![]() |
Ze hebben de voetbalkijkers bij hun kloten.
Teleslet koopt de TV rechten van de Pro League
Gevolg, paar miljoen belgacomklanten mogen hun belgacom digicorder aan de vissen voeren. :lol: Laat dit een lesje zijn voor de hebzucht en blind consumeren. 8-) |
Foebal!
:lolabove: |
Geen voetbal op tv? 8O
Dat kan toch niet slecht zijn... ;-) |
Ik heb gehoord van een telenet-installateur dat kabeltelevisie binnen een jaar wordt afgeschaft en dat we allen verplicht moeten overschakelen op digitaal.
En wat als ik helemaal geen beenharen wil kunnen tellen ? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
telenet :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meteen maar het pistool tegen ons hoofd. :? |
Citaat:
Telkens als Dina Tersago op de buis is :oops: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De laatste maanden zijn er meer bandbreedtes gereserveerd voor verschillende kanalen op Dvb-t, waaronder de gewone Vlaamse kanalen, je kunt er dus naar zappen maar er valt niets te zien...iemand die daar meer van weet? |
Citaat:
Niet mijn schuld hoor...dat daar anders niks op te zien is ;-) |
Gooi die TV toch buiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat trekt dus helemaal op niets die regeling he.
Het ene weekend zijn bepaalde clubs bij telenet te zien, het weekend nadien dezelfde clubs misschien bij Belgacom. Belgie zeker :roll: |
Bij de RTBF is de gehele competitie te zien.
Dat kunnen de talenwonders wel aan toch? |
Voetbal ... ppfff!
Kijk naar American Football, da's actie. |
Hier is eurosport nog steeds op de kabel, zij coveren alle grand slams + andere grote wta toernoeien.
Clijsters gaat er volledig live vanaf de eerste ronde (op sporza doorgaans pas vanaf de kwartfinale). Met Nederlandse commentaar uiteraard. |
voetballiefhebbers kijken naar MOTD op de BBC....toch naar dat Belgisch "gepotstamp" niet zeker:roll:
|
Gewoon kijken naar de zender over de taalgrens. Ik hoop dat Telenet alvast niet snoeit in hun buitenlands sportaanbod. Ik zie het al gebeuren. Hun pijlen gaan ze volledig richten op de Belgische competitie. Nu ja wie koopt er nu een abonnement om Belgisch voetbal te zien :lol::lol:.
|
Citaat:
RTBF laat alleen de samenvattingen zien zoals ook VTM doet. De waalse kabelmaatschappij http://www.voo.be/nl/ heeft daar de rechten om de wedstrijden live uit te zenden |
Citaat:
Ik hoop dat de franstaligen nederlands kunnen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Zoiets ?? http://www.youtube.com/watch?v=H1wEM8wK5lI :oops: :lol: voetbal :oops: : |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be