![]() |
Nyn helpen blokken
kan er iemand een steekhoudende zin vormen met volgende letters als begin van elk woord, in deze volgorde?
B L D D H P R R |
Bijgevolg liep de dame harder, pijlsnel richting ring.
|
Citaat:
|
Meer op mijn niveau:
"BIER!" lalde dronkoers dronken. Ho PRRrrrrrrt. |
Zo, 'k zalt het iig nie meer vergeten nu :D
|
Citaat:
Bovendien lijken de dames helemaal pas rinkelend rijk. Blozend langs de doornstruiken houden priesters rare reünie's. ;-) |
Bloed loopt door de halsslagader, pruttelend, rood, ratelend.
|
Mijn oplossing is toch beter.
Bij 't uwe loop ik 't risico dat ik mij op het examen ga zitten afvragen waarom ze zo snel moest lopen, waarom ze naar de ring loopt, en of die ring een juweel is dan wel iets dat rond een stad ligt. |
Citaat:
Bier! lalde dronkoers driftig. Hikkend pakte Riet Rodenbach. |
Citaat:
|
Waarvoor staan de letters eigenlijk in uw cursus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg mij al af waarvoor het diende. |
Citaat:
|
Bufonidae
Leptodactylidae Dentrobatidae Discoglossidae Hylidae Pipidae Ranidae Rhacophoridae |
Citaat:
Dat gaat toch ook? |
Citaat:
|
Citaat:
niet meer als er zo nog 35 andere groepen beesten zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus: 1 keer gewoon strike gelegen van m'n eigen antwoord op een vraag :oops:. Maar 't was blijkbaar wel goed, want 'k had 18 op dat examen en 'k had 1 vraag compleet fout ingevuld en die stond op 2 punten :-P Toch serieus getwijfeld of ik het zo ging indienen :| |
k zal u eens helpen zie :
zet uwe pc af en ga blokken ! :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Budha lalde dronken daar hij plots rapen rook. Brullende leeuwen door de hoepel pesten ruikt raar. Baas Letterme doet dit hele partijcongres razend radeloos. |
Maar wacht even, moet je die kikkers in deze volgorde onthouden of mogen we ook mixen? ;)
|
Citaat:
binnen die families zijn er nog onderfamilies, geslachten, soorten. en die soorten moeten we kunnen herkennen. nu is mijn geheugen nogal visueel, dus hoop ik een beetje dankzij het rats van buiten kennen van die families iets van 'vaste structuur' in dat pakket foto's te krijgen. Onnozele details als weten welke foto eerst kwam in de cursus onthoud ik vanzelf, dus 'k ga daar toch wel gebruik van maken. Mijn geheugen lijkt precies foto's te pakken van die pagina's. Er zijn dus nog altijd pagina's uit cursussen van aan den unief die ik nog steeds voor mij zie :? (helaas zijn de letterkes al wat vervaagd). |
Toevallig vond ik een oud-nederlandse tekst ten tijde van de eerste merovingers
en die ging als volgt : Bu ! fo lep den disco hy pipi rani dae racont hondae... vrije vertaling : Bah, lap in de disco deed hij pipi aan de rand met de honden vertelde men... |
lol.
'k denk trouwens da'k die namen ondertussen van achter naar voor kan schrijven en in spiegelschrift. :D |
Nyn, is het niet gemakkelijker om een rok te dragen op het examen en al die kikkernamen op je billen te schrijven ? Veel simpeler dan die ezelbrugjes et onthouden ;-)
|
Citaat:
ik weeg geen 200 kilo zenne. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be