![]() |
Multicultureel dictee: 'Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee’
Link:
http://www.powned.tv/nieuws/politiek...ulti_dict.html De PVV van Geert Wilders is woedend over het Multicultureel Dictee in Den Haag. Een zin als 'Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee’ zou beter vervangen worden door 'de politie is de baas op straat en die moeten we altijd gehoorzamen’, volgens de Partij voor de Vrijheid. Citaat:
Wie kan deze man ongelijk geven? Kan u passende zinnen bedenken voor in het dictee? Ik denk bijvoorbeeld aan: 'Yasmine komt uit Somalië en gaat assimileren en integreren, zoniet remigreren' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich kan een zinnetje als 'Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee' nog wel. Als het maar gevolgd wordt door een zinnetje als 'Yasmine dient daaruit haar conclusies te trekken en op het eerstvolgende vliegtuig richting heimweeland te stappen'.
Overigens toont dit 'dictee' voor de zoveelste keer aan hoezeer de jeugd door de apostelen van de multikulturele kerk willens en wetens gehersenspoeld wordt. |
Ik geef toe, 'Yasmine komt klaar" zou beter zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
RUBRIEK: INTEGRATIE & IMMIGRATIE. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat de moderatoren ooit jullie "troll"-campagne zullen opmerken en de nodige maatregelen ondernemen (m.a.w. niet negeren). |
Citaat:
|
Citaat:
En over negeren gesproken; u negert door uw forumgedrag vooral uw eigen persoontje. |
Citaat:
Bepaalde "forummers" zijn ofwel werkloze gekken, ofwel is het hun beroep (werk) blijkbaar. |
Citaat:
Maar ja, het grote extreemrechtse complot is volop aan de gang. We moeten allemaal uitkijken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Overigens word ik niet door valse bescheidenheid geplaagd. Het staat u vrij dat met arrogantie te verwarren - dat kan me verder hoegenaamd geen hol schelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nogmaals: bevalt iets u niet, klik dan op het rodedriehoekje en maak uw grieven aan de échte moderatie kenbaar. Indien u van mening bent dat zulks nog niet genoeg is, kunt u altijd in Suggesties & Mededelingen het e.e.a. nog verder toelichten, en bent u daarna nog steeds niet tevreden, dan kunt u ook nog eens elke moderator individueel een pm sturen met wat u op uw lever heeft. Daarbij ook deze bedenking. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je dit blijft doen in nieuwe topics gebruik ik het driehoekje en zal ik mijn grieven overmaken aan de moderatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeilijk he, die Nederlandse taal? |
Citaat:
Dit forum draait niet rond u hoor. |
Citaat:
Een topic in een verkeerde subrubriek plaatsen is een overtreding. Meerdere topics onder verkeerde subrubriek plaatsen is een multi-overtreding. Een overtreding blijft een overtreding zelfs na een poging om een overtreding als geen overtreding te beschouwen. Yasmine komt uit Somalië, maar het gaat over Nederland. En als ik me niet vergis, Nederland is in het buitenland. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan alleen met de waarheid hinder worden voor leugens. Anders is het onmogelijk. Je goedkope commando's kun je in een spiegel geven. Ik hoop dat je over voldoende minimum van verstand beschikt om te begrijpen dat het zinloos is om mij te verbieden mijn mening te posten. Voeg QuasiX toe in je negeerlijst. Of anders discusseer verder met diegenen die discussie beginnen met jou. Of begin zelf discussies. Citaat:
|
"Mohammed komt uit Marokko en heeft het niet hoog op met Joden en homo's"
Ook een leuke. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit onderwerp staat dus in het juiste subforum: multicul en hoe de linkschmensch er daarmee omgaat, zowel in binnen-als buitenland. Dit vergt dus enige oefening in logisch nadenken, iets dat vooral wordt afgeleerd aan islamieten. |
Citaat:
Trouwens, over multicul is er zeker een thema hier. Dubbele thread openen is ook een overtreding, als je dat bedoelt. |
"De islam is een bedreiging voor onze waarden en normen en moeten we zo snel mogelijk terugdringen."
Dat noem ik pas een zin uit een realistisch dictee. |
Citaat:
Vrije keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het gevolg en de logische evolutie van een geslaagde multicultuur zal een monocultuur zijn maar dit is een lange weg die men moet afleggen en een 100 % monocultuur bestaat niet dat is een evolutie waar we nog heel ver af zijn. Het resultaat van heel de verechtsing is ongetwijfeld, de ontevredenheid, vervreemding en ongehoorzaamheid onder de massa's wat zich vertaald in mediagebonden politiek en plat populisme. Om deze onrust te weren worden verschillende tactieken toegepast door overheden. Een van hen is het creëren van verdeeldheid onder de lijdende massa, bijvoorbeeld door, buitenlanders te beschuldigen en nationalistische gevoelens hoogtij te laten vieren, wat er dus nu aan de hand is. |
Citaat:
We hebben het over een multikuldictee en Wisord komt af met zijn gebruikelijke offtopic commiegezever over geld, armoede en verrechtsing. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be