![]() |
Groot verlies voor de politiek in Vlaanderen
Citaat:
:cry: :cry: :cry: |
Het is allemaal relatief natuurlijk :-P
|
Ik heb het gisteren al gezegd: Groen! staat mijlenver weg van mij, maar het is de enige linkse partij die nog geloofwaardig is. Vond Vera Dua wel een goede politica.
|
Ik stem niet voor Groen!, maar het is een linkse partij die nog geloofwaardig is. Dat kan van de SP-A niet gezegd worden. Populistische taal spuien in de kranten over de bonussen maar ze keuren het zelf allemaal goed.
|
Citaat:
|
Zo groot was die nu toch ook ni...
|
Citaat:
Groot verschil met gedrochten als SP.a |
Good riddance.
|
Citaat:
|
Groen is wel geloofwaardig maar hun geitenwollensokkenprogramma slaat nergens op. Dat is de reden waarom groen altijd weer met die kiesdrempel flirt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn de enige partij in het parlement met een evenwichtig realistisch programma dat zowel oog heeft voor het milieu, het sociaal-economische, de werkmens, het communautaire,... |
Citaat:
Hoeveel van hun kiezers zouden weten dat Groen! zich vierkant verzet tegen een BTW verlaging op de energieprijzen? Nochtans de laatse tijd heel actueel, de energieprijzen die de pan uit swingen. |
Arme Vera Dua.
Allez, toen ze begon toch, nu is ze miljonair ondertussen. |
Citaat:
|
ik kan ze niet langer dan 32 seconden aanhoren
het mens krijgt nu een vetbetaalde post toegeworpen waar ze geen vervelende kiezers voor nodig heeft, zoals osama geysels daar heeft ze altijd van gedroomd |
Citaat:
|
als minister van mest heeft ze een onuitwisbare stempel gedrukt
|
Ik merk hier wel wat haat; maar enige (fatsoenlijke) argumentatie kan er niet vanaf.
|
Citaat:
|
Vera Dua is één van de bekwaamste politici die de partij in haar rangen had. Het is dus idd spijtig dat uitgerekend zij het voor bekeken houdt. Ik ben altijd tegen de regeringsdeelname van Agalev geweest, maar als minister van Landbouw en Leefmilieu heeft ze goed werk verricht.
|
Groen heeft, sinds Marie Vogels er bij was, veel van mijn sympathie verloren.
Haar dure afvalbeleid in Antwerpen, jaren geleden, heeft ze ons flink door de strot geramd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vermoedde al dat er een "addertje" onder het gras zat.
|
Citaat:
Het miljonairs-collectief dat anders ging leven... :roll: |
Citaat:
|
Groen en links gaat niet samen. Als er nu iets is waar ongelijkheid tot in het maximale met al z'n consequenties doorgetrokken wordt, is het wel de natuur. Groen! bevat weinig tot geen echte ecologisten, enkel veel verdoken rooien waarvan we allen weten dat ze geen bal begrijpen van ecologisme.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de landbouwer was ze nog erger dan een mislukte oogst. |
Citaat:
waarom jij? ik voor mij vond dat er een paar lang aanslepende (anti-)sociale toestanden zijn, die ook niet aangepakt worden en die Groen dus niet mee moet helpen slepen, als ze die toch niet kunnen veranderen, want dan zijn ze meedeverantwoordelijk |
Citaat:
De meeste appelbomen zijn wel degelijk appelbomen, idem voor alle andere soorten (die ook allemaal bomen zijn bv). Gelijkheid genoeg. Dit soort argumenten dat ecologie met primaire ongerepte natuur reduceert, zijn waardeloos totaal. Het natuurlijkheidsdebat is dan nog weer iets anders, dat is filosofie, misschien ook niet direct iets voor jou, op deze quote alleen al te oordelen Ecologie Studie van de relaties tussen de levende organismen onderling en met de relaties tussen deze organismen en het omringende abiotisch en biotisch milieu. Gevonden op http://www.houtwal.be/vakjargon/_vaktaal_index.htm |
Citaat:
Dit soort argumenten dat ecologie tot primaire ongerepte natuur reduceert, zijn waardeloos totaal. Het natuurlijkheidsdebat is dan nog weer iets anders, dat is filosofie, misschien ook niet direct iets voor jou, op deze quote alleen al te oordelen Ecologie Studie van de relaties tussen de levende organismen onderling en met de relaties tussen deze organismen en het omringende abiotisch en biotisch milieu. Gevonden op http://www.houtwal.be/vakjargon/_vaktaal_index.htm |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be