![]() |
kolonisten misdragen zich alweer
Hopelijk volgt er een geschikte straf...
Israëlische kolonisten steken moskee in brand op Westoever *knip* U kan het artikel hier nalezen: Israëlische kolonisten steken moskee in brand op Westoever (HLN.be) |
gepaste straf die toegepast wordt op Palestijnen?
Huizen van de hele familie platwalsen met bulldozer |
Citaat:
Want je vermeld natuurlijk geen ( betrouwbare ) bron ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zij schrijven over eerdere gevallen: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
A Nobel Peace Prize laureate in prison
Dit kan in het huidige Israël ook. Citaat:
|
Op die manier houdt Israel behoudens de VS weinig vrienden over. Typisch dat Israël en de VS qua tijdbeeld hand in hand gaan betreffende hun verlies aan internationale populariteit.
Zou er soms een causaal verband zijn? |
Jammer voor de enkelen hier die de kolonisten hun schandalig gedrag blijven goedpraten of nuanceren. Niet alleen Palestina maar ook Israel heeft niks aan jullie.
|
@ Tamam
Correct, maar wat hebben wij aan Israël? |
Aan de regering van...? Dikken miserie.
|
Vandaag weer nieuws over een Israelisch crapuulsoldaat die een geblinddoekte ongewapende Palestijnse vrouw vernedert . :oops::oops:
en dan te weten dat dit enkel de occasionele gevallen zijn die door dat israelisch crapuul zelf gefilmd zijn... |
Citaat:
bron |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, een soldaat die zich vrolijk maakt over een pas opgepakte maar ongekwetste tegenstander, is minder erg als zich vrolijk maken over het overlijden van een slordige 3000 mensen, wat denk je ? |
Citaat:
Maar de video is natuurlijk wel een illustratie van een bepaalde mentaliteit in het IDF (en Israël in het algemeen) waaruit een totaal gebrek aan respect blijkt voor Palestijnen in het bijzonder en moslims in het algemeen. De video past in de reeks waarbij IDF-soldaten zichzelf laten fotograferen met hun gevangenen als jachttrofee, gevangenen mishandelen, hun armen en benen breken of het simpele feit dat ze worden beschoten als het IDF vindt dat dat gerechtvaardigd is of daar zin in heeft. De video is een illustratie van de ontmenselijking van Palestijnen door Israëli, een ontmenselijking die het resultaat is van een gevoerd beleid, een bewuste politiek. Het heeft verder geen enkel verband met de vreugdeuitbarstingen die volgden op de aanslagen van 11 september. Die dag is er een Mexican wave over de planeet gegaan van op het Zuiders puntje van Patagonië tot in het hoge Noorden van Japan. Niet omwille van de bijna drieduizend doden maar omwille van het feit dat the chickens come home to roost, het gevoel dat de VS eindelijk kregen wat ze verdienden, dat ze zelf eens konden ervaren wat ze anderen gedurende generaties zelf hebben aangedaan. Netjes was ook dat niet, maar het illustreerde vooral de emoties die mensen ten opzichte van de VS hadden. |
Over welke mensen heb je het eigenlijk, die 11 september zo'n goede wraakneming
vonden? De losers van de wereld? Zij die zoveel mogelijk kinderen produceren zonder er ook maar éven bij stil te staan dat die kinderen gevoed, verzorgd en onderwezen horen te,worden en dat het niet de een of andere Godheid of rijkaard die om de hoek woont maar wel ZIJ zijn die daarvoor horen te zorgen? |
2 Bijlage(n)
Het "Jachttrofeeën gedrag" vind ik persoonlijk een van de meest afschuwelijke gewoonten onder jagers en militairen.
Zie voorbeeld. Ziekelijk showgedrag om eigen superioriteit bevestigd te zien. |
Citaat:
Ik denk dat jij moraal ontbreekt en excuses zoekt om dergelijk gedrag goed te praten. Ik heb die video gezien en dergelijk gedrag is laag en mensonterend. Citaat:
|
Citaat:
Ach man, moet ik nu beginnen huilen??? Een detail, meer niet.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U kan dit uiteraard staven met resultaten van een onderzoek? |
Citaat:
|
Wie durft deze pagina te bekijken ??
http://www.thewe.cc/contents/more/ar...atrocities.htm Allemaal fake foto's ? NO WAY dit is de realiteit die de westerse main stream media niet toont. |
Citaat:
Het probleem is dat je vandaag met foto's kan doen wat je wil. Je bent nooit zeker van wat waar is of niet. Enig goed middel om te weten wat er gaande is , is ter plaatse gaan. |
Citaat:
Dikke zever. Dan mag je vanaf nu geen mening meer baseren op documentatie. Hoe kun je dan een mening hebben over internationale gebeurtenissen? |
Citaat:
|
Citaat:
Als het lukt om Gaza binnen te komen ! Ik kan u ook filmmateriaal tonen , is dat al betrouwbaarder ? Of verklaringen van mensen tonen die er geweest zijn. |
Ironisch zijn de mensen die opeens niet in bronnenmateriaal geloven wel bereid foto's van markten en een zwembad te posten om aan te tonen dat het in Gaza er toch niet zó slecht aan toe gaat. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.deredactie.be/permalink/1.881177
Ik vrees dat wat ik nu denk strafrechtelijk vervolgbaar is. :evil: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be