake co2 uitstoot. Ok, toegegeven, soms is er wat onnodige rethoriek, maar de geldige punten van kritiek zijn er nog steeds. Het is eens wat anders. |
Wat voer je eigenlijk in Europa uit als je zo voor Ahmadinijhad en consoorten staat.
Waarom ga je daar je geluk niet beproeven. En geen gezeur aub omdat je het daar met véél minder zult moeten doen en vooral, bovenal heel goed op je woorden moet passen. Ik hoop dat je geen vrouw hebt want voor haar is het daar nog véél minder plezierig leven. Ik weet niet van welke afkomst je bent maar als dat dus geen Europeaanse afkomst is zou ik in jouw plaats mijn heil elders gaan zoeken. |
Citaat:
|
Wellicht weet A. hoe de vork in de daadwerkelijke steel zit met betrekking tot de 9/11 situatie. Of kan hij het vermoeden omdat hij misschien beter geïnformeerd is over het internationale terrorisme dan de paranoïde VS ambtenaren die inmiddels al meer dan 1200 organisaties op de been hebben gebracht dit fenomeen te bestrijden.
Aangezien ik de media niet meer geloof op hetgeen ze schrijven zal toch eerst bewezen moeten worden wat men Iran toedicht. Dat het op papier geen vrienden van Israël zijn dat is wel duidelijk. Maar wat is de werkelijkheid? In ieder geval niet datgene wat uit de pijp van ome Sam komt. Dat is wèl werkelijkheid! |
Citaat:
|
Citaat:
Xing Ho (aka Zeikstraal) vervoegde het echter als ware het een zwak werkwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Ahma. mag dan misschien wel een dictator zijn, maar op gebied van 9/11 moet ik hem toch gelijk geven. |
Citaat:
|
Dat denk ik niet , hij pleit wellicht voor nieuw onderzoek omdat de bestaande onderzoeken niet ingaan op het waarom van de aanslagen, op de vraag wat de kapers tot die aanslag heeft gebracht.
|
Citaat:
Bij mijn weten is er niemand gestenigd. En als dat zo zou zijn, heeft hij daar niets mee te maken, hij heeft namelijk geen macht daarover, hij is gewoon een woordvoerder. Dat de verkiezingen vervalst zijn, moet je dan maar bewijzen, stap ermee naar de EU. Klaag dan ook de rigged elections van Bush ineens aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat je niets op zijn punten van kritiek kan inbrengen en daarom probeert persoonlijk te gaan. Je bewijst alleen zijn stellingen. Net zoals de rest hier die weer maar eens naast de kwestie lopen lullen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog iets inhoudelijk te melden? Of ga je blijven pronken dat je geen verhaal hebt tegen Ahmadinijad? |
Citaat:
|
Dit is zijn volledige speech, met inderdaad een warm aplaus op het einde van zijn speech!
Hiermee word aangetoond dat niet alle landen de oorlogszuchtige repliek van de US slikken! http://www.youtube.com/watch?v=k4phNuwx8Hs |
inderdaad, iemand die de waarheid niet schuwt en zegt wat er op staat.... hoe typisch voor het westen, om hem te negeren en de zaal te verlaten...
het lijkt bijna op een cordon sanitaire.... maar een bijna-kernmogenheid daarin zetten is niet wijs |
Citaat:
ik had het applaus "warm" verwacht na uw beschrijving, maar laten we het toch maar op gewoon een applausje houden |
Hier dan WARM APPLAUS
Mahmoud Ahmadinejad's UN speech may have just helped Israel! http://ca.news.yahoo.com/s/24092010/...ed-israel.html |
Citaat:
De publieke opinie in de US en de rest van de Westerse wereld is aan het veranderen. Alleen lijken de meeste politieke leiders dit nog niet echt te snappen LOL. Nog een beetje geduld en het hele door zionistische freeks opgezette manipulatie valt als een kaarthuisje in elkaar... en wat dan ..... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je het westen niet steunt, krijg je inderdaad de stempel 'dictatuur' en 'niet-democratisch' opgespeld. :oops: De wereld is niet enkel Europa en de US !!! Alhoewel het juist steeds deze landen zijn die de rest hun wil opleggen, goed en in de meeste gevallen kwaadschiks... :lol: |
Citaat:
|
Is er ergens een lijstje van de applaudiserende landen te vinden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be