Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik ben dus een held hé (https://forum.politics.be/showthread.php?t=151903)

C2C 27 februari 2011 21:43

Ik ben dus een held hé

Ik weet dat jullie er maar niet genoeg van krijgen. Jullie zitten zo elke dag op jullie miserabele bureautje, keihard niks te doen en keihard te werken. En 's avonds rustig de vrouw binnendoen, en dan naar TV kijken.

Ik ben zo niet. Want ik ben een held. Want ik werk in Congo, bij arme mensen. En ik ben totaal vrij. Ik doe wat ik wil. En tegelijkertijd doe ik iets fantastisch met mijn leven. En jullie niet.

Ik geef nog tot 23.00u vanavond handtekeningen.

Heftruck 27 februari 2011 21:45

Mijn tepels tintelen.

Steve_M 27 februari 2011 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5330635)
Ik weet dat jullie er maar niet genoeg van krijgen. Jullie zitten zo elke dag op jullie miserabele bureautje, keihard niks te doen en keihard te werken. En 's avonds rustig de vrouw binnendoen, en dan naar TV kijken.

Ik ben zo niet. Want ik ben een held. Want ik werk in Congo, bij arme mensen. En ik ben totaal vrij. Ik doe wat ik wil. En tegelijkertijd doe ik iets fantastisch met mijn leven. En jullie niet.

Zie dan maar dat je condooms meeneemt, held.

Trixie 27 februari 2011 21:46

Citaat:

Wat doet ge hier dan als ge verondersteld wordt om handtekeningen uit te delen? Zoudt ge nu niet onmiddelijk maken dat ge aan't werk gaat?:-)
En waarom roep jij jezelf uit tot held?

Serenity 27 februari 2011 21:47

Mijn ogen ... ... ... ... rollen.

C2C 27 februari 2011 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 5330641)
Mijn tepels tintelen.

Ik weet het, de meeste mensen worden spontaan opgewonden wanneer ik in hun buurt kom.

Held dus hé.

Trixie 27 februari 2011 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berta (Bericht 5330645)
mijn aambeien jeuken

Oei, da's idd geen leuk gevoel vrees ik.

Trixie 27 februari 2011 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5330656)
Ik weet het, de meeste mensen worden spontaan opgewonden wanneer ik in hun buurt kom.

Held dus hé.

???8O8O

C2C 27 februari 2011 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berta (Bericht 5330645)
mijn aambeien jeuken

Ik zet mijn krabbel overal waar je het vraagt. Geen probleem!

C2C 27 februari 2011 21:49

Wacht ik zal een handtekening posten. Dan kunt ge die uitprinten.

C2C 27 februari 2011 21:53

1 Bijlage(n)
Uitprinten, tegen de borst (tepels) duwen, en boven uw bed hangen.

Erwinvds 27 februari 2011 21:56

Je verveelt je hé. Zijt maar eerlijk.

Trixie 27 februari 2011 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5330678)

Da komt hier ni goed precies...8O

C2C 27 februari 2011 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 5330685)

Nog 4 uur wakker blijven vooraleer die melige Oscars beginnen.

Den Ardennees 27 februari 2011 22:36

Ah, 'k wist niet dat Stijn Stijnen al had een getekend bij een Congolese club

Steve_M 27 februari 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5330775)
Ah, 'k wist niet dat Stijn Stijnen al had een getekend bij een Congolese club

:lol:

Heftruck 27 februari 2011 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5330678)

Morgen eens op zoek gaan naar een winkeltje in Gent waar ze dat in posterformaat kunnen uitdrukken.

Misschien kan ik er zelfs een print van laten maken voor mijn deken -en kussensloop.

Herr Flick 27 februari 2011 22:53

Citaat:

De rest betaald hier ferm belastingen, om als kabilla het nog eens in zijn ster krijgt , u gratis te kunnen repattieeren met de Para's ... ;-)

Verder een welverdiend applaus voor je zelf ! ;-)

Herr Flick 27 februari 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 5330685)

Ja moest ik daar zitten k zou wel weten wat doen, ... ;-)

wat apen uit nen boom schieten en zo, ...

