![]() |
Een eikeltje minder?
Het zal je zoontje maar wezen!
Citaat:
Ik vrees dat ik dié eikel van zijn instrument zou verlossen! |
Ies koeltoer...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of kunnen ze het misschien wat beter aan boord leggen ? Of zoiets van 'If you can't beat them, join them ? Of eerder uit economische redenen. Zoon- of dochterlief zal nooit een zonnebank moeten kopen ? ;-) Ik hou het eerder op eerder naïeve vrouwen die de praatjes geloven. In veel gevallen kunnen ze na een aantal jaar hun kinderen ergens in een ander land gaan zoeken. |
Vervolgen voor opzettelijke slagen en verwondingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof niet te veel van hoe sommigen allochtonen proberen af te schilderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat Ibrahim en zijn hoofdvrouw niet willen dat hun dochter zelfs maar naar een vuile vlaamse kaffer KIJKT, d�*t is geen probleem voor de schooljuffrouw hoor, dat ies koeltoer hé. Het wordt hen dus aangeleerd en opgedrongen op de politiek correcte schoolbanken Zucht. |
Citaat:
'Easy money'. Parkeerboetes en dergelijke. Hoewel dat wel een andere rechtbank is. Maar je begrijpt wat ik wil zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is wel zo dat niet iedereen zo op ras of afkomst gefixeerd is als hier. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze horen ook de verhalen van ex-vriendinnetjes van allochtonen. En die zijn niet altijd even fraai. Waarmee ik niet uitsluit dat een gemixte relatie misschien wel een kans van slagen heeft. Het enige gemixte koppel dat ik kende, had echter een vrij kort bestaan. Het blondje diende zich te bekeren tot de islam. Dat kind heeft een jaar lang tegen haar zin met hoofddoek gelopen. Toen was de grote liefde voorbij. Maar niet bij manlief, die haar stalkte tot ze van miserie naar de rechtbank trok. |
Ik zou die kerel vervolgen voor kindermishandeling, verminking, slagen en verwondingen zijn straf afwachten en vervolgens in puin slagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die gast heeft hulp nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/...geworden.dhtml |
Citaat:
Ik vrees dat het een moeilijke case gaat worden. |
Citaat:
Verder, zou ik niet weten welke hulp zou baten in zo een geval. Ik kan het woordje 'hulp' niet meer aanhoren. |
Citaat:
Voor mij is dat er niet over, moest dat kind mijn famillie zijn zou ik zo reageren. Hulp had hij maar moeten zoeken voor hij die walgelijke dingen deed. |
Citaat:
'especially for you my dear..' :-) |
Citaat:
Petsen uitdelen is eenvoudig. Mensen helpen en uit de shit trekken gaat moeilijker. |
Citaat:
Ik was deze aan het beluisteren: http://www.youtube.com/watch?v=RwE2lTVWzdI |
Citaat:
Sorry sugar maar zulke dingen brengen het vuur in mij naar boven, van kinderen moet men met zijn poten afblijven.... ik kan hem helpen ja, zware shocktherapie en een paar dagen verplicht naar zijn eigen walgelijke daden en gevolgen laten zien. The sick basterd...de horde pedo's mogen er naast gaan zitten! ![]() |
Citaat:
Eentje voor u .... ;-) http://www.youtube.com/watch?v=qXavZ...eature=related |
Citaat:
Maar dat is geen oplossing. Wat haalt een straf uit als ge dat soort ziekelingen aan hun lot overlaat? |
Citaat:
|
Oh die prachtige multicul waar mensen met bloemen in hun haar op straat lopen te dansen.
|
Citaat:
Bloemen in hun haar?? Wie?Waar?.... Ben je stiekem jointjes aan het paffen? |
Citaat:
Nee, ik schets een beeld van de linkse idealisten. |
Citaat:
Jij bent duidelijk wereldvreemd of je kent te veel mieke vogels aanhangers. :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb jij tegen linkse mensen? Mag ik nekeer vragen op welke partij uw ouders stemmen? |
In feite is iedere besnijdenis van een kind kindermishandeling, met uitzondering van de medisch noodzakelijke besnijdenis.
In Nederland hebben we wetten die het couperen van oren en staarten van honden verbieden, maar het mishandelen van je kinderen mag wel gewoon. Besnijdenis moet volledig verboden worden, met uitzondering van de medisch noodzakelijke gevallen. Als de persoon 18 is kan hij/zij er zelf over beslissen. |
Citaat:
Maar links zou ik ze niet noemen. Wat suggereer je nu? Dat ik iets heb tegen linkse mensen omdat mijn ouders links zijn en de kans bestaat dat ik ze niet kan uitstaan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be