Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Molenbeekse agenten moeten meedoen aan ramadan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156669)

Demper 18 juni 2011 16:31

Molenbeekse agenten moeten meedoen aan ramadan

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-ramadan.dhtml

Politieagenten in Molenbeek moeten meedoen met de ramadan. Ze mogen niet eten of drinken overdag, en niet verbaliseren. Deze informatie komt van interne politiebronnen en wordt bevestigd door politievakbond NSPV.

De maatregel zou moeten dienen om de gemoederen niet op te hitsen tijdens de periode van de ramadan.

Het zou om een rechtstreeks bevel gaan van burgemeester Philippe Moureaux.

Mensen, het is officieel.
Wij zijn vreemdeling in eigen land aan het worden.

driewerf 18 juni 2011 16:45

Citaat:

"Dat klopt niet. Er is geen opdracht om deel te nemen aan de ramadan. Agenten mogen niet eten of roken op straat. Maar dat mag nooit". Ze ontkent ook dat er een verbod is om te verbaliseren. "Het is fout dat er tijdens die periode toleranter zou worden opgetreden. De agenten moeten verbaliseren zoals gewoonlijk".

Nog volgens de woordvoerster komen deze beweringen jaarlijks terug en moet de gemeente telkens weer de foute beweringen rechtzetten.

EchteVlaming 18 juni 2011 16:55

Bart Velle zijn snor heeft zijn lichaam weer overgenomen. Wat is het toch met die snorren???

Leve het opstarten van leugens om bepaalde bevolkingsgroepen in een slecht daglicht te zetten!

Alboreto 18 juni 2011 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5514614)
Leve het opstarten van leugens om bepaalde bevolkingsgroepen in een slecht daglicht te zetten!

Indeed.

Cynara Cardunculus 18 juni 2011 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5514614)
Bart Velle zijn snor heeft zijn lichaam weer overgenomen. Wat is het toch met die snorren???

welke bevolkingsgroep wordt in een slecht daglicht gesteld als wordt verkondigd dat Moureaux zijn agenten verbiedt om op straat te eten of te roken tijdens het jaarlijkse nachtelijke schransfeest van een maand?

Steve_M 18 juni 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5514660)
welke bevolkingsgroep wordt in een slecht daglicht gesteld als wordt verkondigd dat Moureaux zijn agenten verbiedt om op straat te eten of te roken tijdens het jaarlijkse nachtelijke schransfeest van een maand?

Flikken mogen sowieso niet roken of drinken op straat, dus dat slaat nergens op.

smiley 18 juni 2011 17:53

En een biertje drinken mag ook niet.

Dakloze neergeknuppeld omdat hij bier drinkt tijdens ramadan
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=0G20L7K6

smiley 18 juni 2011 18:10

dubbel

smiley 18 juni 2011 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 5514601)

"Agenten mogen niet eten of roken op straat. Maar dat mag nooit"

Ook niet na de diensturen ? Mogen die agenten zonder problemen eten en drinken als een moslim dat ziet na hun diensturen of op een vrije dag ? Agenten worden in Brussel tijdens en zelfs na hun diensturen reeds ineengeklopt door jihadis.

30 jihadis slaan 5 agenten in elkaar
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brupark.dhtml

Verwacht je in dit geval echt dat de politievakbond zit te liegen of veeleer dat een politiek correcte Moureaux die getrouwd is met een moslima en onder de sloef ligt flagrant zit te liegen, diezelfde Moureaux die ook zegt dat dat bedrijf dat gaat verhuizen uit Molenbeek vanwege constante aanvallen van jihadis (152 reeds) aan het overdrijven is.

Another Jack 18 juni 2011 18:17

ik heb horen zeggen dat alle vrouwelijke agenten vanaf volgende week in Molenbeek alleen in kogelvrije boerka zullen mogen patrouilleren.

EchteVlaming 18 juni 2011 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5514759)
ik heb horen zeggen dat alle vrouwelijke agenten vanaf volgende week in Molenbeek alleen in kogelvrije boerka zullen mogen patrouilleren.

Ja ik heb dat ook horen zeggen. Schandalig niet? :lol:

smiley 18 juni 2011 18:24

De politie krijgt regelmatig de opdracht niet te provoceren want ze zijn nogal ligt geraakt. Wie is er dan baas in dit land ?

