![]() |
Wat als Bart De Wever zich kandidaat burgemeester stelt?
Volgend jaar de gemeenteverkiezingen.
Bart zal het al zien aankomen ... als hij zich kandidaat stelt als burgemeester is Antwerpen hem rijk maar de andere Vlamingen hem kwijt ... |
We zijn nog niet eind 2012 hé ;-)
|
snik snok :cry:
8-) |
Wat is het probleem ?
Je kan toch én burgemeester én partijvoorzitter zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
Die mens denkt nog steeds dat hij populair is :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na bijna 11 maanden zwoegen nog steeds gene klop gedaan. In de privé lag hij allang met zijn klikken en klakken buiten. |
Citaat:
Het zit diep hè? Je begint te snappen dat het niet gaat goed komen wat? |
Citaat:
|
Citaat:
dan gij in een maand. |
Citaat:
En dit al langer dan 11 maanden...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde laatst volgend zinnetje op het nieuws : (op een donderdag)
Volgende week woensdag zullen de onderhandelaars opnieuw bijeenkomen... Ik heb nu geen goesting om na te gaan hoeveel dagen /uren er effectief "onderhandeld" is nin de nu bijna 500 dagen en of ze nu gaan overzomeren of niet. Maar "hard werken" lijkt het me toch niet. stel dat NVA de grootste partij zou worden in Antwerpen ie. de duidelijke overwinnaar is gaan we dan ook 500 dagen wachten op een stadsbestuur ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag gewoon naar uw plan voor de S.Z. in een Vlaams-Ollands Imperium. Da's alles. |
Citaat:
De hoge pet die u opheeft met de man gaat u nog zuur opbreken. |
Citaat:
|
Citaat:
jij valt mij dus wel degelijk aan! |
Citaat:
Maar wat ik wel weet, is dat hij herverkozen zal worden bij de volgende verkiezingen. Ik denk ook niet dat hij kandidaat-burgemeester zal zijn. Daar gok ik op Vic Van Aelst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet echt bevorderlijk voor zijn gezondheid. |
Citaat:
Zijn mandaat loopt af in 2013. Bart stelt zich niet opnieuw verkiesbaar. Bart heeft steeds aangegeven dat hij geen ministarambities koestert dus ... (kan natuurlijk nog veranderen). |
Citaat:
En die is ook gehuwd met een jonge tijgerin, en heeft ne kleine erbij gepoept. De pacemaker van Van Aelst moogt ge dan vervangen door het werk dat het onderlijfke heeft als Vlaams parlementslid, en lid van ik weet niet meer welke raden van bestuur. Hoe oud is den ouden Tobback ? De kiezer zal wel oordelen over oud of jong genoeg. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
La belgique ontmantelen en de sossen en VlDers onder de kiesdrempel, dat is al wat telt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het curriculum van zijn voorgangers bestaat enkel uit toegeven met verlies voor Vlaanderen. Tot hiertoe nog géén verlies voor Vlaanderen, dus hij doet het U I T S T E K E N D. 8-) Net daar waar hij voor verkozen is voor de mensen die op hem stemden. Ken jij er anderen die het net zo goed of beter deden? Noem eens op... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die was verdronken in een grote citerne Duvel. Zijn weduwe kwam de plaats van het ongeval bezoeken, en vroeg aan een van de arbeiders of dat haar echtgenoot lang had afgezien. Antwoord: ja nogal, madam, hij is er nog drie keer uitgeklommen om te gaan pissen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be