![]() |
Villa Politica
Decroo sr. aan het woord : met deze liberalen kan de NVA ook niets aanvangen :lol::lol:
Hij zit daar de NVA aan te vallen, mannekes toch. Nog een Belgicist die het precies niet goed snapt... |
Citaat:
Maar zo'n val van een paard kan tot rare uitspraken leiden. |
Citaat:
Of heb ik je verkeerd begrepen? |
VB valt nu ook vol de NVA aan bij monde van Annemans.
En dan klagen dat er geen Vlaams front is... Kinderen onder elkaar. Mannekes toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond Annemans interessanter dan die blonde van de CDH die nu aan het woord is.. |
Citaat:
B/ Mag hij zijn rol van oppositiepartij niet spelen? C/ Heeft hij niet terecht opgemerkt dat het afvegen van het bord een prima geste was D/ Heeft hij niet gezegd dat áls de NVA uit de Belgische logica stappen zij aan het VB een bondgenoot zullen hebben? E/ Is het fout om het parlement in te lichten over het programma van de NVA? F/ Is het daarenboven fout om de NVA'ers aan hun eigen programma te herinneren? G/ Is het niet zijn plicht als volksvertegenwoordiger om zijn eigen electoraat er op te wijzen dat zijzelf (ondanks alles) nog steeds beginselvast zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
B/ Neen, want er is geen regering. Geeft de NVA iets "toegegeven" wat niet goed is voor Vlaanderen? Waarom de pijlen niet richten op de Franstaligen die niet willen responsabiliseren? C/ ja D/ ja E/ nee, maar je moet ook geen karikatuur maken van een partij die bij federale regeringsonderhandelingen niet (onmiddellijk) zijn broek afsteekt. F/ neen G/ ja Ik moet er wel even aan toevoegen dat ik Jambon niet bezig gehoord heb en dat zijn rede misschien een reactie daarop was... Ma bon, het is duidelijk dat we 2 democratieën zijn want de Vlamingen reageren alleen op en tegen de Vlamingen. Ah ja, bij de Franstaligen zijn er geen stemmen te rapen. Bon ja, mijn algemeen gevoel is dat daar dus nauwelijks iets constructief gezegd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Miljaar, wat heeft DeDecker nu gezegd, hij begint net cijfers te geven en dan breken ze het af.
|
Citaat:
Let wel, voor mij mogen ze blijven. Hoe langer ze blijven, hoe sneller dat het VB verdampt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Discussies zijn beter te volgen op Actua tv
Vrt moet elke discussie verbrodden vind ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...4_villa-Gennez
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enige voorzichtigheid is geboden, tenslotte voert het VB alleen maar oppositie, je weet toch dat ze in de oppositie zitten? Of is oppositie tegenover N-VA heiligschennis ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oppositie voeren is niet verkeerd, maar het is wel dwaas als je dit doe met een medestander in de Vlaamse strijd. Zeker nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan zijn er snoodaards die beweren dat NVA het wel zeer snel en zeer hoog in hun bol hebben gekregen. Dewever gedraagt zich als de zonnekoning. De enigste reden waarom de onderhandelingen zo lang aanslepen en de man zo vaak op het paleis komt is wellicht omdat ie er de boel aan het opmeten is en dit wat langer duurt dan ie had gedacht. |
Citaat:
Ik vond niet dat het VB deze namiddag zijn pijlen moest richten op de NVA, ze moesten ze ook helemaal niet complimenteren ofzo. Gewoon wat speldenprikken om ze alert te houden, maar het grof geschut (alhoewel dat nu ook niet echt bovengehaald werd) had hij veel beter richting Groen!, SPa en PS gestuurd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be