EchteVlaming 18 juni 2011 18:27

Het schijnt ook dat de politie vanaf nu in holigan kleren naar voetbal matchen moet gaan. Die voetbalsupporters zijn zo ligt geraakt...

Geloof je nu echt je eigen leugens? Triestig...

Another Jack 18 juni 2011 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5514777)
De politie krijgt regelmatig de opdracht niet te provoceren want ze zijn nogal ligt geraakt. Wie is er dan baas in dit land ?

Ik zou denken dat provoceren a priori niet bij hun job hoort.

smiley 18 juni 2011 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5514783)
Het schijnt ook dat de politie vanaf nu in holigan kleren naar voetbal matchen moet gaan. Die voetbalsupporters zijn zo ligt geraakt...

Geloof je nu echt je eigen leugens? Triestig...

Waar was jij de laatste 25 jaar ? Op Mars ?
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=55

Alboreto 18 juni 2011 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5514759)

Ik heb zelfs uit goede bron dat ze niet meer mogen seksen in de politievoertuigen tijdens de dienst.

Dat moet ook wel te maken hebben met de islam, niet?

[/sarcasme]

Another Jack 18 juni 2011 18:30

Ik heb ook horen dat zelfs Brusselse wijkagenten enkel in een tijgerstring worden geperst om mee te mogen patrouileren op de Gay Pride.

smiley 18 juni 2011 18:31

Blijven kop in het zand steken mensen. Het is volgens sommigen blijkbaar nog niet erg genoeg.

Another Jack 18 juni 2011 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5514789)
Ik heb zelfs uit goede bron dat ze niet meer mogen seksen in de politievoertuigen tijdens de dienst.

Dat moet ook wel te maken hebben met de islam, niet?

[/sarcasme]

Dat is om de straathoertjes die dat niet gratis doen, niet te provoceren.

lombas 18 juni 2011 18:33

Waarom zou een agent niet mogen drinken op straat?

Tijdens een patrouille kan men hen toch niet verbieden te drinken?

Another Jack 18 juni 2011 18:40

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml

Ook hier werd een wijkagent incognito ingezet.

Demper 18 juni 2011 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5514672)
Flikken mogen sowieso niet roken of drinken op straat, dus dat slaat nergens op.

Mogen ze ook niet verbaliseren tijdens de ramadan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5514777)

Hun simpele aanwezigheid is al provocatie voor een bepaalde bevolkingsgroep.

Oblique 18 juni 2011 18:58

En als ze de regels niet volgen, volgen gepaste straffen van de sharia rechtbank natuurlijk.

100 slagen van de matrak door een andere geblinddoekte flik.

smiley 18 juni 2011 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marcos (Bericht 5514862)
Zo zie je maar hoe rechts hier hun eigen waarheid verzint. Driewerf hoera!

Gij komt ook van Mars zeker.

EchteVlaming 18 juni 2011 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5514865)
Gij komt ook van Mars zeker.

Ik denk dat rechts vroeger te veel naar het liegebeest gekeken heeft...

Normaal stoppen mensen met hun eigen fantasietjes te geloven als ze ouder worden. Blijkbaar zijn enkele forum gebruikers daar blijven steken of zijn ze echt nog maar 9.

smiley 18 juni 2011 19:19

Als men ziet wat er de laaste 25 jaar al voorgevallen is dan blijven sommigen nog steeds hun kop in het zand steken. Daar moet je wel extreem links/dom (kies maar) voor zijn. Dit lijstje is van het jaar 2009

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=55

smiley 18 juni 2011 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5514830)

Hun simpele aanwezigheid is al provocatie voor een bepaalde bevolkingsgroep.

Inderdaad. Daar doelde ik op. De politie mag niks doen, zelfs niet aanwezig zijn. Of het is al van datte.

Another Jack 18 juni 2011 19:21

Ze zijn er dus niet.
En zelfs dan mogen ze niet eten of drinken.

Straf verhaal.

smiley 18 juni 2011 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5514901)
Ze zijn er dus niet.
En zelfs dan mogen ze niet eten of drinken.

Straf verhaal.

Gij zijt alleen maar goed in het weglachen en ridiculiseren van een serieus probleem dat vroeg of laat in het gezicht van uw kinderen/kleinkinderen zal ontploffen.

