Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   mobiele versie politics.be (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156728)

Ratatosk 20 juni 2011 09:05

mobiele versie politics.be

Is het mogelijk om een mobiele versie te maken van politics.be.

Albrecht 20 juni 2011 09:21

Iets op basis van de afdrukvriendelijke versie, misschien?

Raf 20 juni 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5517233)
Iets op basis van de afdrukvriendelijke versie, misschien?

Het hele forum afdrukken en in een klasseur steken om mee te nemen, bedoel je? :-D

Ratatosk 20 juni 2011 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5517950)
Het hele forum afdrukken en in een klasseur steken om mee te nemen, bedoel je? :-D

met de berichten van dronkoers alleen al kan je 40 camions vullen.

Albrecht 20 juni 2011 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5517950)

Nee, maar die lay-out is heel licht en zou zich goed kunnen aanpassen aan kleinere schermen.

Apocalyps 20 juni 2011 18:22

Ik gebruik HTTrack Website Copier.

Albrecht 20 juni 2011 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 5518099)
Ik gebruik HTTrack Website Copier.

Ik heb dat al enkele keren gebruikt voor oudere, interessante websites die dreigen te verdwijnen.

Rudy 20 juni 2011 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5517216)

Er zijn mobiele toestellen met toegang tot internet.

Ratatosk 20 juni 2011 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5518310)
Er zijn mobiele toestellen met toegang tot internet.

Dat is het probleem niet. De site zelf verschijnt zeer vlot maar het probleem zijn de kleine knopjes zoals "volgende pagina".

Txiki 20 juni 2011 20:29

Citaat:

Waar is dat nu weer voor nodig?

Ratatosk 20 juni 2011 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5518377)
Waar is dat nu weer voor nodig?

Omdat het gemakkelijker is.

Rudy 20 juni 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5518320)
Dat is het probleem niet. De site zelf verschijnt zeer vlot maar het probleem zijn de kleine knopjes zoals "volgende pagina".

Ok Ok Ratatosk. Zeg dat dan ineens hé.

Txiki 20 juni 2011 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5518383)
Omdat het gemakkelijker is.

Gemakkelijker om wat te doen?

Ratatosk 20 juni 2011 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5518419)
Gemakkelijker om wat te doen?

"Volgende pagina aanklikken", sommige knopjes zijn echt te klein om gemakkelijk aan te klikken met je vinger.

Txiki 20 juni 2011 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5518451)
"Volgende pagina aanklikken", sommige knopjes zijn echt te klein om gemakkelijk aan te klikken met je vinger.

Is dat alles?

Ratatosk 20 juni 2011 21:16

3 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5518465)
Is dat alles?

ja.

Bijlage 81487

Bijlage 81488

Bijlage 81489

Ratatosk 21 juni 2012 02:14

En komt er nog een mobiele versie?

fox 21 juni 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6180377)

Ik heb meer dan een jaar geleden gevraagd of ze tapatalk konden activeren op dit forum. Tot op heden geen enkele reactie, zelfs na pb's naar administrators. Suggesties en Mededelingen lijkt een leuk subforum, maar het staat er maar bij voor de lol heb ik de indruk.

Mijn volgende suggestie is dan ook dat het subforum suggesties en Mededelingen verdwijnt.

Rudy 22 juni 2012 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6180377)

Politics.be werkt perfect op tablet-pc. Daar hoef je geen smalle sms-vingertjes voor te hebben. Niets verkeerds over te zeggen, op 10" schermen.

Je kan niet verwachten dat politics.be uw probleem van een beperkt schermpje van je dure smartphone gaat oplossen.

kameleon 22 juni 2012 12:06

Tuurlijk kunnen ze dat. Of ik vertrek hier met al mijn klonen. Wat blijft er dan nog over van dit forum ?

eno2 22 juni 2012 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6180609)
Ik heb meer dan een jaar geleden gevraagd of ze tapatalk konden activeren op dit forum. Tot op heden geen enkele reactie, zelfs na pb's naar administrators. Suggesties en Mededelingen lijkt een leuk subforum, maar het staat er maar bij voor de lol heb ik de indruk.

Mijn volgende suggestie is dan ook dat het subforum suggesties en Mededelingen verdwijnt.

