![]() |
Populariteit Bart De Wever blijft toenemen
Zeg nu nog maar eens dat vlamingen geen gezond verstand hebben... (enkele Vlaamse politici buiten beschouwing gelaten)
|
da's nogal normaal, de Vlaming is niet dom, zelfs een groot deel van de VB-stemmers hebben tactisch NVA gestemd.
En neen, ik heb daar geen bron voor, ik baseer me louter op de reacties van collega's |
Citaat:
Een hele voortgang voor Vlaanderen. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Al bij al is het relatief gezien hier één van de beste plekjes op de aarbol. |
je bent dus uitkeringstrekker en betaalt negatieve belastingen
belgique=fantastique |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook niet zo tevreden met de Vlaamse regering, maar ik heb het nog honderd keer minder voor de Belgische regering. Nuff said.
|
Citaat:
|
Citaat:
De ietwat bewuste Vlaming die denkt voor de kiezing, "op wie mogen we van onze belgische vrienden niet stemmen?" |
Citaat:
|
Citaat:
gans die kerncentraletoestanden. |
Citaat:
Dat van "Ons landje is al zo klein en nu willen ze het nog in twee gaan delen" is een typische uitlating van tachtigjarig oude koffieklets madammekes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn de negatieve belastingbetalers eigenlijk anti-N-VA ? |
Citaat:
Gelieve niet te beginnen over 'been stijf houden' etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter nog... BDW heeft het strikske de wetstraat 16 aangeboden vanaf het begin. |
Citaat:
|
Citaat:
nog iets? |
Citaat:
Je zou voor minder jaloers zijn. Opiniepeilingen bewijzen trouwens hoe dom een Vlaming wel is. Alhoewel politici dit niet luidop durven zeggen, voelen sommigen zich hiertoe geroepen. http://www.clint.be/actua/binnenland...st-betrouwbaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BDW daarentegen is nog vrij mild maar blijft toch het status quo weigeren. Chapeau! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs VDL heeft nooit een volledig uitgewerkte nota , die dezelfde voorstellen bevatte voor alle partijen, voorgelegd. Enkel nota's op maat van diegenen die hem moesten krijgen en goedkeuren. En dat enkel op basis van de nota van Bart de Wever. NIKS nota Di>Rupo wnt die heeft NOOIT iets op papier gezet. Het was maar na het lezen van de nota BDW dat ze claimden dat het het werk van DiRupo was... Allemaal volksverlakkerij om trachten pluimen te pikken van een ander. |
Citaat:
|
Citaat:
Mogelijk zaten er nog andere kleine cijferverschillen in die totaal statistisch verwaarloosbaar waren maar waarmee men direct wist over welke gelekte nota het ging. Fundamenteel gezien was de nota nergens op maat van bepaalde partijen en was een verdere bespreking mogelijk, het diende louter als vertrekbasis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat die gedurft heeft de laatste maanden is een nieuw zwembad openen...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De dag dat de waalse politici hun imperialisme, profiteermentaliteit, en ondemocratische voordelen in de beleidsvoering laten vallen, is alles opgelost. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be