Another Jack 18 juni 2011 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5514909)
Gij zijt alleen maar goed in het weglachen en ridiculiseren van een serieus probleem dat vroeg of laat in het gezicht van uw kinderen/kleinkinderen zal ontploffen.

Als ge uzelf al een serieus probleem noemt...Tja...

EchteVlaming 18 juni 2011 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5514909)

Inderdaad ik ben bang dat mijn kinderen in een wereld gaan leven die vol zit met onverdraagzame en haatdragende smeerlappen. Maar waarschijnlijk zal er daarvoor wel nog eens een genocide gestart worden door die bange blanke mannen dus mijn kinderen zullen hier wel niet meer rondlopen.

smiley 18 juni 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5514910)
Als ge uzelf al een serieus probleem noemt...Tja...

Volgens jou ben ik natuurlijk HET probleem. Kop in het zandsteker

smiley 18 juni 2011 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5514921)
Inderdaad ik ben bang dat mijn kinderen in een wereld gaan leven die vol zit met onverdraagzame en haatdragende smeerlappen. Maar waarschijnlijk zal er daarvoor wel nog eens een genocide gestart worden door die bange blanke mannen dus mijn kinderen zullen hier wel niet meer rondlopen.

De bange blanke mannen zijn diegene die al 25 jaar dit land naar de islamverdommenis aan het helpen zijn. Je hebt tegenwoordig al bange blanke journalisten die niet meer durven schrijven wat ze willen

Bange blanke journalist
http://www.standaard.be/artikel/deta...5-e1e4f7a966f5

Another Jack 18 juni 2011 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5514923)
Volgens jou ben ik natuurlijk HET probleem. Kop in het zandsteker

Neen, maar mag ik af en toe nog eens lachen?
Als je de hele dag met je kop in 't zand steekt is dat soms nodig.

manta 18 juni 2011 19:33

Citaat:

De kans dat ze overvallen worden door "jongeren" of zo is pakken groter dan 't geen u daar uit uw duimpje zuigt...
Maar we hadden ooit een grote verdediger van 't multiculturele die ook dacht dat hij steeds moest uitkijken voor rechts... Jammer genoeg voor z'n dochter zag hij de allochtoontjes langs links niet aankomen ... :roll:

smiley 18 juni 2011 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5514926)
Neen, maar mag ik af en toe nog eens lachen?
Als je de hele dag met je kop in 't zand steekt is dat soms nodig.

Islam is geen onderwerp om mee te lachen. Heeft de ummah je dat nog niet duidelijk gemaakt ?

Another Jack 18 juni 2011 19:36

Citaat:

Ik begrijp mijn blanke dorpse buurmannen niet, die terwijl ze over het Molenbeekse genocide 100 km verder hebben, net hun kindjes voor een uurtje catechismus bij meneer pastoor hebben afgezet.

Ik probeer nochtans te begrijpen.

EchteVlaming 18 juni 2011 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5514927)
De kans dat ze overvallen worden door "jongeren" of zo is pakken groter dan 't geen u daar uit uw duimpje zuigt...
Maar we hadden ooit een grote verdediger van 't multiculturele die ook dacht dat hij steeds moest uitkijken voor rechts... Jammer genoeg voor z'n dochter zag hij de allochtoontjes langs links niet aankomen ... :roll:

Er is een verschil tussen dingen verzinnen (zoals waar deze draad overgaat) en fantaseren over de toekomst. Maar dat ontgaat u waarschijnlijk.

Another Jack 18 juni 2011 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5514934)
Islam is geen onderwerp om mee te lachen. Heeft de ummah je dat nog niet duidelijk gemaakt ?

Ik ken den ummah niet, ik woon in een dorp, zie je.

smiley 18 juni 2011 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marcos (Bericht 5514931)
Erg he... en als ze de waarhied voorgeschoteld krijgen kijken ze de andere kant op. ERG! Dat onze smiley dan op zijn minst het lef toont de post die ik herhaalde van Driewerf te weerleggen!

Dit is over dezelfde (s)linkse moureaux die al jaren mollahbeek om zeep aan het helpen is met zijn (s)linkse beleid, alles uit angst voor (rellen) en om de stem van zijn kiesvee (macht).

BBDO zwaar ontgoocheld in Moureaux
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110617_133

Moureaux weigerde extra agenten voor Molenbeek
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...olenbeek.dhtml

Vander Taelen haalt uit naar Moureaux
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110617_077

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be