![]() |
mobiele versie politics.be
Is het mogelijk om een mobiele versie te maken van politics.be.
|
Iets op basis van de afdrukvriendelijke versie, misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik HTTrack Website Copier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 81487 Bijlage 81488 Bijlage 81489 |
En komt er nog een mobiele versie?
|
Citaat:
Mijn volgende suggestie is dan ook dat het subforum suggesties en Mededelingen verdwijnt. |
Citaat:
Je kan niet verwachten dat politics.be uw probleem van een beperkt schermpje van je dure smartphone gaat oplossen. |
Tuurlijk kunnen ze dat. Of ik vertrek hier met al mijn klonen. Wat blijft er dan nog over van dit forum ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Met Nokia E5 is het ook verschrikkelijk moeilijk. Het pijltje springt altijd over de knoppen.
|
Citaat:
De vraag is uiteindelijk of een mobiel platform van politics.be een meerwaarde kan bieden. In het bijzonder wat het forum betreft. Mijn inziens niet, behalve het gebruik van een tablet-pc. Kwestie van comfort om te posten. Bij deze vind ik deze draad dan ook totaal achterhaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat niet belet dat de raad van bestuur van politics.be wel eens mag nadenken over het comfort van de forumgebruikers. Zelfs m'n tablet verplicht mij horizontaal te scrollen. Niet dat ik daar echt een probleem mee heb. Het is louter een kwestie van wat meegaan met de tijd. En de software die jullie gebruiken biedt zeker de mogelijkheid. Good luck, en prettige vakantie.
|
Citaat:
Dus eventjes internetten op de trein als consument is blijkbaar "not done" voor u. Uw gebruik van communicatiemethodes is dan ook achterhaald. |
Zelfde vraag als ratotosk.
Ik gebruik enkel nog smartphone. Kan het iets vriendelijker ? Ihb wat betreft de buttons new thread, edit, en quote ( die afbeeldingen zijn en me dus verplichten mn settings te wijzigen om de haverklap, met als bijkomend nadeel de verplichte confrontatie met de lelijke avatars van ratatosk kallikles eno2 et altera ) |
For the record
ik ben helemaal geen drukbezet persoon Aankoop v nieuwe pc en abo op kabel zijn me gewoon te duur geworden waar denk je dat die 25% jeugdwerklozen mee online gaan tegenwoordig ? Toch wel eerder n smart v 100 € met n promo abo v 10 € per maand denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al die moderniteiten moesten maar eens afgeschaft worden. De T.V. heeft menige generatie bedorven, dan de PC en laptop... laat aub hetzelfde niet gebeuren met de smartphones. Een apparaat dat constante toegang geeft tot info van allerlei aard, is des duivels. Ten allen tijde moet vermeden worden dat Jan Modaal geïnformeerd raakt en blijft. |
Citaat:
Tja... :? |
Citaat:
Fraai. |
Citaat:
|
Citaat:
zolang je open blijft voor ontwikkelingen die oude ideeën obsoleet maken. Maar mordicus vasthouden aan hopeloos achterhaalde shit, dat noem ik zelfs niet eens conservatief, maar archaïsch. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be