![]() |
De Belgische Union Belge (BUB) stelt haar racismeklacht tegen tegen de N-VA uit tot na de verkiezingen van 13 juni.
(Tijd, 2/6/04) |
Staat er ook bij wat de reden is?
Als uitstel maar geen afstel is want dan zullen we 'het' nooit weten. |
Citaat:
|
Citaat:
8) |
muehehehehe hebben ze eindelijk ingezien dat ze geen poot hebben om op te staan? Eigenlijk wel jammer, anders konden we nog eens goed lachen
|
Die klacht KOMT er, daar mag u zeker van zijn.
|
Citaat:
|
? Ik dacht dat ze ingediend was maar niet ontvankelijk verklaard ?
|
zorg maar dat hij er komt, want humor is nodig in deze barre tijden :lol:
|
Begrijpelijk, ze wilden natuurlijk geen positief verkiezinsgeffect voor de N-VA veroorzaken.
|
Citaat:
U denkt verkeerd :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat is dan de REDEN dat de klacht niet wordt ingediend?
|
Citaat:
|
Zonder dat we de reden weten waarom die klacht niet voor 13 juni kon neergelegd worden. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de enige reden waarom ze geen klacht hebben ingediend is omdat ze plots zeer bang zijn geworden, dank zij mij. Ik heb volgende printscreen en quote door gestuurd naar onze juristen:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
We willen de verkiezingen niet beïnvloeden. |
Citaat:
Gepost door: Frederik Misplon op Dinsdag, 01 juni, 2004 - 09:44 De Belgische Unie - Union Belge schrijft: Met de verkiezingen in aantocht lijkt het de B.U.B. niet gepast de racismeklacht tegen de partij N-VA vóór dertien juni in te dienen. Het is namelijk niet onze bedoeling dit gevoelig punt politiek uit te buiten. Daarom heeft de B.U.B. beslist de racismeklacht tegen N-VA in te dienen bij het centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding op vrijdag 9 juli . Dit uitstel betekent absoluut geen afstel. We blijven rotsvast overtuigd van het feit dat de N-VA er racistische praktijken op nahoudt en het kan niet dat dit ongestraft blijft. Het zal aan het Centrum toekomen op te beslissen wat het met de klacht zal doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bon, het feit is dat jullie veroordeeld zouden worden voor racisme. N-VA is al absoluut niet geliefd bij de burger (zelfs MET media-aandacht hadden ze nationaal slechts 20 maal de B.U.B.-score), dus zodra die beschuldiging wordt bevestigd, zou de CDenV zware schade oplopen, omdat ze jullie als aanhangsel hebben. |
Citaat:
Eens kijken op mijn kalender, een week geleden zij ik iets over bewijzen, ahja, waar blijven de bewijzen van die vervalste mail waar de BuB de N-VA van beschuldigt? Wat moeten we nu doen? De BuB (partij)kas ruïneren wegens laster en eerroof? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat men niet kent kan men niet liefhebben. En de NV-A die men al jaren kent, wordt nu -gelet op al de aandacht waar op ze kan buigen- nu ook weer niet zo geliefd. |
Citaat:
Nochtans blijkt uit cijfers van Van Mechelen, door Kris van Dyck opgevraagd, dat de N-VA de afgelopen regeerperiode in verhouding tot haar politiek gewicht (dwz verkozenen) aanzienlijk ondergewaardeerd werd, zeker ten opzichte van Groen! en Spirit. Dat verhaaltje van een oververnoemde N-VA klopt dus absoluut niet. Dat van die partijsubsidieëring evenmin trouwens. |
Citaat:
Een eigen parlement, jaja, geen raad meer, een echt parlement met regering. En u gaat dit afschaffen? Hahahahahahaha :twisted: |
Citaat:
|
De reden tot uitstel is evident:
ofwel wordt de klacht aanvaard en zal dit nog meer vlamingen schofferen en doen kiezen voor een uitgesproken vlaams-nationalistische partij. (N-VA of VB) ofwel wordt de klacht niet aanvaard en dan zelfs een blinde kunnen zien dat het hele opzet eigenlijk enkel en alleen was om het VB uit de weg te ruimen. Voor beide scenario's is het interessanter dat de verkiezingen voorbij zijn vanuit belgicistisch standpunt bekeken. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be