![]() |
Hoe rot zijn Marokkaantjes
in Nederland hebben we de resultaten.
Alice u leest mee? Vertel ons eens wat er mis is met de cijfers. 8-) Citaat:
|
Citaat:
Das precies meer het ding van Arti!;-) |
:oops: oei whatamistaketomakea
|
De rotzak is degene die een hele Marokkaanse gemeenschap over eenzelfde kam scheert..
|
Citaat:
Ik kom liever zo'n over-één-kam-scheerder tegen dan een messentrekker of een bende hyena's. Lijkt me beter voor de gezondheid. |
Citaat:
Oudere vogels eten geen rode insecten meer. Dat heet leren uit ervaring. |
Citaat:
![]() Dus liever hele vuurpeletons op uw neus ipv een messentrekker? Geef mij maar de messentrekkers hoor, dan wordt het tenminste nog een equal battle. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na hoeveel posts wordt men hier doorgaans pas gekwalificeerd om dergelijke vergelijkingen te mogen maken zonder gespot te worden door de Godwin-police? Ja, de wet van Godwin slaat toch wel alles hoor... Echt een puik staaltje observatiewerk heeft die vent verricht, om tot zo'n "wet" te komen :lol: Ik zal je direct een vervolg geven: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marokkanen zijn meestal eerlijke mensen,ze zeggen U in wat je moet geloven
iK BLIJF SCHRIK HEBBEN VAN DIT SOORT GELOVIGE,DIE JE BIJ ONS OOK HEBT ONDER DE CHRISTENEN?VERWERPELIJK BLIJF IK DIE ONZIN VINDEN |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de meeste oorlogen beginnen vanuit een opgedrongen mening,zie Hitler bv,of Afghanistan,Irak Ect Zelfs de USA en Israël zijn schoolvoorbeeld van opgedrongen meningen over hetleven Wel het geloof dringt ook mensen op tot geloven van onzin |
Citaat:
|
Citaat:
Ok, dergelijke zaken kunnen enorm invloedrijk zijn, maar uiteindelijk ligt de keuze volledig in je eigen handen. Religie op zich doet geen kat kwaad, het zijn slechts machtshebbers die gewoon van hun macht misbruik maken. Dit zijn geen religieuze mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De gradaties hierin verschillen gewoon in culturele context. Trouwens, wat wil je dan aanvangen met die gegevens? Bejaarden lastigvallen met misdaden die ze begaan hebben tijdens hun puberteit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben altijd ter zake, maar ik neem mezelf gewoon nooit serieus. Ja en, wat wordt ik verondersteld te doen met "de cijfers" (gewoon de ruwe 40% dus)? Spontaan 40% van de Marokkaanse gemeenschap haten? Als ik je hiermee blijer kan maken, ik haat 1 Marokkaans wijf. Weliswaar niet vanwege haar afkomst maar vanwege haar gedragsstoornissen. Het is inderdaad zo dat vele allochtonen niet altijd even braaf zijn, weten we allemaal. Wat we ook allemaal weten is dat ze ook niet allemaal even stout zijn. Ditzelfde weten we allemaal over de Belgen, en gelijk welke andere nationaliteit. Dus vraag ik nogmaals, wat moeten we doen met die 40%? Dat cijfer geldt trouwens enkel voor dit land. Moet ik eens opsommen wat bvb Israël allemaal in eigen land uitsteekt? Gaat ietsje verder dan eens een mesje trekken of eens een flik een blauw oog slaan. We kunnen er niets aan doen en dat zal ook niet veranderen, tenzij we ze allemaal terugsturen en dus gewoon andere landen met onze problemen opzadelen. Uiteindelijk is het allemaal heel psychologisch verklaarbaar hoor, elk van die bendes en individuen vallen zonder geweld te verslaan. De enige vereisten zijn heel veel respect en heel veel lef/bluf, dan kom je er zelfs zonder een schrammetje uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misleidende titel hoor, slechts een deel van het rapport gaat over criminaliteit en dat soort "rotte" zaken. Als iemand dat deel eens naast die Marokkanenmonitor van een jaar geleden ofzo zou leggen kan je zien of er nog nieuwe informatie in zit.
[/ja, ja, ik ga al...] |
Citaat:
|
Ge hebt gewoon veel kutjongeren eerder van waar ze zijn :evil:
|
Citaat:
ik begrijp niet dat ons links gespuis ziende blind kan blijven. http://www.youtube.com/watch?v=4EEDk...layer_embedded |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk ligt het niet alleen aan die stoute Marokkanen maar ook aan de arme vlaming die er gewoon op toekijkt om vervolgens op fora te komen uithuilen. Belachelijk gewoon. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be