Herr Flick 27 februari 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5330649)
Zie dan maar dat je condooms meeneemt, held.

en een paar zakskes bloed, ...

Vigilante VL 27 februari 2011 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5330720)
Nog 4 uur wakker blijven vooraleer die melige Oscars beginnen.

Wow, van de laatdunkende ontwikkelingswerk-moraalridder naar de Oscars in enkele seconden tijd... Beetje last van cognitieve dissonantie a.g.v conflicterende waarden en normen?

Citaat:

Juist, ja... Vaak zijn degenen die op een ander de heldhaftige idealist moeten gaan uithangen degenen die het hardst moeten weglopen van het psychosociaal treinwrak dat ze thuis achterlieten.

Volgens mij heb je nog geen 5 minuten de Afrikaanse bodem onder je voeten gehad, want de zelfingenomenheid waarmee je spreekt over de 70.000.000 te redden zieltjes zal snel tanen wanneer uw vliegerke zijn landing heeft ingezet boven de bidonvilles van de hel.

Je bent de naïviteit voorbij wanneer je denkt dat je aanwezigheid ook maar de minste impact zal hebben. Je bent gewoon het zoveelste snotjong dat z'n bankrekening plundert om dan als fondspionnetje de miserievoyeur te gaan spelen voor een of andere dubieuze NGO waarvan de raad van bestuur maandelijks meer poen in zijn zak steekt dan dat Congo jaarlijks als bbp bijeen kan krabben.

lantjes 27 februari 2011 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5330656)

Held dus hé.

Ook een zwartje bedoelt "neen" als ze "neen" zegt. :?

Herr Flick 27 februari 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5330847)
Ook een zwartje bedoelt "neen" als ze "neen" zegt. :?

Als Bwana Kitoko moogt ge wat meer he, ... ;-)

Savatage 27 februari 2011 23:17

Citaat:

En wat precies maakt u dan een held?

Herr Flick 27 februari 2011 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5330870)
En wat precies maakt u dan een held?

Het feit dat m daar dikwijls zonder condoom ... humpty dumpty doet en nog altijd genen aids aan zijne flikker heeft ?

Vigilante VL 27 februari 2011 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5330916)
Het feit dat m daar dikwijls zonder condoom ... humpty dumpty doet en nog altijd genen aids aan zijne flikker heeft ?

Jazeker 28 februari 2011 01:37

Citaat:

Ik ben werkloos, ik mis mijn goede bureautje en het contact met de mensen die ik moest helpen. Ik ben gescheiden van mijn vriendin wegens geen werk in haar regio en geen zin om van van haar financieel afhankelijk te zijn.

Ik zoek en zoek maar werk is hier evenzeer te vinden als in Afrika. Wat het VBO ook mag beweren.

Jazeker 28 februari 2011 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5330838)
Wow, van de laatdunkende ontwikkelingswerk-moraalridder naar de Oscars in enkele seconden tijd... Beetje last van cognitieve dissonantie a.g.v conflicterende waarden en normen?

Juist, ja... Vaak zijn degenen die op een ander de heldhaftige idealist moeten gaan uithangen degenen die het hardst moeten weglopen van het psychosociaal treinwrak dat ze thuis achterlieten.

Volgens mij heb je nog geen 5 minuten de Afrikaanse bodem onder je voeten gehad, want de zelfingenomenheid waarmee je spreekt over de 70.000.000 te redden zieltjes zal snel tanen wanneer uw vliegerke zijn landing heeft ingezet boven de bidonvilles van de hel.

Je bent de naïviteit voorbij wanneer je denkt dat je aanwezigheid ook maar de minste impact zal hebben. Je bent gewoon het zoveelste snotjong dat z'n bankrekening plundert om dan als fondspionnetje de miserievoyeur te gaan spelen voor een of andere dubieuze NGO waarvan de raad van bestuur maandelijks meer poen in zijn zak steekt dan dat Congo jaarlijks als bbp bijeen kan krabben.

