![]() |
De Verleider
De Antichrist : de Waarheid
40er , vader van 2 kinderen , niet echt gelovig meer na jaren op een katolieke school , toevallig ontdekt in april 2008 bij een uittreding. Hij kreeg veel belangstelling en sprak met Bush , Poetin , Medvedev , QE2 , Sarkozy , Merkel , P.Benedictus , Beatrix en Alexander , Luiz Lula da Silva , Carlos , Bumibol , |
?
|
Men zegt dat hij de Nieuwe Jezus is
|
Aan het trippen?
|
toch niet Benjamin Creme? de Matraiya??
|
Net als Jezus is hij superparagnost , kan gedachten lezen , zn ziel laten uittreden , kan tot 36 maand in de toekomst kijken en lezen , andere vormen aannemen
en veel meer |
Citaat:
Of heb je het over de reincarnatie van Aleister Crowley? |
Benjamin is al op de hoogte ( maar die Matraiya die men zou gezien hebben is het niet),
hoewel de A-christ ook een belezen en wijs man is |
Citaat:
mdf onze nieuwe harriechristus? |
Citaat:
|
Wees duidelijk, we verdoen onze tijd
|
kijk eens naar zijn aantal berichten
|
och mdf ja ja
wel 666 is niet ZO bijzonder hoor heeft ook met de zon te maken |
Dan mag jij eens de juiste betekenis van 666 geven (want in het jaar 666 is er nix noppes speciaal gebeurd)
|
Citaat:
|
aan u de eer
om de 500 jaar wordt een speciale paragnost geboren en nr 5 loopt nu rond |
pff wat een gedoe man
|
1 : Jezus
2 : jaar 500 3 : jaar 1000 4 : jaar 1500 5 : 2006 Antichrist ontwaakt |
Citaat:
|
beter in Geel dan in handen van het Vatikaan
|
Citaat:
volmaakt getal, palindroomgetal, Smithgetal, driehoeksgetal, (2de orde) driehoeksgetal, niettotiënt getal, te ontbinden in alllerlei al even leuke priemfactoren getallen, Verder heb je natuurlijk het symbolische 3 keren 6 waarvan 6 dan semi perfect is en een kantelgetal En dan stop ik anders laat ik me ook vangen door numerologie ;-) |
wie het bijbels verhaal ( en ook de 100en geschriften die in het vatikaan liggen) goed kent weet dat hij nog een paar bijnamen heeft : de Onheilvoorspeller , de Verleider enz
|
zet deze maar dicht
|
het wordt net interessant
|
Citaat:
|
Pijnlijk.
|
Kheb uwen antichrist gisteren gezien peinzek, hij houd samen met osama bin laden en tupac een frietkot open hier om de hoek.
|
een eerste verklaring voor 666 : geboortedata van zn broers:
62 64 67 |
Dit hoort thuis in K&K.
|
Citaat:
|
rond het jaar 2000 was er sprake van de nieuwe Jezus
maar kenners wisten dat er rond 2006 iets zou gebeuren jullie kennen er geen bal van |
HIJ weet meer over het Einde van de Wereld
|
ik ben de tweede Messias ( ook soms vermeld als Antichrist )
|
Citaat:
|
Citaat:
Pek en veren? The Old Cross & Nails? Of gewoon uitstrooien op een rockfestival waar Heavy Mental gedraaid wordt? |
de bijbel is nogal pejoratief geweest over mij terwijl ik echt wel een goed hart heb en dus kan ik met zekerheid zeggen dat de bijbel niet 100% korrekt is
God heb ik (nog) niet gezien maar het Hiernamaals wel |
Citaat:
Kan je dat even verduidelijken? Niet te moeilijk voor deze wiskundenoob, die nooit verder raakte dan integralen, wat bizarre getallen en summier begrip van vlakke driehoeksmeting...:cry: |
er is geen reden tot paniek of drang om mij weg te werken
ik heb het jaar 2050 en ook het jaar 2500 gezien dus het einde van de wereld is nog niet aan de orde |
6 heeft geen betekenis
in januari 2010 is tweemaal een O op mijn lichaam verschenen de aanleiding tot mijn openbaring was een visioen in september 2007, dat visioen luidde : een oplossing voor het volk in Vlaanderen |
Citaat:
Op a gat stoot een letter Op a bille stoot een 'oe' O gij liereke mertekoe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be