![]() |
Na het weekeindje,weer naar het werk.
Hoeveel staan er weer te springen om maandagmorgen naar het werk te gaan om de de baas weer rijk te maken?
Valt toch op hoeveel mannen in de zondag winkel een pak bierbakken komen halen. |
Natuurlijk, na het weekend zijn die bakken leeg.
Trouwens meurgen meundag :cheer:. |
Ik ken wel iemand die echt niet drinkt .Tot..Het weekend eraan kwam.
Om zo de voorbije werkdagen te vergeten. |
|
Citaat:
|
2 weken congé :cheer:
|
Ik zie er eigenlijk niet tegenop. Mijn productiviteit ligt veel hoger doorheen de week dan in de weekends. Weekends zijn goed voor uit te rusten.
|
Citaat:
Verkeerde job. Of verkeerde firma. |
Citaat:
|
:onfire:
|
Ik vind een vrijdag erger dan een maandag.
|
Citaat:
betere werkplek gevonden :lol: |
Mijn oplossing voor stomme werkdagen heb ik trouwens gevonden: ik ben een uur vóór de rest op post. Zalig stevig doorwerken, en daarna de vruchten plukken.
|
Citaat:
|
Tegen dat ik 's maandags aankom is de dag toch al half gedaan ...
|
Citaat:
|
Uhu
- Morgen om 5u30 uit mijn nest en gaan busspotten in regio Mechelen (Hest-O/D-Berg, Tremelo, Aarschot, Westerlo) Van daaruit s'avonds naar mijn kot in Leuven - Woensdag rond 5u00 uit mijn nest en gaan busspotten regio Charleroi. - Donderdag ook vroeg uit mijn nest en richting het Waasland dan. Waar de 2468 als een van de enige overblijvertjes uit de reeks 2356-2470 nog reserve is voor het stadsnet, maar elke dag moet rijden wegens materiaaltekort. - Vrijdag misschien nog gaan spotten in het Noorden van de provincie West-Vlaanderen. En voor de 2de week staan centraal- West-Vlaanderen op de planning en regio pajottenland. En misschien nog eens in mijn eigen regio. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nuja, aangezien mijn wekker morgen om 5u30 af loopt, en ik nog maar wakker ben van 14u10, zal ik wellicht een nachtje door doen.
|
Citaat:
|
Mijn planningen zijn gemaakt, mijn wekker is gezet.
Normaal zal ik geen internet meer zien tot zaterdagavond. reden: morgenavond na mijn busplanning in het waasland ga ik nr mijn kot. Als ik daar aan kom om 21u30 ga ik direct slapen. 5u30 weer wakker, en s'avonds weer op mijn kot. Donderdag eigenlijk hetzelfde: vroeg wakker, en hele dag busspotten tot s'avonds. Vrijdag lang uitslapen, en dan tegen de middag nr Aalst. Om 17u met Jeroen naar de bioscoop. Daarna wss nog wat rondhangen in Aalst. En dan met de laatste bus of trein nr Jeroen zijn huis. Dan zaterdag weer lang uitslapen. En dan zaterdagavond terug thuis. Eigenlijk maar goed ook. Anders moet ik mijn laptop morgen de hele dag meesleuren om er s'avonds mss 5 minuten nr te kijken. En dan moet ik hem vrijdag weer hele dag meesleuren (in bioscoop enzo :P). |
Citaat:
|
Citaat:
As ge morgen iemand met een fototoestel rond zijn nek ziet rondlopen int Waasland => kans da ik het ben |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga enkel nr depots om te informeren. Ik zal vooral lang de straatkant staan op plaatsen waar bussen passeren. |
Citaat:
Staat nu in stelplaats 'Het Rad' in Anderlecht. ![]() Buske was van eind 1993, en dus al over zijn pensioen-gerechtigde leeftijd. Erg om dit tegen te komen op zulke leeftijd. :? |
Citaat:
|
Motorbrand, echt waar 8O
|
Citaat:
|
Ik begin pas donderdag, maar dan 9 dagen op rij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die bussen zijn van 1993, maar bollen veel beter dan nieuwe bussen. Een bus uit 2004 is meer versleten dan zo'n bus uit 1993. Meeste chauffeurs rijden ook liever met zulk bus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be