Iedereen zo defaitistisch tegenwoordig:-(

Rudy 22 juni 2012 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6182719)
Iedereen zo defaitistisch tegenwoordig:-(

Heeft niets met defaitisme te maken. En, spreek aub voor jezelf.

jogo 22 juni 2012 15:22

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5518451)

Kallikles 22 juni 2012 16:09

Citaat:

Om nog sneller, nog meer onzin te posten?

Snerror 3 juli 2012 13:47

Met Nokia E5 is het ook verschrikkelijk moeilijk. Het pijltje springt altijd over de knoppen.

Rudy 7 juli 2012 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6200538)
Met Nokia E5 is het ook verschrikkelijk moeilijk. Het pijltje springt altijd over de knoppen.

Fijn te weten dat je over een Nokia E5 beschikt, wat dit ook moge wezen. Smartphones dienen niet om doordachte goedgeformuleerde teksten te formuleren. Eerder iets voor twitters.

De vraag is uiteindelijk of een mobiel platform van politics.be een meerwaarde kan bieden. In het bijzonder wat het forum betreft. Mijn inziens niet, behalve het gebruik van een tablet-pc. Kwestie van comfort om te posten.

Bij deze vind ik deze draad dan ook totaal achterhaald.

Ratatosk 9 juli 2012 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6207881)
Fijn te weten dat je over een Nokia E5 beschikt, wat dit ook moge wezen. Smartphones dienen niet om doordachte goedgeformuleerde teksten te formuleren. Eerder iets voor twitters.

De vraag is uiteindelijk of een mobiel platform van politics.be een meerwaarde kan bieden. In het bijzonder wat het forum betreft. Mijn inziens niet, behalve het gebruik van een tablet-pc. Kwestie van comfort om te posten.

Bij deze vind ik deze draad dan ook totaal achterhaald.

Dan heb je blijkbaar nog nooit met een smartphone gewerkt.

Rudy 9 juli 2012 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6210436)
Dan heb je blijkbaar nog nooit met een smartphone gewerkt.

Gewerkt ? Denk eerst eens na voor je zo'n uitspraken doet. Een smartphone (niet te verwarren met een iPod) heeft enkel een meerwaarde voor zeer drukbezette personen met een zeer drukke agenda. Niet voor wie tijd tijd vind om op fora zoals politics.be te ventileren. Laat staan dat je binnen je drukke agenda tijd vindt om op dit forum te posten via je smartphone met piepklein schermpje. Doe aub niet zo hypocriet.

Rudy 9 juli 2012 20:59

Wat niet belet dat de raad van bestuur van politics.be wel eens mag nadenken over het comfort van de forumgebruikers. Zelfs m'n tablet verplicht mij horizontaal te scrollen. Niet dat ik daar echt een probleem mee heb. Het is louter een kwestie van wat meegaan met de tijd. En de software die jullie gebruiken biedt zeker de mogelijkheid. Good luck, en prettige vakantie.

Ratatosk 10 juli 2012 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6211264)
Gewerkt ? Denk eerst eens na voor je zo'n uitspraken doet. Een smartphone (niet te verwarren met een iPod) heeft enkel een meerwaarde voor zeer drukbezette personen met een zeer drukke agenda. Niet voor wie tijd tijd vind om op fora zoals politics.be te ventileren. Laat staan dat je binnen je drukke agenda tijd vindt om op dit forum te posten via je smartphone met piepklein schermpje. Doe aub niet zo hypocriet.

De tijd dat smartphones voor "drukke personen" zijn ligt al lang in het verleden. Ik weet niet of je het weet maar smartphones kosten echt geen stukken van een mens meer, ze zijn de dag van vandaag zeer democratisch geprijsd.

Dus eventjes internetten op de trein als consument is blijkbaar "not done" voor u.

Uw gebruik van communicatiemethodes is dan ook achterhaald.

