![]() |
Wat willen we nog samen doen?
Citaat:
Ik som even kort op: -defensie -het verkeersreglement (maar niet de flitspalen) -onderhoud van het koninklijk paleis en de serres van Laken -... Wie vult aan?:-P |
- ontwikkelingssamenwerking
- interpersoonlijke solidariteit - Brussel - Buitenlandse zaken (dit wordt feitelijk toch gestuurd door de EU) - geluidsnormen |
beheer van de waterwegen zou misschien ook niet slecht zijn...
|
Citaat:
|
Dat moet men liever vragen aan de tweetalige koppel (zij is Nederlandstalig, hij is Franstalig) getoond op het middagnieuws van France 2. Ze zijn blijkbaar niet echt van plan te scheiden.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allee, een kleine samenvatting
-het verkeersreglement (maar niet de flitspalen) -onderhoud van het koninklijk paleis, de serres van Laken etc. -Brussel (valt ook nog te bezien wat exact) -geluidsnormen -defensie (we moeten Zeeuws-Vlaanderen nog annexeren;-)) @vlijmscherp, interpersoonlijke solidarieit? Ik dacht dat we daar net vanaf wilden. |
Citaat:
|
Citaat:
http://jt.france2.fr/13h/ |
Citaat:
|
Citaat:
Onderhoud van paleis en dergelijke : brussel ligt in Vlaanderen, dus vlaanderen draagt daar zorg voor Brussel : van vlaanderen geluidsnormen : wtf? in vlaanderen is vlaanderen baas, geen gezever meer van waalse protestgroepen. defensie : lukt nu al niet om overeen te komen met Wallonië. Gewoon afbouwen of samenwerken met Nederland. Solidariteit : uiteraad stopzetten. Dit is het begin van alle zever. |
Citaat:
|
Citaat:
Das gewoon dikke journalistieke zever, net alsof één gemengd gezin de miljardentransfers en alle andere communautaire zever zou goedpraten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan je ergens aantonen dat ik ooit anders heb gezegd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier brouwen, ... ?
Dat kunnen we nog samen doen, daar zijn we goed in, en dat lukt nog wel , dat is dan ook chemie en veel compromissen zijn daar niet in te maken. Een overkoepelend ministerie van brouwerijen , en al de rest regionaal, ... ik denk dat dat wel moet werken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Justitie.
Bedenk wat een chaos dat moet worden indien men dit regionaliseert |
Citaat:
Wie was het ook weer die zei dat entropie alleen maar groter wordt in een gesloten syteem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou een natte droom zijn die werkelijkheid wordt voor Brusselse criminelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gezocht naar wat we nog samen kunnen doen...behalve de conferentie van Genève valt mij niet echt iets te binnen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be