![]() |
Bracke : 'Vrt is Belgicisme'
http://www.siegfriedbracke.be/index....dio-televisie/
Vlaamse onderwerpen verkopen als 'Belgisch' itt tot de VTM die onverwijld de 'vlaamse' kaart trekt.. |
Niets op aan te merken, een juiste analyse.
|
Dien mens heeft eigenlijk wel gelijk.
Fijn dat iemand het eens durft zeggen. :-) |
Citaat:
"... zoals in mijn tijd". Die man heeft een overdreven eigendunk. Hij had beter bij de VRT gebleven en die tot inzicht of inkeer proberen te brengen, i.p.v. het af te stappen. NVA = BDW en een eventuele meerwaarde van Bracke is onzichtbaar. En de RTBF doet net hetzelfde. Tot nu zijn alle Vlamingen ook Belgen. Andersom niet dus. Veel van onze goede wetenschappers werken in het buitenland en al lang. Wim Sweldens Ingrid Daubechies |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het doet weer pijn zenne...
Vreemd, toen hij nog gewoon eindredacteur van de nieuwsdienst was, werd hij door jullie op handen gedragen. Nu hij zich bij de, voor jullie, verkeerde partij heeft aangesloten, fluiten jullie hem uit. Typisch en redelijk laag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft er anders al de jaren dat hij er zat, er weinig aan gedaan (?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bracke komt hier als een totale hypocriet over:
Citaat:
|
Citaat:
Die man heeft zich zelf altijd graag horen praten. |
Citaat:
Alleen spijtig van ons belastingsgeld, dat uiteindelijk enkel dient, om ons te brainwashen (in hoeverre we hiervoor nog ontvankelijk zijn). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat hij is daar heeft die zelf voor gezorgd. En zo gaat dat meer met mensen die initiatief nemen en beslissingen nemen. Dat hij in laatste instantie heeft gekozen voor de NVA is zijn goed recht. We spugen dikwijls op adel en koning;) Daar gebeurde ooit net hetzelfde: initiatief nemen en beslissen. Ze deden het en wellicht heeft de rest het laten liggen. Vandaag de dag heeft iedereen, min of meer, gelijke kansen. Dus? In plaats van zagen zeuren zou ik aan de slag gaan ;) (de jong gasten toch) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Uit heel zijn discours kan ik enkel afleiden dat ook de nationalisten van N-VA nog steeds veel moeite hebben met andersdenkenden. Spijtig. :? Citaat:
|
voil�*, de druppel. Nooit zal ik op Vlaams niveau stemmen op de N-VA.
|
Citaat:
Iedereen heeft domme dingen gedaan in het verleden 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe je het ook draait of keert, en of je Brack nu graag hebt of niet, in deze blog post van hem zegt hij wel de waarheid; dat (ietwat gecamoufleerde) "leve België" gedoe op de VRT komt de oren uit.
En ze volharden in de boosheid. Binnenkort is het "de week van de eigen kweek" op Stubru. Een ganse week muziek van Belgisch bodem. Word on the floor; vele StuBru medewerkers ondergaan het met tegenzin. |
Citaat:
elke stem die iets of wat uit de toon valt, verbieden? ik krijg daar meer en meer de indruk van. |
Citaat:
of komt het uit uw duim. |
Citaat:
net ook de djingel gehoord surf maar eens op de site stubru.be |
Citaat:
Zowel in Ter Zake (Cools en co), Reyers Laat en noem maar op. Ergerlijk is dat. |
Citaat:
De N-VA komt hier gewoon hypocriet over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be