![]() |
Zo maken ze ze niet meer...
http://www.youtube.com/watch?v=VSGqnzK7xYg
En dan 'sit on it' intypen. |
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Zalig spelleke.
Toen was inhoud belangerijker dan uiterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan de grote stap naar PC, een Tandy 1000. Was een veredelde rekenmachine. En Amiga 600, dat had een harde schijf van 40 megabyte. :) Ik geloof dat de eerste Larry uit twaalf disketten bestond die je constant aan het wisselen was. |
Eerste herinnering.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En dan die turnbased wargames, met een aantal verschillende tanks, soms dagen aan een stuk zonder stoppen. Zo verslavend! |
http://www.youtube.com/watch?v=uZDG4...eature=related
Alley cat!! Dat moet zo het moment geweest zijn waarop m'n ouders begrepen dat m'n generatie om zeep was. |
|
Wat zijn jullie oud zeg. Ik doe pas mee vanaf Commander Keen, Stunts en Wordresque.
|
Citaat:
|
Citaat:
En deze dan, ... Get ready for Mach 3.... yeah ! 8-) En Test Drive http://www.youtube.com/watch?v=9yU8b...eature=related |
Citaat:
|
|
en dan die titels:
Leisure suit larry in the land of the lounge lizards Passionate Patty in Pursuit of the pulsating pectorals :) avonden niks anders gedaan dan Larry gespeeld op een XT in groen-wit. De beste blijft toch Leisure suit larry looking for love in several wrong places. Den 2 dus :) |
Citaat:
Dan met nen 1200 baud modem inbellen op van die BBS systemen, ik weet niet of jullie dat nog gedaan hebben, ... ze waren toen nog volop bezig het internet uit te perfectioneren. |
Citaat:
|
Citaat:
By de way : die age-check-vraagjes in het begin van het spelletje : dagen zijn we daar mee bezig geweest om die te catalogiseren en op te lossen, met behulp van een boek amerikaanse geschiedenis (ver voor internet-tijden immers). Je kan niet geloven hoe gemotiveerd dat dat boek gelezen werd (althans bepaalde passages) ;-) |
Citaat:
En dan kreeg je, na 20 minuten, een blauw scherm met ***syntax error*** Je kon die cassettes ook gewoon copiëren als je twee recorders had. Waar is de tijd :p |
Citaat:
Wel ambetant als je net een half uur lang zitten wachten hebt om een spelletje te laden van dat bandje. :evil: Ach, toen hadden de mensen nog tijd. 8-) |
Citaat:
Mijn telefoonrekening was ook niet van de poes :( |
Citaat:
Maar het had zeker opvoedkundige waarde, ... ;-) |
Citaat:
Ne kameraad van ne kameraad had een BBS , dat moet halfweg jaren 90 geweest zijn, eigenlijk op de vooravond van de geboorte van het WWW voor het grote publiek zeg maar. Wij hebben ons in die periode ook nog bezig gehouden met pogingen tot packet radio. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval zullen ze een zware dobber hebben aan wikileaks om die te bannen. Enkele honderden mirrors reeds ;) Door de tegenwerking zal het een fenomeen worden die wikileaks doet uitgroeien tot DE nieuwssite. Zo van "je zag het eerst op Wikileaks" Neutrale reporters, en ineens de echte info er bij. Laat maar komen ;) |
En dan uiteindelijk kwam Diablo2 en D2, The Lord of Destruction.
Toen was het hek van de dam. Eerste punt waar ik in het begin moeite mee had in hardcore, je kon dat ventje niet saven, dood, was dood, afgelopen, opnieuw beginnen van nul. En dan iedere keer vermoord worden door PK's (Playerkiller), totdat ik het kotsmoe was en zelf PK werd. Die eerste spelers die ik vermoorde, man dat was ne rush! Dat spel was verslavender dan enig ander spel dat ik ooit gekend heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mis sfeer en humor in de huidige spelletjes. Ja... ze zien er prachtig uit en het is heel realistisch, maar de gezelligheid, humor en sfeer is er wat uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be