![]() |
De volgende generatie !
250 sufs al met een platte band in Antwerpen
Ik vind dit wel een fijne actie. Er wordt niets beschadigd. En ik kan me vinden in het doel. Maak de hele (binnen)stad autovrij. Enkel de reactie van de politie begrijp ik van geen kanten. Als je een gestolen fiets gaat aangeven wordt er gezucht. Gelijk wat dat je gaat aangeven eigenlijk halen ze de schouders op. En nu willen ze dat iedereen die met een platte band zit aangifte gaat doen voor dat niemendalletje. En ze gaan op zoek naar de daders. Ze hebben net de daders in handen gekregen. Belgische grondwet artikel 22bis overtreden. Zeg nu zelf, na de frietrevolutie is deze actie toch een verademing. |
Citaat:
Kunnen de fietsers rustig te voet gaan met de fiets aan de hand, de CO2 van de SUV´s wordt daardoor wat gecompenseerd. ;-) |
Citaat:
De politie kan en moet niet anders dan deze gevallen als beschadigen van andermans eigendom beschouwen... Maar inderdaad,de PEST van het fietsdieven wordt niet voldoende aangepakt,temeer daar meer en meer fietsen reeds degelijk van een chassisnummer voorzien zijn..... Iemand die zijn fiets kwijt is,is er op dat moment even erg aan toe als iemand die zijn voituur niet kan gebruiken... |
Mensen moeten met hun fikken van andermans eigendom afblijven. Geen uitzonderingen. Ook niet voor langharig werkschuw tuig.
|
Citaat:
ps voor alle duidelijkheid ik lag vannacht gewoon in mijn bed :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
By the way... Ik vind andermans eigendom vandaliseren nu niet meteen een gezonde visie voor de toekomst.
|
Wat is daar nu vandaliseren aan ? Mijn lichaam wordt een pak meer gevandaliseerd door zij die met die sufs rondrijden.
|
Citaat:
De moderne SUV's stoten trouwens veel minder CO2 en schadelijke stoffen uit dan een rammelkar van pakweg 8 jaar oud, waar je groene vriendjes zo graag mee rondtuffen, en zelfs op bezoek bij de koning gaan !:roll: |
Wel een grappige actie.
Vindt het vooral raar dat men spreekt over vandalisme: Citaat:
|
Citaat:
Hier word dus wel degelijk vandalisme gepleegd. Ik kom straks in je pintje zeiken. Het ziet er nog steeds hetzelfde uit, dus heb ik niets misdaan, correct ? |
Geniale actie.
Reacties van figuren als Dajjal bewijzen echter dat er nog veel werk aan de winkel is. Die komen, zoals verwacht, niet veel verder dan wat gemekker over eigendom. De horizon van de kleinburger reikt niet verder dan zijn voortuin en statussymbolen zoals een SUV, zo blijkt wederom. |
Belachelijke actie die, net als alle soortgelijke acties, absoluut zero resultaat zal opleveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het werkelijk zo'n geniale en fijne actie is, dan zullen de daders met plezier die kost betalen, niet? Dit gaat over niks hoger; moest dat werkelijk het geval zijn, dan hadden ze andere doelwitten uitgekozen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is een SUV in Vlaanderen dan anders buiten een statussymbool? Waarom heb je in hemelsnaam een terreinwagen nodig in éen van de meest verstedelijkte gebieden ter wereld? |
Citaat:
|
Ik wil ook benadrukken:
een platte autoband (niet een beetje drukverlies, maar als ie er doorgezakt uitziet) moet vervangen worden. Mensen opzadelen met tijdverlies, is ook een vorm van vandalisme. Het is verkeerd van die 'next generation', ze vertonen een manifest gebrek aan respect tegenover die ene mens die de eigenaar is van die auto. Dat kan een veearts zijn, een landmeter of iemand anders die soms op een werf moet zijn, een brave m/v die graag aan sociaal toerisme met zijn caravan doet enz. enz. Ik vrees ook, alhoewel ik toch zo vredelievend en geweldloos ben, dat als men zo'n domme dingen aan mijn auto zou doen, ik misschien een Tobbackse zou begaan (mijn krik pakken ...) Dat komt nu misschien van mij al lachend over, maar vergis je niet: die criminelen die die banden plat zetten, verdienen volgens mij een maand bak. |
Citaat:
Dan zeg eens waarom een SUV een statussymbool zou kunnen zijn. Meest verstedelijke gebieden ter wereld ? Laat me niet lachen. :lol: Op een uurtje rijden ten Noorden of ten Oosten liggen dichterbevolkte ballingsgebieden als de (ruime) Vlaamse ruit. Hebben ze daar ook al zulke acties ondernomen ? Want dit is in principe de tweede keer. En volgens mij wil de suffe generatie alle motorvoertuigen uit de stad weg onder het mom van milieuredenen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind toch ook dat ze beter de auto beklad hadden met een afwasbaar "iets". Mensen met tijdverlies opzadelen, zeker in stad Antwerpen als ze met zo'n auto rijden, is echt niet gepast. Die mensen moeten ergens zijn. Als de eerste melding om 5am kwam, dan weet ge genoeg.
Foei foei! |
Citaat:
|
Er wordt over gediscussieerd. Meer en meer mensen denken na over hoe ze zich verplaatsen en laten de auto al eens meer op stal. Actie geslaagd.
|
Citaat:
|
Citaat:
P.S. ik ben zelf zeker geen SUV fan.. |
Citaat:
Zouden die de volgende keer misschien op een andere partij stemmen ? Dan zou er iets meer verplaatst zijn dan alleen maar lucht. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
Einde discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, de CO2 uitstoot van dit "grapje" is alvast ook niet te onderschatten met al die VDAB autos die mogen uitrukken om banden op te pompen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be