Knipp 18 maart 2013 17:00

Zelfde vraag als ratotosk.
Ik gebruik enkel nog smartphone.
Kan het iets vriendelijker ?
Ihb wat betreft de buttons new thread, edit, en quote ( die afbeeldingen zijn en me dus verplichten mn settings te wijzigen om de haverklap, met als bijkomend nadeel de verplichte confrontatie met de lelijke avatars van ratatosk kallikles eno2 et altera )

Knipp 18 maart 2013 17:39

For the record
ik ben helemaal geen drukbezet persoon
Aankoop v nieuwe pc en abo op kabel zijn me gewoon te duur geworden

waar denk je dat die 25% jeugdwerklozen mee online gaan tegenwoordig ?
Toch wel eerder n smart v 100 € met n promo abo v 10 € per maand denk ik.

Rudy 21 maart 2013 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6211907)
De tijd dat smartphones voor "drukke personen" zijn ligt al lang in het verleden. Ik weet niet of je het weet maar smartphones kosten echt geen stukken van een mens meer, ze zijn de dag van vandaag zeer democratisch geprijsd.

Dus eventjes internetten op de trein als consument is blijkbaar "not done" voor u.

Uw gebruik van communicatiemethodes is dan ook achterhaald.

Ratatosk. Zoals je zegt: de prijs voor het toestel smartphone , is van ondergeschikt belang. De functionaliteiten, overal bereikbaar zijn, en overal je werk kunnen doen met een smartphone, is niet zo aan jan en alleman besteedt.

Ratatosk 25 maart 2014 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6574702)
Ratatosk. Zoals je zegt: de prijs voor het toestel smartphone , is van ondergeschikt belang. De functionaliteiten, overal bereikbaar zijn, en overal je werk kunnen doen met een smartphone, is niet zo aan jan en alleman besteedt.

Anno 2014 :D

Supe®Staaf 26 maart 2014 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6574702)

Groot gelijk Rudy!
Al die moderniteiten moesten maar eens afgeschaft worden.
De T.V. heeft menige generatie bedorven, dan de PC en laptop... laat aub hetzelfde niet gebeuren met de smartphones.
Een apparaat dat constante toegang geeft tot info van allerlei aard, is des duivels.
Ten allen tijde moet vermeden worden dat Jan Modaal geïnformeerd raakt en blijft.

Raf 26 maart 2014 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7073794)
Groot gelijk Rudy!
Al die moderniteiten moesten maar eens afgeschaft worden.
De T.V. heeft menige generatie bedorven, dan de PC en laptop... laat aub hetzelfde niet gebeuren met de smartphones.
Een apparaat dat constante toegang geeft tot info van allerlei aard, is des duivels.
Ten allen tijde moet vermeden worden dat Jan Modaal geïnformeerd raakt en blijft.

"Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)"

Tja... :?

Supe®Staaf 26 maart 2014 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7074181)
"Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)"

Tja... :?

Bekent Rudy zich tot die club?
Fraai.

Raf 26 maart 2014 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7074405)
Bekent Rudy zich tot die club?
Fraai.

Inderdaad. En dat terwijl hij hier een conservatief ideeëngoed verdedigt, waar zelfs de Vlaams Blokse zottin Alexandra Colen voor zou terugdeinzen.

Supe®Staaf 26 maart 2014 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7074475)
Inderdaad. En dat terwijl hij hier een conservatief ideeëngoed verdedigt, waar zelfs de Vlaams Blokse zottin Alexandra Colen voor zou terugdeinzen.

Met gezond conservativisme is niks mis,
zolang je open blijft voor ontwikkelingen die oude ideeën obsoleet maken.
Maar mordicus vasthouden aan hopeloos achterhaalde shit, dat noem ik zelfs niet eens conservatief, maar archaïsch.

Raf 26 maart 2014 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7074486)
Met gezond conservativisme is niks mis,
zolang je open blijft voor ontwikkelingen die oude ideeën obsoleet maken.
Maar mordicus vasthouden aan hopeloos achterhaalde shit, dat noem ik zelfs niet eens conservatief, maar archaïsch.

Daar is op zich inderdaad niks mis mee, maar als je in je onderschrift beweert dat je het ideeëngoed van Liberales aanhangt, een organisatie die zichzelf omschrijft als een onafhankelijke denktank binnen de liberale beweging, waarvan de leden het liberalisme zien als een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten, en je komt dan op het forum een compleet tegenovergesteld ideeëngoed verdedigen, dan doet dat mij toch enigszins de wenkbrauwen fronsen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be