![]() |
di rupo klaar om de liberalen toe te laten
|
let op mijn woorden, ik heb het al eerder gezegd: ze gaan een regering vormen met de liberalen, en zonder n-va (en misschien zonder cd&v)
|
Citaat:
|
zalig... nu gaat het goe worden ze... Hopelijk laten ze den Olivier vaak op TV zijn zegske doen :)
Wie gaan ze dan allemaal in die regering steken? -> PS + SP.A -> MR (+ O.VLD denk ik dan...) -> Ecolo + Groen! -> Geen NVA -> CD&V? Zonder NVA? |
Jawadde, Reynders er bij halen, dan moet het echt wel dikke paniek zijn bij de P$...
|
Tot einde maart 2011 zal iedereen moeten leren duiken,
behalve CD&V en N-VA, wait and see ! |
VLD heeft al 'neen' gezegd (die weten nog zeer goed wat hen is overkomen op 13 juni ll).
MR wilt wel meedoen. |
Citaat:
|
Citaat:
Groen! - SP.A - Ø-VLD - VB - LDD is dus perfect mogelijk:evil: |
dan zitten ze met ps cdh ecolo groen spa en mr
dan blijft er van de spa geen spaander meer heel bij verkiezingen :lol: |
de key partij is nog altijd CD&V he?
indien die niet mee wilt, is dit een kabinet met een serieuze vlaamse minderheid; dan mogen ze SP.A en Groen! volgende keer vantussen de keien schrapen... Dat is electorale zelfmoord voor die partijen... |
Citaat:
|
Wanhoop en paniek.
Dat en blind blijven voor de realiteit natuurlijk. |
Dan wordt uitbreiding Brussel op het programma gezet.
Na het record "langste regeringsvorming" krijgen we dan het record "kortste regeringslevensduur". Grandioos dat we dat nog mogen meemaken. |
Ik denk vooral dat 't wishful thinking is van den Elio...
|
Wat een rare zet... Hoe gaan we ooit een akkoord over BHV vinden met de liberalen? Misschien is dit om een noodregering te creëren? Di Rupo lijkt wel in paniek???
|
blinde paniek gewoon. Dit zijn ze bij de franstaligen gewoon niet gewend, dat ze hun zin niet krijgen. We gaan nog goed lachen de komende dagen, weken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij zegt trouwens ook wat cd&v en nva zeiden: in de nota staan dingen die de ps niet wil aanvaarden. Waarom spreekt men daar niet van in de vlaamse pers?
|
Citaat:
Mja, ik begin hier wel zin in te krijgen. |
Citaat:
Gij zult wel blij zijn als ze dat doen zeker? De straf van het kapitalisme:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Het zij zo, dan gaat het land ermaar aan kapot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ehm... eerst toch nog maar eens afwachten. Wie gaan ze, naast de sossen en de groen, zo zot krijgen om met de Franstaligen te regeren? |
Misschien zou het geen slecht idee zijn om door Verhofstadt een regering op been te laten zetten. De man heeft zijn verdiensten toch al bewezen
|
tel eens de zetels, ambetantsten. Als de vijf de MR erbijnemen hebben ze een meerderheid
|
Citaat:
|
Citaat:
Of onderschat ik ze ? :lol: |
Citaat:
Maar ook al eens bekeken welke overrompelende meerderheid je dan hebt aan Vlaamse kant? Is het regime echt bereid om die stap te zetten? Van mij mag het hoor... als men een versnelling wil in heel het proces moet men precies dat doen. De landslide zal de volgende keer des te indrukwekkender zijn. En daarvoor heb ik geen glazen bol nodig! |
Citaat:
en ik ben er zeker van dat de de vld ook wel over de streep kunnen trekken om een soort noodregering te vormen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en? geen voorspelling wanneer ze de eed aflegt?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be