![]() |
BUB RADIO 1 GROOT GELIJK.
De kans is zeer reeel dat BUB in het brusselse een zetel pakt bij de volgende verkiezingen,zoveel is zeker. Wat wel opvalt dat bij de tussenkomsten op het programma groot gelijk ook vanuit Limburg een zekere interesse is voor deze partij voornamelijk voor hun programmapunten en hun uitspraak" minder verdeeldheid meer Belgie". De personen die aan het woord waren zijn de verdere verschraling van het huidige politieke landschap meer dan beu en hekelen de verspilling van miljoenen euro die al de regeringen en deelregeringen jaarlijks opslorpen. Gil Marien |
Citaat:
|
Citaat:
buaaaahahahahahahhahahahahahha dat kunnen ze toch niet menen :lol: |
Citaat:
|
1 zetel zou al een heuse prestatie zijn. Het VB heeft er tien jaar over gedaan om van 1 naar 2 zetels te gaan.
|
Ik heb het programa gehoord, er belde een man uit Limburg die zei wel B.U.B. te gaan stemmen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste zetel is de moeilijkste. Dat weet elke politicus. Of we er één gaan halen in Brussel zal ervan afhangen hoeveel zendtijd we krijgen in de Franstalige media. Momenteel nog quasi niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zijn 2462 stemmen over HEEL Brussel-Halle-Vilvoorde, zou de BUB 2 �* 3 keer meer stemmen moeten halen eer ze een kans maken :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het ook gehoord. Ik blijf het zeggen: de BuB zal door al deze media-aandacht (ook in de kranten en zo) zeker en vast vooruitgaan.
|
Citaat:
Patriot! had dat niet goed begrepen, en dacht dat ik dat deed om de BUB te discrediteren, en zette prompt het N-VA logo als zijn avatar. Tof hee? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, uw parlementair handtekening die ge aan N-VA gevraagd hebt voor het indienen van uw kiezerslijsten, graag gedaan :wink: |
Citaat:
Of nog minder om het verlies van velerlei voordelen die ze in een unitair België kwijt spelen? De Vlaamsonvriendelijke opstelling van de top van de BUBclub heeft, zo te zien, weinig effect gehad op de Waalse media. De 'Vlaams-nationale' media staan blijkbaar toleranter tegenover het BUBdinges dan degenen die erdoor in de belgicistische watten worden gelegd. |
Citaat:
Inderdaad. Ik zal zelfs meer zeggen. Het grootste deel van onze nieuwe stemmers zal van het Blok afkomstig zijn. Immers, een Blokstem is een proteststem, en wij horen dikwijls bij de mensen op straat dat ze een proteststem willen uitbrengen op de BUB, als positief alternatief. |
Wij gaan zeker vooruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De 100.000 halen jullie toch niet, dus haal die Geuze maar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft iemand hier het geluidsfragment van? |
Citaat:
Onderste link. |
ik heb eens geluisterd, de presentatrice begon bijna te lachen op het einde.
Radio 1 heeft een soort rariteiten onderwerp gemaakt voor 'groot gelijk', natuurlijk de bubbels bellen daar naar. En dan geloven ze nog dat ze ernstig genomen worden. :lol: |
Citaat:
|
Die Limburger die belde, was trouwens iemand van op dit forum... Gieren!!! :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HansI kan zich duidelijk nog beheersen in dat gesprek. Mocht die presentratice eens lezen wat hij hier soms allemaal uitkraamt op dit forum zou ze pas gelachen hebben...
|
Citaat:
Surf zelf maar eens rond op zoek naar Hans en je komt bijna automatisch hier terecht. |
Die BUB-stemmer op Radio 1 was boos over "dat gekakel tussen Franstaligen en Vlaamstaligen..."
Wat een grote lichten hebben ze toch als kiezers. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be