8O 23

AdrianHealey 28 februari 2011 02:06

Citaat:

Leuk dat jij die mensen hun armoede misbruikt.

AdrianHealey 28 februari 2011 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5331229)
Ik ben werkloos, ik mis mijn goede bureautje en het contact met de mensen die ik moest helpen. Ik ben gescheiden van mijn vriendin wegens geen werk in haar regio en geen zin om van van haar financieel afhankelijk te zijn.

Ik zoek en zoek maar werk is hier evenzeer te vinden als in Afrika. Wat het VBO ook mag beweren.

Horeca, en je vindt direct job;

Maar laat me raden; dat is niet goed genoeg voor je?

Johan Bollen 28 februari 2011 02:15

C2C is zijn eigen held. ik zie hem nog naar de VS emigreren met die mentaliteit. Hij blijft al op voor de Oscars ook.

Jazeker 28 februari 2011 03:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 5331259)
Horeca, en je vindt direct job;

Maar laat me raden; dat is niet goed genoeg voor je?

Denk je dat ze me daar in het wit laten werken met een Ing. diploma en de bijhorende barema's?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 5331268)
C2C is zijn eigen held. ik zie hem nog naar de VS emigreren met die mentaliteit. Hij blijft al op voor de Oscars ook.

Hear hear!!!

Scherven A. Mok 28 februari 2011 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5330838)

Ben ooit een man tegengekomen die zijn hotel had verkocht en naar Lombok was getrokken om daar de dingen ten goede te veranderen. Gaf zelf toe dat het hem ook om de seks te doen was, was daar getrouwd, moslim en had nog verschillende vriendinnen. Maar wat die man daar allemaal op zijn eentje klaar speelde zonder steun van NGO's. Hij had daar een sterillisatieprograma lopen (tegen de overbevolking), een bedrijfje dat gaskacheltjes maakte en waar en twintigtal mensen werkte (tegen het kappen van het regenwoud) en bedacht allerhande toestellen en bemestingsmethoden om de landbouw aldaar te verbeteren (tot dan smeet men gewoon wat zaad op gerooid land en hoopte het beste). En dat financierde hij met zijn eigen middelen en een soort B&B. Die man boekte daar resultaat.

Dronkoers 28 februari 2011 06:49

Citaat:

Waarom? Die zijn toch al hopeloos verloren? :mrgreen:

Scherven A. Mok 28 februari 2011 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5331229)

Jij bent toch zo gene rechtse die vindt dat een ander maar elke job moet aanpakken die hij kan krijgen maar dat dat voor jezelf niet geldt ? :twisted:
Anders. ;-)
Met binnenkort een firmawagen onder u gat en al. (Over wat er voor in de plaats gevraagd wordt ga ik zwijgen, als dat niet verandert mag je mijn job hebben hoewel ik ze brotherpaul van harte gun, die wil net als ik graag ambtenaar zijn) 8-)

CyberpunX 28 februari 2011 09:42

Citaat:

Want ik werk in Congo

Denk je dat je de enigste bent die pendelt naar Brussel? :roll::lol:

AdrianHealey 28 februari 2011 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5331295)
Denk je dat ze me daar in het wit laten werken met een Ing. diploma en de bijhorende barema's?

Zijn loonbarema's ook van toepassing op horeca? Ben je daar zeker van?

Maar goed; een lager loon aanvaarden, he.

plakker 28 februari 2011 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5331295)

Dus er is wél werk, maar gewoon niet hetgeen jij wil doen?

Eigenzinnig 28 februari 2011 10:41

Sinds dit topic bekijk ik het onderschrift van de draadstarter met héél andere ogen..8O

CyberpunX 28 februari 2011 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5331575)
Sinds dit topic bekijk ik het onderschrift van de draadstarter met héél andere ogen..8O

:rofl: :rofl: :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be